Ei löytynyt näille kaupoille ketjua täältä (neljä vuotta vanha Anttilalle), joten viritelläänpäs keskustelua tähän. Onkos joku muu huomannut, ettei Netanttilassa voi toimituspaikaksi valita enää Tampereen Anttilaa? Mistä moinen johtuu? Ollaanko sekin lopettamassa?
Kaupan toiminnasta: Kauppapaikat -> Anttila, sekä erikseen tarjouksista: Tarjoushylly -> Anttilassa todella hyviä tarjouksia!
Boldasin sulle avuksi tuosta omasta viestistäsi ne kohdat, joiden innoittamana äsken etsin sulle linkit noihin kyseisiin ketjuihin: ... Pitäiskö samalla logiikalla perustaa erikseen ketjut Verkkokauppa.com myymälälle sekä verkkokaupalle? Entäs Gigantin verkkokaupalle ja myymälöille? Vai voisiko mitenkään ajatella semmoista, että saman liikkeen myymälästä ja verkkokaupasta olisi molemmista mahdollista keskustella yhdessä ja samassa ketjussa? Ps. onhan tuolla nimellisesti Anttilan tarjousketjussa kuitenkin ollut listattuna myös molempien nettikauppojen sekä molempien kivijalkojen tuotteita. Samalta varastoltahan ne tavarat tulee kaikkiin noihin ja nettikauppojen järjestelmätkin ovat samat.
Ei, koska ne ovat samaa liikettä. Kysyppä vaikka Netanttilan nettimyyjältä, ovatko sama kauppa Anttilan kanssa. Eihän niillä hinnat ja valikoimatkaan täsmää eikä Anttiloiden varastosaldot ole näkyvissä. Onko sinulla jotain muuta agendaa kuin tuo 3½ vuotta vanha ketju tätä uutta vastaan?
Mielestäni vanha ketju oli ja on ihan toimiva. Gigantilla on ihan sama yhtälö - verkkokauppa ja kivijalka ovat ihan eri asiota, mutta silti ketju on yhteinen. DVDPlaza on omasta mielestä ihan tarpeeksi pirstaleinen, joten vanhojen ketjujen käyttö tai esittäminen tässä on ihan perusteltua.
Onko kellään muulla sellaista ongelmaa, ettei viimeisimpiä tilauksia näy tilaushistoriassa ollenkaan? Tilasin yhden leffan tiistaina ja mitään tietoa sen lähtemisestä varastosta tai saapumisesta noutopaikkaan ei ole näkynyt. Ja vanhempiakin klikkaamalla tulee vaan "Tilapäinen häiriö yhteydessä. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.". Ja kyllä, on kokeiltu evästeiden poistoa, eri selaimia ja uudelleenkirjautumista. Systeemi ei toimi, mutta kyllä ALV-alea vaan mainostetaan isoin bannerein. Ei vittu, mikä kauppa. Ja maksoin perkele vielä etukäteen.
Minulla tuo tilaushistoria ei ole toiminut ainakaan kesäkuun lopusta lähtien kun yhtä maksetun mutta saapumattoman tilauksen tilannetta yritin katsella, nettimyyjään kanssa chattailu ei tuottanut tulosta, hänkään ei ilmeisesti päässyt tilushistoriaa katsomaan mutta lupasi selvitää asiaa, mitään ei kuitenkaan viikkoon kuulunut. Sähköposti asiakaspalveluun vihdoin tuotti vastauksen muutaman päivän sisällä ja selvisi että tuote olikin loppunut ja kysivät tilinumeroa rahojen palutusta varten. Viikon päästä ilmoittivat että rahat maksetaan seuraavassa maksutuksessa. Jos tuolta jotain tilaa niin kanataa maksaa kortilla.
Ei toimi tilaushistoria. Pikkasen huvittavasti se on mennyt rikki, nyt kun ovat saaneet vuosikaudet tilapäistä häiriötä ilmoittavan "muistilistan" pelaamaan. Ei nettikaupan prosessit muutenkaan tunnu olevan ihan viimeistä huutoa. Koittakaapa joskus palauttaa kortilla etänä ostettu tuote myymälään. Seurauksena on ihan mieletön paperisota, ja korostan nimenomaan sanaa paperi.
Ihmetyttää myös se, miksi esim. leffoissa suuri osa on sellaisia, jotka verkkokaupasta ovat loppu. Nettimyyjä perusteli, että ovat siellä, kun tavaratalosta VOI vielä saada. Välillä ajan kuluksi katsonut saatavuuksia ja hintoja kivijalkaliikkeessä käynnin jälkeen - eivät tunnu nekään pitävän paikkansa. Itse ainakin menen paikan päälle katsomaan tai soitan myymälään, jos haluan sen saatavuustietoja. Listat täynnä EIOOta vaan sekoittaa ja sapettaa.
Siellähän se paketti on noutopisteessä, kun sinne soitin. Fabon mukaan ollut enemmänkin ongelmia tekstiviestien lähtemisessä. Luulisi ripeämmän korjaamisen kiinnostavan, kun tilauksia varmaan aika paljon kuitenkin.
Netanttila uudistanut sivunsa. Tällä hetkellä tuotteen lisäys ostoskoriin uskomattoman hidasta, samoin ostoskoriin pääseminen. Myöskään alennuskoodia ei pysty poistamaan käytöstä, jos sellaisen on mennyt asettamaan. Omia aikaisempia ostoksia, laskuja tai muuta ei saa esille mistään, omissa tiedoissa on vain osoitte jne. Chat on aivan jumissa, odottanut jo kohta puoli tuntia ja päässyt sijalta 15 sijalle 9... Melkoinen uudistus. Ehkä kannattais testata uutta versiota ennen kuin sellaisen julkaisee?
Hyvä uudistus on se että tuolla on vain sellaisia tuotteita mitä pystyy myös ostamaan eli "saatavana vain tavaratalosta" tuoteet on poistettu sivuilta. Elokuvia ei näemmä pysty selaamaan hintajärjestyksessä kuten muita tuotteita. Edit: Elokuviakin pystyi laittamaan hintajärjstykseen kun vaihtoi "Tuotteita per sivu" kohtaan toisen luvun.
Tilasin tuotteen noudettavaksi tavaratalosta. Säilytysaika on 2 viikkoa. Mitä tuolle paketille tapahtuu 2 viikon jälkeen jollen sitä ole ehtinyt hakemaan? Lähetetäänkö se minulle vai takaisin sinne mistä oli tullutkin?
Kodin1:lle oli tapahtunut kummia. Viimeksi kun kävin niin Blu-raytä/DVD:tä oli kyllä hyllyssä (ennenkaikkea bokseja), mutta nyt oli tullut lisää ja paljon. Onko tässä nyt joku loppurutistus kyseessä ennen alasajoa vai haastetaanko nettikauppoja toden teolla? Mut itse asiaan eli nettikauppaan. Tilasin tossa n. viikko sitten tuotteen Anttila.comista Kodin1:stä haettavaksi. Miksi tuolla on yleensäkään kaksi eri paikkaa, kun tuotteet vaikuttavat kuitenkin samoilta. Toinen kysymys, että kun tuote maksoi 2 euroa niin miks ihmeessä lasku piti erikseen lähettää kotiin postitse eikä samalla tuotteen mukana paketissa, kun kuitenkin kolme erillistä A4:sta siellä muutenkin oli.
Ymmärsit väärin, siis tarkoitin siis tätä, että levyt kokonaan pois tavarataloista. Jota on paljon spekuloitu. Ja nytkin hyllyillä oli kiitettävästi väkeä levyjä kainalossa. Niin nuorista vanhuksiin.
Ei Anttilan ja Kodin1:n levyjen ja leffojen poistamisesta tavarataloista ole tietääkseni missään puhuttu. Eihän niitä enää edes omista Kesko, jonka K-Citymarketeista kait kyseiset tuotteet poistuvatkin. Ongelmahan esim. Citymarketeissa on se, että valikoima on huono, ja että hinnat eivät ajan tasalla. Ei kai mikään kaupaksi menekään, jos verkkokaupoista saa 4-5 kertaa halvemmalla. Kyllä ne blu-rayt liikkuvat kivijalkaliikkeissä ja marketeissakin 2-5 euron hintaan.
Niin siis merkille pistänyt, että ihan nettikauppojen hintoja tuolla onkin. Myös bokseissa. Joissain tosin vain vähän kalliimmalla hinnalla, mutta postikulut tasaa sitten noita, ja tietysti alekupongit, joita nytkin tuon yhden 2 euron tilauksen johdosta sain 10 euron kupongin, tosin 50 euron vaativaan ostokseen. Mutta hyvä siis, jos Anttila jatkaa edelleen varteenotettavana levyjen hankkimisen paikkana.
Ainakaan Leppävaaran uudistettu Anttila ei valikoiman perusteella ole panostamassa leffoihin ja musiikkiin. Yksi pieni nurkkaus josta varmaan saa halutuimmat uutuudet, mutta ei lähelläkään sitä mitä Anttila ennen oli. Hinnatkaan eivät näyttäneet erityisen houkuttelevilta. Näytti siltä, että osasto oli pystytetty lähinnä muodon vuoksi.