Mazda 626 2.2i GLX sedan 1991 on kulkineena. Olen tykänny kyllä autosta, vaikka korkeahko kulutus hieman harmittaakin. Moottorin ominaisuudet sopivat maantieajoon hyvin. Sähkömukavuuksiakin löytyy jonkin verran.
Skoda Superb 2.8 V6 A 2003 Business+ varustelu 32000km mittarissa. Toisena menopelinä matkailuauto Fiat Ducato 2.5D ajettu 263000km,aikamoinen jyrä! ,nopeus 80km/h ja vanhasta radiosta ei kuulu enää pihaustakaan moottorimelun keskellä
Nyt on alla vuosimallia 93 oleva 2 litran myllyllä varustettu vectra. Haaveen olisi jos raskisi laittaa jokusen vuoden uudemman farkku omegan. Edelliset kulkupelit olivat vm 86 ascona ja vm 90/91 kedautti. EI RIEMULLA RAJAA KUN OOPPELILLA AJAA!
Mjaa, vastataanpa tähänkin nyt sitten... Aikaisemmin tuli jo polliin vastattua, että "japanilainen", mikä edelleen jossain määrin pätee, mutta autokanta on hieman vaihtunut. Eli: - Toyota Corolla FX 1.6XSI -90 260tkm, alkup. ilmastoinnilla <-- Myynnissä - Toyota Hiace 2.4D -91 - Opel Omega Caravan 2.6 V6 AT -01. Ooppeli siis tuli taloon, vaikka en varsinaisesti semmoista ollut etsimässä. Hinta - laatu - ikä - tila - teho -suhde kuitenkin oli sen verran hyvällä tasolla, että tuohon tuli päädyttyä. Ja tyytyväinen täytyy olla... ainakin toistaiseksi, toivottavasti myös jatkossa. :thumbsup:
No, riemu repeää vasta kun siitä kelen romusta pääsee eroon, ei aikaisemmin. Ei ketään mahdollisesti kiinnostaisi vähän ajettu kadetti? Vaikka aikoinaan tulikin vastattua, että saksanseisoja omistetaan, niin tällä hetkellä on alla pikku Volvo. Tosin tuli tuossa määräaikaishuollossa käydessä ihailtua isompaa vehjettä, mutta lompakko puoltaa vielä pikku veljen huoltamista.
täälläkin olisi myynnissä vm-90 farkku kedautti vähän laitettu mutta kansi halki ja leima loppui 18.6.2005.
Kummia vehkeitä nuo Opelit, kun niissä ei tuo leima meinaa millään kestää. Ainoa joka kestää on omistusuhde, josta ei sitten meinaa päästä ollenkaan eroon. Niin, jos joku haluaa itselleen riesa... Eh.. "Loistavan" yksilön suoraan saksanmaalta ottaa ihmeessä yhteyttä.
Kolmen Opelin omistaneena ihmettelen näitä juttuja ettei Opelit kestäisi Peruslaittoa noissa oli, ei kummempia murheita. Toki viimeisestä Opelistani on aikaa 5 vuotta
Hankalaa tuota leimatonta kedauttia on konttorille viedä kun ei pyöri kuin tyhjäkäyntiä ja aika ei riitä kansi rempan tekoon. Tähän asti kaikki omistamani ooppelit ovat menneet puhtain paperien katsastuksista läpi.
Eli kahdesta romusta saisi yhden lähes toimivan? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kumpikin pääse eroon tuosta saksalaisten kostosta autoilevalle maailmalle ja joku tolv.. onneton kaksi oppelia. Eipä nuo omat saksanseisojat ole katsastuksesta selvinneet ilman korjaamolaskua, vain laskun suuruus on vaihdellut. Vakaa päätös on, että ei enää ikuna saksan kostoa autoilevalle maailmalle. Jätetään ne suosiolla muille.
Ooppeli lähti lopultakin jonnekin kauas pois (tätä tilaa voisi hehkuttaa kauankin) ja tilalle tuli 520 D. Ihan kuin olisi noussut helvetistä taivaaseen.
Tällähetkellä on 2004 vuoden avensis pääkäytössä, toyota corolla vuosimallia 1988 löytyy myös. Ja sitten oli sellainen opel ascona vuosimallia 1988 joka meni lunastukseen joku aika sitten kun auto oli lainassa isäukolla ja joku amis poika rysäytti kylkeen. Harmittaa vietävästi sillä Auton ensimmäinen omistaja oli ex F1 maailman mestari ruusperin keke. Oli komeat levikkeet ja valomaskit ynnä muut herkut. ja lunastus arvoa oli vain 1000 euroa Nyt se kököttää keula läjässä vanhempien takapihalla.
Onko ollut jotain erikoisia vikoja? Tiesitkö, että uusi S40 on täysin eri auto, ei siis vain ulkonäöltään, vaan myös tekniikaltaan. "Vanha" S40:n koottiin Hollannissa, samalla tuotantolinjalla Mitsubishi Carisman kanssa, kun taas uusi kootaan Volvon omalla tehtaalla, Belgian Gentin tehtaalla. Siis todella valtava ero näiden kahden auton välillä.
Lievästi laitetulla farmari Focuksella. Paras auto mitä tuolla rahalla saa :love: Toki mielessä on ollut vitos-sarjan bemari mutta lompakko sanoo muuta