Eli ei pitäisi olla irtisanomisen syynä tuohon että kanavat pimenivät? Itsekin lähetin oman eroilmoituksen tänään, koska ei tullut selvyyttä milloin anamorphiset lähetykset palaavat... Onkohan todella niin että suurin osa plussan asiakkaista katselee lähetyksiä 4:3 telkkarilla, kun vielä pitää siinä muodossa ohjelmat esittää vai mikä järki tuossa on? Omassa tuttava-/sukulaispiirissä ei löydy enää montaa taloutta, jossa ei olisi laajakuvatelevisio...
Onko kukaan saanut ikinä minkäänlaista vastausta tuolta Canalplus yhtiöstä? Epäilen jo, ettei sellaista ole olemassakaan :hitme:
No eihän semmoista olekaan olemassa. Se on C More Entertainment. (Toistoa: Canal Digital ja C More Entertainment (Canal+ kanavien tuottaja) ovat eri firmoja......)
Niin, kyllä minä tuon tiesin, mutta koska Canal Digital kirjoitti minulle vastauksessaan... ...niin voisi päätellä että siellä asiaa ei tiedetä Pointtini oli joka tapauksessa tiedustella onko kukaan saanut ikinä minkäänlaista vastausta Canal Plus/C More Entertainment/C Less Entertainment/What Ever Entertainment tms. yhtiöstä joka oikeasti vatsaa näistä ongelmista?
digita on putki. sieltä tulee ulos mitä sinne työnnetään. jos työnnät anamorfista, ei takuulla tule ulos letterboxia
Sorry! Täältä "mikä lie entertainmentista / canalplussasta" ei kai kukaan tosiaan olekaan saanut vastausta.... Se on tätä Palvelua....
Tällä hetkellä näkyy jostain syystä Canal+ maanpäälliset kanavat ilman korttia. --- Jaahas, viestiä kirjoettaessani kanavat sitten pimenivät taas.. :hitme:
Hohhoijaa mitä järjen viiltoa. Jo se fakta, että urheilupakettiin kuulumattomalta mixiltä tulee suorana valioliigaa, pakottaa pitämään kaikki kanavat.
No voisihan siihen toki heittää vaikka Viasat sportit, ESPN:t sun muut, mutta ei tosiaan siihen kuulu. Se mikä eniten ihmetyttää on, että suomenkielinen selostus on nimenomaan MIXin ottelussa eikä Sport 2:n ottelussa. Tuossahan kustaan simmuun antennitalouksia, otteluita toki on valittavissa kahdelta kanavalta mutta vain toisessa on suomi-selostus vaikka kahta ottelua selostetaan suomeksi. :hitme:
Niin, koko uudistus kyllä oli hieman outo. "Perus" canal+ kanava vaihtui urheilukanavaan, josta lähetystä ei tule edes koko päivää... Eli samalla rahalla tulee vähemmän ohjelmia ja vielä teknisen laadun alennus kaupan päälle :hitme:
Mä soitin sinne ja sanoin että meille riittää urheilukanava ja eurosport johon vastasivat että voi jatkaa pelkällä canal+1:llä ja canal+2:sella 19/kk vaihdoin siihen sitten...
No kommentoidaan nyt tänne kans sitte omaa irtisanoutumista. Lähetin sähköpostia sinne (Mailisssa kerroin että en oo tyytyväinen uudistukseen missä yks elokuvakanava korvattiin urheilukanavalla joka ei toimi edes koko päivää..) -> Meni muutama päivä ja mulle soitettiin sieltä ja tarjottiin määräaikaista sopimusta heinäkuulle saakka, jolloin saan sitte 2kk ilmaiseksi. Tartuin tarjoukseen, vaikka aikasemmin vannoin ettei näin tule käymään.
Minä kieltäydyin tästä samasta tarjouksesta, ihan vaan siksi, että en millään jaksa katsoa letterbox lähetyksiä... :grr:
Mitenkäs pian canalin irtisanoneilla on sopimuksen päätyttyä kanavat pimentyneet? Itselläni oli sopimus joulukuun loppuun, mutta kanavat näkyvät edelleen. Ei siinä ettäkö se haittaisi, mutta mielenkiinnosta kyselen..
Itsellä sama homma, vieläkin näkyy. Kaverilla ainakin näkyi syksyllä 3 viikkoa senkin jälkeen kun oli vaihtanut kanavapakettia...
Itsellä piti loppua myös kuun lopussa, mutta ainakin eilen illalla näkyi ihan normaalisti. Normaali antenniverkko kyseessä. Kylläpä itselläkin kovimmat syyt lopettamiseen oli tuo älytön Letterboxin työntäminen...
Kyselin marraskuussa 2006 canalterrestiaalin letterbox-lähtyksistä itse sylttytehtaalta. Canal+ yllätti ja laittoi vastauksen heti, eli tammikuussa 2007!:hitme: Alla vastaus. Kyllä tämän "vian" olisi aikaisemminkin huomannut. "Pahoittelen, että vastauksemme on viivästynyt. Periaatteessa kaikki elokuvat, jotka on tehty formaatissa 16:9, myös lähetetään CANAL+-kanavilla laajakuvana. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kaikki ei juuri nyt toimi niin kuin pitäisi. Selvitämme siis paraikaa mahdollisuutta, että signaalissa olisi jotain vikaa. Pahoittelemme tätä ongelmaa ja toivomme sen korjaantuvan mahdollisimman pian!"