Hankin muutama viikko sitten Audio Pro Avanto kaiutinsarjan. Paketin avattuani huomasin painaumajäljet pääkaiuttimien nahkaverhoilussa. Tein reklamaation ja lähetin paketin takaisin ja kaiuttimet vaihdettiin uusiin. Eilen tuli sitten uudet tilalle ja näissä uusissakin on aivan samanlaiset jäljet pääkaiuttimien nahkaverhoilun yläosassa. Kaittumien päällä olleet suojapussit tai niiden ommellut saumat on ne vissiin varastoinnin aikana verhoiluun jättäneet. Saako noita jälkiä jotenkin pois? Vai lähetänkö vielä kerran koko setin takaisin ja toivon ettei kolmansissa ole jälkiä? Kuvia: www.playpig.kuvat.fi/kuvat/Kaiuttimet
Minä tekisin uuden reklamaation ja kysyisin, miten korvaatte syntyneen ylimääräisen työn ja miten estätte, ettei sama vielä toistu.
Nojuu... Kolmas setti lähtee kai tänään tulemaan. Parempi olla tällä kertaa kunnossa tai en kyllä tilaa sieltä (Hobby Hall) koskaan enää yhtään mitään. Kyllä vituttaa tämmönen...
Eikö kannattaisi ennemminkin laittaa Audio Pro kuin Hobby Hall boikottiin? Ei Hobby Hall sille mitään mahda jos Audio Pron tehtaalla tuotteet pakataan huolimattomasti.
Playpig: Onko sinulla mahdollisutta käydä noutamassa kaiuttimet jostain Hobbarin myymälästä ja samalla tarkastaa tuote ennen kotiin asti raahaamista? Jos pakottava tarve saada nahkaa, niin ainahan voi vaihtaa merkkiä ja tilata Sonus Faberit, sillä uskoisin ko. lafkan kyllä pakkaavan tuotteensa niin, ettei nahka mene rullalle (hinta on tosin sitten vähän eri luokkaa )...
Olet kyllä oikeassa. Eihän se tosiaan heidän syynsä ole. Jännä kun ei ole Audio Prolta vastanneet mitään tiistaina laittamaani palautteeseen. Olisi kiva kuulla mitä heillä on asiaan sanottavana. Varmaan joku kesäesa ollu pakkaamassa tätä sarjaa... Ei ole mahiksia. 500 kilsaa välimatkaa. Niin, pitänee sitten lyödä budjetti kerralla läskiksi.
Uudet kuvat: http://playpig.kuvat.fi/kuvat/Kaiuttimet/ Ei paljoa parantunut kolmannen sarjan kohdalla... Sanoivat tarkistaneensa Hobbarissa, että tämän sarjan kaiuttimet ovat virheettömät. Joko minä olen liian tarkka tai tässä on joku väsytystaistelu käynnissä. Ei ole Audio Proltakaan kuulunut mitään, vaikka jo viikko sitten laitoin asiasta heille palautetta.
Liekö vika, vaiko ominaisuus kun ei vielä kolmannessakaan setissä ollut virheetöntä? Nahka on aika ongelmallinen materiaali ja siihen niitä jälkiä pyrkii tulemaan, tuskin kokonaan häviävät vaikka antaa vapaana palautuakin. Ikävä tilanne. Pura koko kauppa ellet aio tyytyä siihen että jälkiä niissä tulee olemaan ( tai sitten vaan jatkat tuota palautusrumbaa ) .
En kyllä enää jaksa alkaa palauttamaan. Joko tyydyn tappiooni tai sitten vaadin Hobbarista tai Audio Prolta suoraan jotain hyvitystä tästä. Ainakin Hedengrenille soitan kyllä asiasta. Ei liene heillekään kovin hyvää mainosta tällainen. Koska tosiaan virhehän on kokonaan valmistajan eikä jälleenmyyjän. Huonosti pakattu tuote. Tai väärin kuten itse asian sanoisin. Katsotaan nyt mitä tässä käy.
Itse pyytäisin hopparissa avaamaan paketteja niin pitkään että löytyy virheetön pari, joka sitten lähetettäisiin sinulle.