Joo, ei kyllä oikein tiedä minkä tuosta kattavasta valikoimasta tilaisi Tuohon postit päälle ellei satu olemaan jonossa odottamassa muita mielenkiintoisia leffoja.
Eikös plussa-asiakkaille luvattu nopeampi asiakaspalvelu? Nyt odotan jo kolmatta päivää, että vastaisivat alennuskoodikyselyyni - sain lokakuussa 5 e alennuskoodin, jonka piti olla voimassa 6 kuukautta. Luonnollisesti CDONin järjestelmä valitti voimassaoloajan loppuneen 1.1.2017, kun yritin käyttää... Alkaa kyllästyttää tämä yritys. Eipä tuolta muutenkaan enää juuri tule tilattua, kun leffojakin alkaa olla vaikka ja kuinka - vanhoja ei enää julkaista ja uusista kiinnostaa vain tietyt tapaukset.
Palautin yhden leffan 5.12.16 ja kyselin pariin kertaan, kun rahoja ei kuulunut. Toissapäivänä tuli englanninkielinen vastaus, jossa pahoiteltiin myöhästynyttä vastausta ja todettiin, että emme ole saaneet mitään palautusta. Seurantakoodia en postista saanut, mutta kuitin sain ja siinä oli tuo Maarianhaminan osoite näkyvissä, mutta se ei riittänyt. Rahoja ootellessa ...
Palautin kesällä kengät, jotka eivät kuulemma koskaan saapuneet varastolle. Sain rahat takaisin siitä huolimatta. Luultavasti tietävät kokemuksesta, että palautusten suhteen ketju ei ole aukoton.
Tilasin omaan ja työsähköpostiin lahjakortit, omasta tuli sekä lahjakortti että 5€ koodi, työsähköpostin kautta ei ole tullut edes lahjakorttia. On kyselyssä CDON:lla, mutta aika hitaasti vastailevat.
Yli viikko jo mennyt vastausta odotellessa. Firman Facebook-sivun perusteella vastailleet muillekin asiakkaille todella hitaasti, jos ollenkaan, ja palautusten yms. kanssa ollut ongelmia. Konkurssin esimakua?
Ihan vitusta koko pulju.. 2 vkoa odottanu aspasta palautusohjeita tilatulle tuotteelle. Mitään ei vastata. Eikä oikein vakuuta noiden toiminta parin facebook kommentin perusteellakaan.. : Tilasin 25.11.16: teiltä tuotteen, eikä se ole vieläkään tullut perille! Nyt ei voi enää laittaa jouluruuhkien syyksikään tätä. Yesterday at 13:46 Olen nyt odottanut 2016-11-25 lähtien tilaustani eikä vieläkään ole kuulunut Yesterday at 12:19 Hei! Teiltä on tullut muistutuslasku Metallican deluxe levystä. Olen perunut kyseisen levyn kaupat jo teidän kanssanne ja palauttanut teille viallisena tuotteena kyseisen levyn ja sopinut asiasta jo teidän kanssanne ja olemme asian jo hoitaneetkin. Millä oikeudella lähetätte minulle kyseisen muistutuslaskun?
Miten ne yhtäkkiä olisivat nousseet? Black Fridayna ja sen jälkimainingeissakin toimi homma paremmin ja silloin varmaan ryysis vasta olikin.
Voi olla resurssipulaakin. Tälläkin hetkellä hakevat koko- ja osa-aikaisia suomenkielisiä asiakaspalvelijoita. Saako englanniksi viesteihin nopeammin vastauksen, kenelläkään kokemusta?
CDOn päivittää strategiaansa ja pienentää tuotevalikoimaansa: "The decision has been made to focus the group’s operations on the business areas Marketplace, Fashion and Financial Services." http://qlirogroup.com/en/Media/Pres...d-strategic-direction-and-adopts-new-targets/
Mitä tuo nyt sitten käytännössä tarkoittaa? Loppuuko CDONista kaiken tavaran myynti lafkan puolesta pl. muoti ja meikkaus eli käykö Play.comit vai onkohan kyse vaan siitä, että jatkossa Qliron keskittymisen kohteisiin kuuluu CDON Marketplacensa kera?
Itse ymmärsin niin, että Fitnesstukku (Gymgrossisten) ja Lekmer (lasten leluja ja tarvikkeita) laitellaan myyntikuntoon ja mielellään luopuisivat niistä. Tarkoitus keskittyä Marketplaceen (= CDON), jonka tavoite: "Reach an organic gross growth (gross merchandise value - GMV) of, on average, 10 percent per year." Lisäksi keskittyvät rättikauppa Nellyyn ja rahoituspalveluunsa.