Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

Himmennettävät spotit

En tråd i 'Kodin suunnittelunurkka' startet av aarno2815, 5 Feb 2023.

  1. aarno2815

    aarno2815 Lähes henkilökuntaa

    Reg.:
    3 Mar 2001
    Innlegg:
    4.712
    Liker mottatt:
    151
    Hohhoijaa!
    Taas tuli 5 kertaa peräkkäin "Unfortunately, the payment for this order has failed" ilmoitus viimeiseen leditilaukseen kunnes uusin maksu ja sitten tärppäsi, luvattiin toimitus tavaralle. Ei toimi tuo kaksoistsekkaus Amazinilla.
     
  2. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Reg.:
    3 Mai 2004
    Innlegg:
    4.975
    Liker mottatt:
    894
    Mitä käytät maksuvälineenä? Itselläni ei ole koskaan jäänyt Amazonissa maksu kanittamaan viime vuosina käyttämälläni luottokortilla (credit) eikä todennäköisesti aiemmin käyttämälläni debit-kortillakaan.
     
  3. aarno2815

    aarno2815 Lähes henkilökuntaa

    Reg.:
    3 Mar 2001
    Innlegg:
    4.712
    Liker mottatt:
    151
    Pankki/luottokortti.
     
  4. Moderaattori

    Moderaattori Administrator Forumleder Ylläpito

    Reg.:
    27 Aug 2019
    Innlegg:
    884
    Liker mottatt:
    348
    Toisaalla olen ehkä jo aiemmin maininnut, mutta yhdistelmäkorttien kanssa tulee helposti ongelmia Saksalaisissa kaupoissa (ainakin Danske Bank, sekä käsittääkseni Nordea tms).
    Käytä luottopuolta (credit), ei pankkipuolta (debit), maksamiseen niin ongelmat poistuu (tai siis pitäisi poistua, ei näistä koskaan tiedä).

    Käsittääkseni liittyy jotenkin sikäläiseen tapaan varmentaa maksut eri tavalla pankki ja luottomaksuissa (olisiko pankkimaksuissa jokin paikallinen systeemi ja luotoissa yhteneväisempi muiden maiden kanssa tjsp.)
     
  5. aarno2815

    aarno2815 Lähes henkilökuntaa

    Reg.:
    3 Mar 2001
    Innlegg:
    4.712
    Liker mottatt:
    151
    Joo. Jotain tiollaista kasinkertaista varmistusta mainitsi pankkihenkilö, mutta oli sekavaa höpinää, ei siitä tolkkua saanut.
    Ehkä se sitten on maksettava pienetkin ostokset luotolla. Täytyy testata.
    Kumma että pankissa ei osata antaa selkeää toimintsmallia. Tuo firmojen tikitiki sekoittaa kaiken...
    90-luvulta lähtien olen tilannut netin kautta, mutta viime vuosien aikana on mennyt aivan mahdottomaksi.

    Jos jonkun pankissa sujuu hyvin, niin olkoon tyytyväinen, minulla on ollut vaikka mitä ryöstömentaliteettia ensin yhden pankin kanssa, piti tehdä rikosilmoitus ym ja nyt toisen pankin kanssa ongelmia kun Amazonin maksut eivät suju. Pankki syyttää Amazonia mutta ei kerro miten pitäisi menetellä että maksut sujuisivat, Amazonin mielestä syy on pankin-kumpaa uskoisi?