Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

discshop.fi

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Damned, 16.05.2005.

  1. mamipa

    mamipa Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    868
    Saadut tykkäykset:
    54
    Löytyykö Discshopiin joku koodi joulukalenterituotteille? En sellaista heidän sivuiltaan löytänyt ja muistaakseni aikaisemmin ne on olleet rahtivapaita.
     
  2. htavilap

    htavilap Vakiokasvo

    Liittynyt:
    22.03.2007
    Viestejä:
    1 259
    Saadut tykkäykset:
    164
    Miten Discshop lähettää tilauksen, jos tilauksesta jokin tuote on väliaikaisesti loppu? Toimittavatko varastossa olevat tuotteet heti, vai odottavatko puuttuvankin tulevan varastoon?
     
  3. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    12 103
    Saadut tykkäykset:
    992
    Tilasin jokin aika sitten 6 Blu-raytä. Neljä varastossa ollutta tuli heti, loput kaksi nyt tulossa jälkikäteen.
     
    htavilap tykkää tästä.
  4. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    4 047
    Saadut tykkäykset:
    418
    Ennakkovarausten kanssa odottavat niin kauan, että nekin ovat saatavilla. Ainakin ennen oli tosin mahdollista valita kalliimpi toimitus, jolloin jo varastosta löytyneet tuotteet lähetettiin heti.
     
    htavilap tykkää tästä.
  5. htavilap

    htavilap Vakiokasvo

    Liittynyt:
    22.03.2007
    Viestejä:
    1 259
    Saadut tykkäykset:
    164
    Jep, kalliimpi toimitus tarkoittaa, että maksat ennakkovarauksista omat postikulut. Mitään hyötyä niitä ei ole laittaa samaan tilaukseen, jos haluaa varastossa olevat heti.

    Nousin yli 100 pisteen, mutta olen näköjään edelleen pronssitasolla. Hopeatasolla pitäisi olla jotain erikoishintoja ja pitempi maksuaika ilmeisesti. Tosin pronssitasollakin tulee 14 päivän klarna-lasku sivuilla mainitun 10 päivän maksuajan sijaan.
     
  6. x_jmt_x

    x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 606
    Saadut tykkäykset:
    528
    Riittävän korkealla bonustasolla ei ole postikuluja. :cool:
     
  7. Miku-91

    Miku-91 Tuttu kasvo

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Tilasin maaliskuussa SNES Classicin Discshopista ja tuote saapui perille siten, että tuotelaatikko oli aika huonossa kunnossa. Otin yhteyttä Discshopiin tästä ja kysyin, josko he lähettäisivät uuden tuotteen. Sain uuden tuotteen viikkoa myöhemmin ja tässäkin oli tuoteboksi huonokuntoinen. Palautin molemmat tuotteet sitten 19. maaliskuuta erillisinä lähetyksinä alkuperäispakkauksissa. Maksoin vain siis tuon ensimmäisen tilauksen. Rahoja ei ole vieläkään tullut takaisin. Otin tänään yhteyttä Discshopiin asiasta ja sain vastauksen, että he olivat saaneet vain tuon korvaavan tuotteen palautuksen, mutta tuota, jonka olin maksanut, ei ole kuulemma saapunut perille. Palautin siis molemmat tuotteet samalla postireissulla samana päivänä. Molemmissa on onneksi lähetysseurantatunnukset ja molemmat lähetykset ovat palautuneet lähetysseurannan mukaan Discshopille 22. maaliskuuta...

    Otin tuosta uudestaan yhteyttä ja sanoin, ettei tuo heidän väittämä voi olla mahdollista. Laitoin myös kuvan postin kuitista, jossa näkyy nuo molempien tilausten palautukset seurantatunnuksineen. Eipä ole vielä kuulunut vastausta takaisin, mutta yrittääköhän Discshop tässä nyt tahalleen kusettaa? Melkoista perseilyä kyllä tuon tason firmalta joka tapauksessa ja taitaapa olla niin, että tuo oli viimeinen tilaus Discshopiin itseltäni. Jos ei rahat palaudu tämän viikon aikana, niin pitänee ottaa yhteyttä kuluttuajansuojaneuvontaan.
     
  8. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    4 047
    Saadut tykkäykset:
    418
    Kai maksoit Klarnan kautta? Nuo tiedot, kun laittaa sinne, niin rahat lähtee about heti siirtoon.
     
  9. Miku-91

    Miku-91 Tuttu kasvo

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    En maksanut Klarnalla, vaan suoraan verkkomaksuna Discshopille. Odottelen huomisen vielä vastausta ja sen jälkeen otan sitten yhteyttä kuluttajansuojaneuvontaan, jos eivät suostu palauttamaan rahoja. Molempien lähetysten tilausseurannat tosiaan selvästi näyttävät, että molemmat palautukset on vastaanotettu 22. maaliskuuta ja postin kuitti on vielä itsellä tallella, niin tuossa ei pitäisi olla mitään epäselvää.
     
  10. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    4 047
    Saadut tykkäykset:
    418
  11. sokka

    sokka Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 795
    Saadut tykkäykset:
    328
    Liikevaihtoahan tuossa on hyvin ollut vielä 2016. Tulos on nyt jäänyt pakkaselle, mutta kyllähän tuon 300k saa helposti paikattua, jos osaa hommat hoitaa ja liikevaihtoa riittää.
     
  12. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    4 047
    Saadut tykkäykset:
    418
    Seurasinkin tilastoja 2012 lähtien. Kaksi 0 vuotta ja yksi yli 1/4 miinus vuosi. Ei toi kovin hyvää bisnestä voi olla. Yrityksen ois kuitenkin tarkoitus tehdä voittoa.
     
  13. sokka

    sokka Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 795
    Saadut tykkäykset:
    328
    No mä odottaisin viime vuoden tulosta vielä ennen kuopan kaivuuta. Yritys voi helposti tehdä nollatulosta ja toimia ihan hyvin. Työntekijöitä vaan 6kpl. Niidenkään osalta ei ole kulut, mitään isoja, jos sen suhteuttaa liikevaihtoon. Tietysti olettaen, että omistajat ei osta, mitään Ferrareja joka viikko.
     
  14. Miku-91

    Miku-91 Tuttu kasvo

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Eilen illasta sieltä tuli sitten vastaus, että tilaus on nyt merkitty palautuneeksi ja Klarna tekee rahanpalautuksen 5 päivän sisällä. Aika paskaa palvelua silti, koska palautus oli tosiaan saapunut Discshopille jo 22. maaliskuuta lähetysseurannan mukaan. Jos en olisi alkanut kyselemään rahojen perään, niin tuskinpa noita olisi ikinä saanut takaisin. 125€ oli tilauksen summa, eli ihan pienestä rahasta ei ollut kyse.
     
  15. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    4 047
    Saadut tykkäykset:
    418
    No sittenhän maksoit Klarnan kautta, jos se kerran rahatkin palauttaa? Jatkossa kannattaa olla sinne suoraan yhteydessä, jos tulee vielä tällaisia ongelmia.
     
  16. Miku-91

    Miku-91 Tuttu kasvo

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Maksoin suoraan verkkopankilla tuon ostoksen. Kysyin itsekin Discshopilta tuosta, että miksi Klarna tekee rahanpalautuksen, kun en maksanut sen kautta, mutta sieltä vastattiin vain, että Klarna kuulemma hoitaa kaiken Discshopin maksuliikenteen ja tekevät myös tuon rahanpalautuksen.
     
    Viimeksi muokattu: 08.04.2018
  17. ISPF3.4

    ISPF3.4 Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 297
    Saadut tykkäykset:
    620
    Fyysisen median myynti laskee kaikkialla. Vuonna 2016 tulos oli noin huono.
    Miksi olet noin positiivinen? Onko sinulla parempaa tietoa?
     
  18. sokka

    sokka Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 795
    Saadut tykkäykset:
    328
    Vanha yrittäjä. Jonkun verran tullu on noissa lukuja ihmeteltyä.
     
  19. ISPF3.4

    ISPF3.4 Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 297
    Saadut tykkäykset:
    620
    Lopun alkua. CDON myy nykyään kaikkea grilleistä CD-levyihin. Varautuu Amazonin tuloon ja kilpailuun.
    Arvaus: Discshop lopettaa toimintansa tämän vuoden aikana?
     
  20. htavilap

    htavilap Vakiokasvo

    Liittynyt:
    22.03.2007
    Viestejä:
    1 259
    Saadut tykkäykset:
    164
    Ei taida olla enää syitä suosia tätä puljua CDON:n sijaan, kun palvelutaso ja toimitusajat eivät ole enää sen parempia. Nytkään ei ole 20.4. postitetut elokuvat tulleet vielä perille. Sitähän se henkilökunnan vähentäminen tietenkin teettää.