Amazon.com

الموضوع في 'Kauppapaikoista' بواسطة Zamm, بتاريخ ‏23 أكتوبر 2004.

  1. maagi

    maagi Tuttu käyttäjä

    إنضم إلينا في:
    ‏19 أكتوبر 2007
    المشاركات:
    156
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    Minullakin puuttuu edelleen kaksi 7.12 tehtyä tilausta ja pari myöhäisempääkin ennen joulua tehtyä... Jos jaksais vielä ensi viikon kyttäillä ja sitten reklamoisi.
     
  2. Nipa

    Nipa Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏13 نوفمبر 2000
    المشاركات:
    879
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    Heittäkää ne reklamaatiot sitten jokaisesta lähetyksestä erikseen, pistin itse tänään seitsemästä lähetyksestä samaan ja asiakaspalvelu käsitteli siitä ensimmäisen lähetyksen. Pääsette vähemmällä säätämisellä jos teette erikseen.
     
  3. claude

    claude Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏4 ديسمبر 2003
    المشاركات:
    1,082
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    Ikävä jos alkaa vituttaa. Mutta mietipä onko se oikeasti lähettäjän vika, kun paketti viipyy matkalla.
     
  4. Pasi85

    Pasi85 Tunnettu käyttäjä

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يوليو 2004
    المشاركات:
    353
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    On. Ei se minunkaan vika ole.
     
  5. KaSmir

    KaSmir Guest Guest

    إنضم إلينا في:
    ‏30 يونيو 2004
    المشاركات:
    417
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    Ei varmaan kannata enää jatkossa tilata, kun tuo firma on niin epäluotettavan kuvan antanut. Omasta mielestäni luotettavampaa firmaa saa etsiä.
     
  6. KaSmir

    KaSmir Guest Guest

    إنضم إلينا في:
    ‏30 يونيو 2004
    المشاركات:
    417
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    On se vähän omakin vika jos on 5.12 tilattu ja vieläkin kiroaa asiaa foorumeilla eikä valita Amazonin asiakaspalveluun (olisi voinut uusi lähetys tuotteesta keretä jo kotiovelle)..
     
  7. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏15 يناير 2004
    المشاركات:
    4,561
    الإعجابات المتلقاة:
    98
    Samoin. En ehkä missään ole yhtä hyvään asiakaspalveluun törmännyt, erinomaista se ainakin on ollut. Kerran jäi yksi paketti kokonaan tulematta, mutta sillehän Amazon ei voinut mitään. Pyysin sitten palauttamaan rahat ja näin tapahtui.
     
  8. Pasi85

    Pasi85 Tunnettu käyttäjä

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يوليو 2004
    المشاركات:
    353
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    Niin, ihmisillä on varmasti erilainen mielikuva mikä on luotettava ja mikä ei. Vaikka itkemällä ASPA:an saisin uuden leffan niin ei se jatkossa paljoa kiihota tilailla jos jokaista pakettia joutuu metsästämään jostain hevon vitun perseestä. Mutta leikitään vaan että Amazon on paras firma mitä toimituksiin tulee. :thumbsup:

    edit: mikä se on se mailiosoite mihin voin käydä itkemässä tätä traagista tapahtumaa?

    edit2: ei mitään löysinkin tuon customer servicen.
     
  9. Liekinheitin

    Liekinheitin Lähes henkilökuntaa

    إنضم إلينا في:
    ‏15 يناير 2004
    المشاركات:
    4,561
    الإعجابات المتلقاة:
    98
    Mutta eikö samaa "uhkapeliä" pelata ihan kaikkien (jenkki)firmojen kanssa? Vai onko Amazon jotenkin poikkeus, mitä postin kulkuun tulee?
     
  10. Pasi85

    Pasi85 Tunnettu käyttäjä

    إنضم إلينا في:
    ‏19 يوليو 2004
    المشاركات:
    353
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    Mjoo. On tässä tullut vuosien saatossa tilailtua tavaraa vähän oudoimmistakin paikoista aina japania myöten eikä kertaakaan ole ongelmia ollut. Ehkä jenkit ei vaan osaa. Mutta lopetetaan nyt tämä jauhaminen ja katsotaan mitä Amazonin sedät sanoo.
     
  11. Nipa

    Nipa Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏13 نوفمبر 2000
    المشاركات:
    879
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    Reklamoinnissa on näköjään rajana arvioitu toimituspäivä + 1 viikko.

    10.1 saapuvaksi arvioitu paketti, pyysivät palaamaan asiaan 17.1 jos pakettia ei ole vielä tullut.
     
  12. Kreskin

    Kreskin Guest Guest

    إنضم إلينا في:
    ‏4 مارس 2007
    المشاركات:
    394
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    Niin, sehän on luonnollisesti tietenkin Amazonin vika, eikä esim posti- tai tullilaitosten... Välissä kun on kolmaskin tekijä sinun ja Amazonin lisäksi. Puuh. Eiköhän Amazonia harmita nuo viivästyneet paketit enemmän kuin sinua, he kun joutuvat ensin vastaamaan n+1 asiakkaan kyselyyn viivästyneistä paketeista, ja sitten mahdollisesti jopa korvaamaan / lähettämään uuden.

    Amazoneista (.uk, .com ja .de) olen saanut aina todella hyvää, asiallista ja ystävällistä asiakaspalvelua, riippumatta asian laadusta tai vakavuudesta. Senpä takia niistä tulen jatkossakin tilaamaan, varsinkin isommat tilaukseni.
     
  13. Maxi

    Maxi HT-hörhö mallia 101 Tukijoukot

    إنضم إلينا في:
    ‏15 ابريل 2002
    المشاركات:
    2,626
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    Kannattaa muistaa nuo amazonin toimitusajat:
    Standard International Shipping (averages 9-36 business days)
    Expedited International Shipping (averages 6-22 business days)

    Postitusviestin yhteydessä annettuihin toimitusaikoihin on ainakin expedited-postituksessa voinut luottaa, mutta aina on syytä lisätä pari päivää kotimaisen postin toimitukselle ja ottaa huomioon mahdolliset pyhät yms.
     
  14. aapeen

    aapeen Guest Guest

    إنضم إلينا في:
    ‏21 يوليو 2004
    المشاركات:
    60
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    sain tänään pari 12.12. lähetettyä pakettia. tiistaina tuli 19.12. lähetetty.
     
  15. ATD

    ATD Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏11 يناير 2006
    المشاركات:
    543
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    Itselläkin piti paketti olla 20.12 perillä, mutta ei ole kuulunut. Kyselin asista sähköpostilla ja ne epäili, että paketti on hukkunut matkalla, joten maksoivat rahat takaisin tilille. No nyt pitää vaan odotello josko se pakettikin vielä saapuisi..
     
  16. Sidewalker

    Sidewalker Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏5 مايو 2004
    المشاركات:
    864
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    Onko plazalaisten pitänyt tullin kanssa asioida Amazon.com:sta tulleiden pakettien kanssa? En ole vielä itse joutunut tullin kanssa asioimaan, mutta nyt vähän jännittää, kun on tilauksessa neljä HD DVD:tä, joiden hinta postikuluineen tulee olemaan $73.41 (noin 50 euroa).
     
  17. Kalza

    Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    إنضم إلينا في:
    ‏28 نوفمبر 2002
    المشاركات:
    2,844
    الإعجابات المتلقاة:
    3
    Eikös niissä yleensä lue se arvo päällä. Käsittääkseni Amazonin paketit ovat juuri niitä jotka varmimmin tulliin jäävät. Joskus toki kierrättävät ainakin noita isompia bokseja esim. Ranskan kautta, jolloin tullia ei tarvitse pelätä.
     
  18. ATD

    ATD Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏11 يناير 2006
    المشاركات:
    543
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    No nyt on ollut pari kertaa näitten "osta kolme maksa kaksi" tarjousten kanssa, että paketin päällä lukee se alkuperäinen hinta, eikä se alennettu hinta. Tulliinhan ne ovat jääneet, mutta tilausvahvistuksesta näkee sen oikean summan niin ei siinä sen kummempaa. Välillä riittää pelkkä soitto ja asia selitys, jolloin tulli laittaa paketin eteenpäin.
     
  19. Jarkkam

    Jarkkam Guest Guest

    إنضم إلينا في:
    ‏11 مارس 2007
    المشاركات:
    612
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    Samaa epäilystä täällä, mutta palautus ei taida onnistua noin kätevästi. Mulla kolmen paketin piti olla perilla 27.12 eli johtuisko siitä että pistävät hanttiin?
     
  20. ATD

    ATD Vakiokasvo

    إنضم إلينا في:
    ‏11 يناير 2006
    المشاركات:
    543
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    Pistävät hanttiin? Siis rahat on takas mulla jo tilillä. Ei ollu mitään ongelmia palautuksen suhteen. Aspa pyysi tarkistamaan toimitusosoitteen uudestaan ja kysymään paikallisesta postista. Varmistin heille osoitteen ja sanoin, ettei postissa tiedetty asiasta ja seuraavana päivänä oli rahat mun tilillä. Olisikohan ollut tän viikon tiistai.