On kyllä jännää, maksuvaiheessa tulee näkyviin: "Oho! Jokin meni väärin. Yksi tai useampi tuote on loppuunmyyty. Päivitä ostoskärrysi ja yritä uudelleen." Noh, sitten menen katsomaan niin kaikkien kohdalla vihreä pallero ja lukee "Varastossa". Eli pitäisi yksitellen kokeilla että mikä onkin loppu, ja sitten hiukkasen tuurilla katsoa että millainen tilaus sattuu oikeasti lähtemään liikkeelle ja mikä jää rannalle... Ei tämä nyt oikein toimi tämä systeemi ei..
No yritin sitten kuitenki tilata Untouchablesin UHD ja Poika ja Haikaran Blu-ray. Molempia varastossa. No eipä saatana ollutkaan. VMP.
Mitään alennuskoodeja ei ole näkynyt vuosiin. Liittyisiköhän se parikymppinen elokuun tilaukseeni joka saapui tasan kahden kuukauden toimituajalla? Tiedä sitten.
Ei ole näkynyt vuosiin täälläkään. Varmaan tilannut niin paljon ja niin säännöllisesti, etteivät katso tarpeelliseksi lähettää koodeja. Tai sitten menee vain arpomalla kelle lähettävät. Oli miten oli, niin nyt loppui tilaukset täältä viimeistään.
10€n koodi napsahti tännekin. Saa nähdä mitä pistetään tilaukseen. Toivottavasti vielä perjantaina tulisi lisää tarjouksia, tosin pahoin pelkään että tässä ovat.
Tännekin tuli 20€ koodi, mutta mahtaako siitä olla iloa kun eivät tunnu lähettävän maksettujakaan tilauksia Kolme viikkoa sitten tilasin kolme leffaa eikä mitään ole kuulunut.
Mullekin tuli kassalla maksuvaiheessa tuo "Yksi tai useampi tuote on loppuunmyyty", mutta pääsin siitä eroon siten, että tyhjensin ostoskorin kokonaan ja laitoin tuotteet sinne uudestaan. Tätä temppua tehdessä kannattaa muuten vielä lopuksi tarkistaa, että alennuskoodi on edelleen mukana. Itse ainakin jouduin syöttämään sen useamman kerran uudelleen, kun se jatkuvasti katosi, kun poistuin kassalta.
Nopalla varmaan noi summat arvottu. Kymppi tuli tänne. Jaahas. Maksussa itki "Tuotteita loppuunmyyty". Oli ihan perus bluray elokuvia, että ei mitään harvinaisuuksia. Pari kertaa piti poistaa tuotteet ja lisätä uudestaan niin meni läpi.
Abyssissa lukee nyt, että 20 myyty tänään, vaikka tuotesivulla lukee loppuunmyyty eikä voi lisätä ostoskoriin.
Eipä olisi edes huomannu alekoodia, jos ei tätä ketjua olisi lukenut. Alekoodi oli ns normi sähköpostin sisällä, ei mainintaa otsikossa tjms. No 10 euroa tuli tänne.
Sama juttu. 25.11 tuli sähköpostiviesti "Black Friday -juhlat ovat käynnissä!". Tuossa ei mitään koodia ollut mukana. Sen jälkeen ei ole tullut yhtäkään uutiskirjettä tai muutakaan sähköpostia Cdonilta. Pitäkööt sitten tunkkinsa ja nyt lopullisesti. Muutama aiemmin tilattu blu-ray on vielä tulossa Cdonilta, mutta jatkossa en tilaa sieltä enää yhtään mitään. Löytyy muitakin hinnoiltaan kilpailukykyisiä verkkokauppoja kuten Ginza. Eipä sitten tarvitse enää toimitusongelmienkaan kanssa pähkäillä jatkossa.
10€ koodi tännekin tuli, en olisi huomannut ellei ketjussa olisi mainittu. Ollut paljon ongelmia myös itsellä viime aikojen tilausten kanssa ja aspasta ei oikein mitään järkeviä vastauksia ole saanut. Nyt kaiken huippuna vaikuttaa siltä että mitään en tuolla koodilla pysty tilaamaan vaan ilmoittaa että yksi tai useampi tuote on loppunut, päivitä ostoskori tms. Kokeiltu parilla kymmenellä yksittäisellä tuotteella, niin uutuuksia kuin vanhoja levyjä. On kyllä huvittavan surkealla tasolla nyt ollut tämän puljun toiminta viime aikoina Olenkin jo siirtänyt asiakkuuteni hyvin pitkälti muualle.
Tänään oli "takaraja" kahden leffan tulemiselle. Ei vaan tullut mitään. Tällä hetkellä näiden kahden leffan toimitusajaksi annetaan sivuilla 13.-19.12 eli taas on lätkäisty muutama viikko lisää. En tiedä, missä kohtaa olen "jonossa" ja pitääkö minunkin odottaa noin pitkään? Käsittämättömän surkea firma tämä CDON on yhtäkkiä. En ymmärrä, mitä pelleilyä tämä on ja miten siellä kuvitellaan, että asiakkaat jaksavat tällaista pelleilyä. Leffat pitää tulla pohjoismaiden sisällä V-I-I-K-O-S-S-A eikä mitään viikkokausia odottelua epätietoisuudessa!
Alennuskoodi nollautuu joka kerta, kun menee uudestaan kassalle. Tai ainakin jos on avannut uuden välilehden, jossa menee sitten kassalle. Ja taas oli tuotteet loppu siinä kohtaa, kun yritti tilata. Kiitos jonkun vinkin, poistin ne korista ja lisäsin uudestaan, niin onnistui tilaaminen. Mahtaako tuo edes liittyä tuotteiden loppumiseen vai onko enemmänkin joku cdonin ja qliron välinen järjestelmien kommunikaatiohäiriö. En ihmettelisi, niin raakile kikkare tuo on tällä hetkellä. Onhan niillä ollut ainakin pari kuukautta aikaa tuota parantaa, mutta ilmeisesti kehitys on pistetty jäihin, kun mitään edistystä ei tapahdu. Miten tuo toimii, kun maksaa qlirolla tai klarnalla? Tilittääkö ne rahat heti sille verkkokaupalle? Koska millä iso verkkokauppa nyt omasta kassasta tilaisi tukkureiltaan sitä tavaramäärää, mitä ihmiset tilaa. Ihmettelen vaan noita leffa-alennuksia tuossa jokunen viikko sitten... Että mahtaako osaa tulla ikinä perille ja varmasti CDON ja qliro kuitenkin odottavat pitkään ennen kuin tilaus perutaan ja lasku lähetetään asiakkaalle...
Siinä viestissä pitäisi olla kohta vihreällä jossa lukee "Hanki koodi". Siinä klikkaa niin saa koodin näkyviin. itsellä tuo koodi oli 26.11 tulleesa black friday-sähköpostissa
Ilmeisesti pitää olla 26.11 lähetetty sähköposti, jossa tuo koodi ainoastaan on. Itselleni tullut 25.11 viimeisin ja siinä ei kyseistä koodia valitettavasti ole.