Gigantti

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем Jürgen, 17 дек 2005.

  1. klank

    klank Guest Guest

    Регистрация:
    6 апр 2004
    Сообщения:
    34
    Симпатии:
    0
    Suora lainaus Gigantin sivuilta:

    "Tilauksesi yhteispaino jää alle 35kg tai tilaamasi TV:n koko on 32" tai pienempi
    Toimitetaan 2-3 arkipäivässä kotiinkuljetettuna kaikkialle Suomessa."

    Ei pitäisi lupailla sellaista mitä ei voi pitää :hitme:
     
  2. Picard

    Picard Guest Guest

    Регистрация:
    4 фев 2002
    Сообщения:
    69
    Симпатии:
    0
    Tilasin LG:n näytön joka tuli nopeasti seuraavana päivänä.Toimitin näytön takaisin viallisen pikselin takia jo tiistaina.Kertoivat että laittavat viestiä nettimyyjälle, vielä ei ole mitään tietoa tai soittoja tullut onko uusi näyttö tilattu tai tulossa.:mad: Parin emailin jälkeen lupasivat että tulee ehkä 28.8.Päivä tuli ja meni eikä kukaan edes kukaan sieltä ottanut yhteyttä :mad:

    EDIT 1.9: Nyt näkyy tuotteen kohdalla että "toimitukset alkavat 15.9" joopa joo, olisi siitäkin voinut soittaa mutta ei :(
    EDIT 10.9: Eipä ole vieläkään mitään ilmoitettu, pitää aamulla soitella taas.Tosi paskaa palvelua.
    EDIT 11.9 Soiton jälkeen sanottiin että pitää noutaa 18. päivä (ehkä) Aika ihmeellistä kun sitä on varastossa jo nyt.Eikä voitu postittaa.
    EDIT 15.9 Jee, oli tullut synttärimainoslehtinen.Sääli vaan ettei oo mitään tavaraa mitä lehdessä lukee.Hyvä P**** G-Antti.
    EDIT 22.9: Sain 18.9 rahat näytöstä espoon gigantissa ja samana päivänä ostin näytön vantaan gigantista.Olipas taas niin hauskaa, nostaa rahaa toisesta liikkeestä ja viedä toiseen, olisivat voineet lähettää sieltä netistä uuden suoraan myymälään tai kotiovelle.LOL, mikä liike.PS. Eipä näy mitään ale blu-ray levyjä espoon liikkeissä, nyt ne 9,90 levytkin on 14,90e JEE!
     
    Последнее редактирование: 22 сен 2009
  3. jusylin

    jusylin Tunnettu käyttäjä

    Регистрация:
    23 окт 2007
    Сообщения:
    448
    Симпатии:
    0
    Ks. viesti #193.
     
  4. klank

    klank Guest Guest

    Регистрация:
    6 апр 2004
    Сообщения:
    34
    Симпатии:
    0
     
  5. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    19 мар 2007
    Сообщения:
    697
    Симпатии:
    0
    Eihän tuo ole mitään,mulla on viime marraskuulta tilaus sisässä:D Ei siitä ole koskaan mitään kuulunut,tosin evvk.Ostaa pläjäytin jonkun nokian 29e luurin,noh se paska hajos kahdeksantena päivänä ja eikun kauppaan(ei voi hyvittää/vaihtaa kun 7vrk aikana?),joten huoltoon tampereelle. Iloisena hakemaan luuria,joku vko siinä meni.Toimi päivän,sama vika=huoltoon tampereelle,ei ole luuria vielä näkynyt,heinäkuun puolessa välissä ostettu luuri on ollut käytössä(hallussa)9pvää.Alkaakohan pikkuhiljaa olemaan suomen kallein 29e puhelin:D Katotaan prkl kuinka monta kertaa se käy tampereella,ennenkuin saan jotain toimivaa sieltä.Niin se huolto firmahan on se kovasti kehuttu:thumbsup:Olishan tuon voinu viedä nokian liikkeeseenkin,mutta tehkööt nyt töitä oikein kokorahan edestä.Tosin voi hyvinkin tulla semmonen halu kun seuraavan kerran sitä kiikutan giganttiin,että nakkaan sen lattiaan myymälässä ja huudan "pitäkää viddu tunkkinne" ja hymyilen muille asiakkaille,että tämmöstä paskaa täällä,muistitteko ostaa vaihtoturvan usb tikullenne?
    Edit prkl sehän makso 35euroa,rupes just kipuraja laskemaan:D
     
  6. Jürgen

    Jürgen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    5 янв 2003
    Сообщения:
    3.407
    Симпатии:
    1
    Ja mitäköhän vikaa tuossa huoltoepisodissa oli Gigantin osalta? Eikös se Nokia sen luurin ole valmistanut?
     
  7. Kalza

    Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    28 ноя 2002
    Сообщения:
    2.844
    Симпатии:
    3
    Lähinnä se, että lähettävät sinne Tampereelle huoltoon jossa kaverit eivät osaa oikeasti korjata yhtään mitään, vaan tuote on joko edelleen paskana kun saat sen takaisin tai sitten siihen on tehty joku purkkaviritys jolla laite toimii 1-7 päivää(tai tuntia).
     
  8. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    19 мар 2007
    Сообщения:
    697
    Симпатии:
    0
    Juuri näin,eihän tässä henkilökuntaa haukuta vaan ohjeistusta,joilla sidotaan(osaavaltakin henkilöstöltä) järjenkäyttö minimiin!
     
  9. MGZ

    MGZ Guest Guest

    Регистрация:
    20 сен 2004
    Сообщения:
    52
    Симпатии:
    0
    Koska se on sen luurin myynyt?
     
  10. Jürgen

    Jürgen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    5 янв 2003
    Сообщения:
    3.407
    Симпатии:
    1
    Sinnehän se lähetetään minne on huoltosopimukset. Eikun vaan ehdottamaan pääkonttorille parempia huoltopaikkoja, jos kerran tiedossa :)
     
  11. Jürgen

    Jürgen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    5 янв 2003
    Сообщения:
    3.407
    Симпатии:
    1
    Arvasin, että joku sanoo näin tyhmiä...Tuon logiikan mukaan siis Nokialla ei olisi mitään osuutta asiaan, niinkö?

    Jos valmistaja tekee viallisen laitteen niin onko vika silloin välittäjässä, joka sen asiakkaalle myy?
     
  12. cxt2

    cxt2 Guest Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    19 мар 2007
    Сообщения:
    697
    Симпатии:
    0
    Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa.Niinkuin viestissä sanoin,olisin sen voinut viedä nokialle hoidettavaksi,en tehnyt niin,vaikka sitä vaihtoehtoa tarjottiin!Minunko se pitää juosta hoitamassa myyjän valikoimiinsa ottamien tuotteiden takuuasioita:confused:Kyllä se on myyjä joka hoitaa ne asiat valmistajan kanssa,en minä!On todella typerää tehdä jotain kakka sopimuksia jonkun huollon kanssa,koska se kaikki kaatuu myyjän niskaan(niinkuin pitääkin,kun tehdään näin),varsinkin kun laatutaso on mitä on!Ihmetyttää näissä huoltoasioissa,miksei niitä esim nokialla ole tarjota,ai niin kun ne kaikki on ulkoistettu:DJoka helvatun paikassa on iskostettu samat lauseet myyjille koulutuksessa,jotka kuuluu "siirretään vastuu,siirretään vastuu" tai "tämä on meillä käytäntö,tämä on meillä käytäntö" tuommonen pistää,noh ainakin siinä hermostuu ja vastapuoli(myyjä) ihmettelee,että mistä se nyt suuttu,näin meille on opetettu!Mähän olen vaan täällä töissä!Aivojen käyttö on kielletty/tai ainakin mahdollisuudet siihen on viety!Pitää aina repiä esiin,joku jolla on valta käyttää aivoja,tai ainakin valtaa.Tsemppiä myyjille,että jaksatte näissä robotti hommissanne:thumbsup:
     
  13. MGZ

    MGZ Guest Guest

    Регистрация:
    20 сен 2004
    Сообщения:
    52
    Симпатии:
    0
    Tiesin että kommentoit noin tyhmiä.
    No onhan se vika "välittäjässä" joka ei ole välittäjä vaan liikkeenharjoittaja=myyjä jonka kanssa rahansa myymälään tuonut loppukäyttäjä on tehnyt sopimuksen. Gigantti voi sitten setviä asiaa tukkurin kanssa joka tappelee sitten päämiehen kanssa. Mars lyhyelle KSL kurssille. Ja CXT2 voisi opetella käyttämään pisteitä ja pilkkuja jakaen vähän noita lauseitaan - noista tahdo mitään selvää. NI
     
  14. Jürgen

    Jürgen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    5 янв 2003
    Сообщения:
    3.407
    Симпатии:
    1
    Kiva provosoida välillä :) Faktahan on, että kaikki toimii samoin. Jos sanotaan, että asia hoidetaan näin, niin 99,9% asioista hoidetaan näin (ihan siis kaikissa työpaikoissa, tuskin kodinkoneliikkeet ovat poikkeuksia)
     
  15. Jürgen

    Jürgen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Регистрация:
    5 янв 2003
    Сообщения:
    3.407
    Симпатии:
    1
    Niin sinulle esitettiin vaihtoehto, pakotettiinko sinua viemään se sinne? Esim. Joensuussa on valtuutettu Nokia-huoltoliike, jossa asia selviää varmasti nopeammin kuin, jos me otamme laitteen vastaan, teemme huoltolähetteet ja laitetaan postissa eteenpäin. Silloin kestää ihan varmasti pidempään saada luuri takaisin, kuin saada "tuomio" suoraan huoltoliikkeestä. Minä ainakin kerron asiakkaalle tästä mahdollisuudesta ja ihan mielellään mekin se laite toimitetaan huoltoon, sehän kuuluu työhömme.

    Olisiko parempi, että ei tehtäisi minkäänlaisia huoltosopimuksia ja sinä asioisit vaikka suoraan huoltoliikkeen kanssa, joka voisi veloittaa sulta vaikka mitä vaan? Tai, että me tavan myyjät yritettäisiin korjailla niitä itse? Fakta vaan on se, että tehdään asia miten tahansa niin ei asiakas voi saada suoraan utta laitetta tilalle ilman, että tarkistetaan onko laitteessa vika. Poikkeuksena tosiaan Nokia, jonka luurit vaihdetaan suoraan uuteen 7 vrkn:n kuluessa ostosta , jos ne ovat viallisia. Eikös tämä ole loistavaa palvelua Nokian taholta?

    Välillä väsyttää, mutta kivaa se on, kaikista teistä kitisijöistä huolimatta :)

    Kyllä meilläkin on komentoketju, jonka mukaan mennään, sitten kun mahdollisya niin luovitaan/sovitellaan :)

    Tervetuloa vaan luurikaupoille Susirajalle!
     
  16. Kylooni

    Kylooni Guest Guest

    Регистрация:
    26 апр 2006
    Сообщения:
    221
    Симпатии:
    0
    Ehtaa Giganttia taas. Kovasti mainostetaan kaikkea halpaa. Menin tänään lähinnä konsolipelien perässä, kun niitä tossa mainostettiin hintaan 19.90. Ei yhtään lehdessä ollutta peliä. Ne jotka olivat lehdessä, olivat ihan normaalihintaisina siellä hyllyssä. Kysyin myyjältä et miks tää maksaa 59.90 jos kerta teidän mainoksessa on ko. tuotteet hintaan 19.90, hän vaan tokasi et ei oo pakko maksaa tai tulla? Siinä kanssa oli taas loistavaa palvelua tässäkin kaupassa.:hitme:
     
  17. aapol

    aapol Vakiokasvo

    Регистрация:
    21 ноя 2005
    Сообщения:
    871
    Симпатии:
    12
    Itse kävin eilen illalla itiksen gigantissa tiedustelemassa samaa. Kaikista liikkeistä oli siinä vaiheessa pk-seudulla loppuneet nuo ps3:t. Verkkokaupassa sitä sit oli hyllyt väärällään ja halvemmalla.
     
  18. Picard

    Picard Guest Guest

    Регистрация:
    4 фев 2002
    Сообщения:
    69
    Симпатии:
    0
    Varmasti valitettavasti kumpikin vaihtoehto pitää paikkansa.
     
  19. CeeLo

    CeeLo Guest Guest

    Регистрация:
    10 июн 2006
    Сообщения:
    1.122
    Симпатии:
    0
    Ihan muuta tarjoustavaraa kävin eilen n. klo 13.00 hakemassa (ja sainkin) Espoossa siitä Ikean vierestä. Siellä ainakin näkyi olevann vielä 299,- Slimmejä jäljellä, joku kauppoja hieroskeli. Tiedä sitten määrästä.

    Ja ihan ois pahvimukista kahveetaki saanu. Ja rusinapullaa. En ottanu...
     
  20. Zard Beast

    Zard Beast Guest Guest

    Регистрация:
    31 янв 2001
    Сообщения:
    211
    Симпатии:
    0
    Eilen olin jonottamassa oven takana ennen liikkeen avautumista ja sain tuon 299 plegen. About 30kpl oli pinossa näitä kaikkiaan, eli jos giga antilla on kerran +35 liikettä, niin sen mukaan olisi ollut melko suoraan jakosuhteessa 1000/toimipisteet jaossa tavaraa tai sitten ei...