Naapurilla on musta/punainen isolohko-avo-C3 sivuputkilla, tosin tuota vanhempi (ja sitten paremman näköinen myös siis) ja pari kertaa kun on sillä ajanut tuohon pihalle niin on herännyt aika hyvin. Mutta kyllähän siihen "musiikkiin" herää ihan mielellään!
No tuoltahan se Tomin Vette näyttää... sama laite. Asuu tosiaan tuossa vastapäisessä talossa. On mullakin tossa melkein samanlainen 1:32 pienoismalli hyllyssä mutta kokonaan musta.
Tulipahan tuossa tosiaan päivitettyä omaa harraste-kakkos-kolmos-tiesmikäauto-kokoelmaa... ns. ykkös- tai käyttöautolla ei ole itse asiassa tullut edes ajettua pitkään aikaan... Mutta veekasin ja takavedon voimaan sitä nyt yritellään totutella moniventtiiliturbokoneen ja nelivedon jälkeen. Pontiac GTO 5.7 V8 (LS1) -04 on uusi kulkine. Ehkäpä ei nyt tulekaan ihan heti fullhd-tykkiin päivitettyä. Konehan on tuttu myös C5-Corvettesta, mutta tässä on 4-paikkainen vähän tavallisemman näköinen 2-ovinen coupe-koppa.
Kyllä se Ponchokin tuolla padalla liikahtaa... :thumbsup: Tuli Kiikalassa omalla paskahuussilla tukanrajaan tuollaiselta Trans Amilta, vaikka ei se munkaan ex-huussi enää kovin paljoa yli 14 sekkaa vartilla viipynyt.
Joo, tälle Poncholle kun luvataan jo box stock vakiolle 13.8 s varttimailin tuloksia... Trans Amissa kun on hieman matalavireisempi versio LS1:stä kuin tässä uudemmassa GTO:ssa, tässä on 355 hv jo vakiona. Tämä siis vetelee vakiona melkein samanlaista vauhtia kuin tuo Calibra viritettynä (Calibra vakiona 14.5, oma viritetty 13,7, parhaat vähän enemmän viritetyt Calibrat Suomessa 12 s aikoja). Virittämällähän sitten LS1:stä lähtee vähän enemmänkin... alakerta kuulemma kestää kevyesti 600 hv saakka. Tosin ihan heti en ole mitään ihmeellisyyksiä laittamassa, performance-rosteriputkisto ja K&N tuossa jo onkin. Mutta hyvin kasi murisee. Täytyy kesällä käydä koittamassa mitä tuo vartilla menee oikeasti...
Toi meikäläisen pöllyttänyt Trans Am meni jotain 13.6, että ei ihan vakiopeli sekään tainnut olla. Hyvinkäälle Street & Slideen, niin jää ainakin parannettavaa hampaankoloon. On nimittäin niin pirun liukas rata katukumeilla... mutta niinpä ne melkein kaikki lentokenttäradat ovat
Tuossa ois oiva vaihtoehto perhe farmarille http://www.esv.fi/index.php?info=open&id=439 mikä lie ei eukko lämmennyt. Jossain näin farmari skylinenkin netissä
Nissan Stagea on Skyline farmarimuodossa: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Stagea Kääntäisi vaan joku tuon ohjauksen vasemmalle.
200 20V, Urs4 4.2/2.2, 80V6Q. Siinä tämän hetkiset vaihtoehdot. Mainitaan vähän lisää niin ei mene ihan arvailuksi. 200 20V lienee kaikille tuttu. Nahkasisusta, musta, tonttiin, woimaa, joitain alustamuutoksia, huulivanteet. Urs4 hyvin pitkälti samalla tapaa. Toki yleisempi korimalli (ns joka nurkalla). 80B4. No se vaatisi vähän enemmän hommaa. S2 navat, (R)S2 (etu)jarrut, RS2 tolpat ja vakaimet, tonttiin, huulivanteet ja pellin alle jotain mielenkiintoista. Urs4 tuttu 2.2 AAN menisi muutoskatsastuksella, samoin B5 S4 tuttu 2.7bit. Aken poikkeusluvalla olisi mahdollista käyttää myös Urs4 tuttua AKH 4.2 V8 vaparia. Perin erilaisia kuitenkin. Jokainen täyttäisi funktionsa neliovisena kakkoskinnerinä. Kaksi kolmesta ehkä tarpeettoman kookkaita mutta ovat monilta osin (alusta ym) valmiita. Varsinkin Urs. Se on tosin myöskin yleisin vekotin noista. Näkemyksiä?
Mikäpä estää hankkimasta kunnon reissupeliä perheelle retkeily-/matkailuauton muodossa . Lomareissut Keski-Eurooppaan on ovat mielenkiintoisia :thumbsup: http://www.nettikaravaani.com/simpl...pe=&pfrom=5000&pto=&yfrom=&yto=&search=Hae+>> Kymppitonnillakin saa esim. näin hienon , miksi siis tyytyä kaksipaikkaiseen
Nykyään kun kaikilla melkein on tuo skyline niin mitäs sitä voisi perheellinen sitten nissania ja oikean puoleisella ohjauksella haluta: http://www.iltalehti.fi/autot/200806137748481_au.shtml tuossa ois yx vaihto ehto tuossa muutamat kuvaamani kuvat kaliscruising 2008 jossa oli hienoja harraste pelejä. Ja bb suvi http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/29a4i+antti-kc2008.html
Harmi kun tuo tuunaus on pääosin mautonta ulkonäön raiskausta. Onneksi aihiot on yleensä semmoisia ettei niissä mene hyvä pilalle.
Löytyi koneelta tämmöinen vekkuli menopeli. Sitten kun näiltä hanslankareilta kysyy miksei tekniikalle ole tehty mitään vastaus todennäköisesti on: "noku se sitte kuluttaa enemmä bensaa". Niin. Pitäähän sitä jäädä rahaa ostaa lasikuitua.
Kummasti alkaa kumit näin kesän korvalla vetää kohti autokauppoja. Vaikken nyt ole lamasta johtuen sitä autoa vaihtamassakaan. Mutta on se sentään mukava käydä myyjiä kiusaamassa. Tuossa ois tuollainen katu-uskottava maastoauto http://image.nettix.fi/extra/carimg/2466601_2466700/2466608_b_d6ac6271cf7d5cb5.jpg .Oma farkku melkeen yhtä puhas tällä hetkellä vaikka en oo asfalttia pehmäällä ajanut. Mutta tänään pitäs vetästä varmaan kesäkummit päälle. :thumbsup: Muilla kuumetta täällä?
Itse oon C36 AMG mersulla kurvaillu. Mukavia hetkiä tarjoillu tämäkin. :thumbsup: http://img4.imageshack.us/my.php?image=mese1.jpg http://img27.imageshack.us/my.php?image=mese2.jpg http://img27.imageshack.us/my.php?image=mese3.jpg
tuommoinen saabbi ois kiva http://www.iltalehti.fi/autot/200904289489206_au.shtml eihän niitä kohta enää mistään saakkaan isälle oli aikoinaan 99 petro saabbi. Puhuivat takana tulevat että se haisoo. No eipäs se siellä autossa haissut. Silloin tuli noita turbo saabeja katseltua
Miltei iskemätön Toyota Corolla vm -86, ajettu 48 km. http://speedhunters.com/archive/201...with-48-original-KMS-found-time-capsule-.aspx On siinä ollut harrasteauto...
Katoin eka että 48 tkm ja aattelin että kyllähän näitä joskus löytyy... mutta kun tekstissä sanottiin että avainta oli käytetty vain kerran niin piti oikein tarkastaa toi km-lukema Viimesessä Klassikot -lehdessä oli juttu Volgasta jonka omistajan oli tarkoitus osta uusi Tsaika vuonna -62, mutta sen tilalle tulikin Volga sattuneesta syystä. Omistaja v*ttuuntui niin että laittoi Volgan nurkkaan häpeämään ennen ku sitä oli edes kilvitetty. Auto museotarkastettiin ja kilvitettiin eka kertaa vasta 90-luvun lopulla.