Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

discshop.fi

Тема в разделе "Kauppapaikoista", создана пользователем Damned, 16 май 2005.

  1. claude

    claude Vakiokasvo

    Регистрация:
    4 дек 2003
    Сообщения:
    1.083
    Симпатии:
    7
    Laita hyllyyn eikä vauriota huomaa erkkikään. Itse kosket koteloon ehkä 12 vuoden välein.
     
  2. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.104
    Симпатии:
    170
    Pari vastaavaa brittilevyä vaan hyllyyn laittaneena, kuitenkin nyt mietin toisin koska ei kyse pelkistä painaumista vaan repeämästä.Hmm..
     
  3. claude

    claude Vakiokasvo

    Регистрация:
    4 дек 2003
    Сообщения:
    1.083
    Симпатии:
    7
    Oman tilaukseni matka on kestänyt nyt 10 postipäivää. Kyselin mahdollista seurantakoodia (paketti kun on isonpuoleinen), mutta eivät ole vastailleet. Harmi, Ginza.se olisi myynyt samat tuotteet samaan hintaan ja halvemmalla toimitusmaksulla.
     
  4. claude

    claude Vakiokasvo

    Регистрация:
    4 дек 2003
    Сообщения:
    1.083
    Симпатии:
    7
    Discshop.se ei ollut "teknisen ongelman" vuoksi lähettänyt lainkaan tilaustani. Näin vaikka asiakastilini mukaan paketti lähti 4. päivä tätä kuuta ja kaikkia tuotteita oli runsaasti varastossa. Mutta lupasivat kyllä pistää tänään tulemaan. Tuskin olisivat huomanneet ongelmaansa ilman yhteydenottoani.
     
  5. Mr. Kruger

    Mr. Kruger Guest Guest

    Регистрация:
    26 окт 2012
    Сообщения:
    94
    Симпатии:
    0
    Olen pettynyt Discshopin päätökseen muuttaa pakkausmateriaali vahvasta 'pahvikirjeestä' tuohon nykyiseen mitään suojaamattomaan pahviseen 'elmukelmuun'. Aiemmin tuli loistavassa kunnossa kaikki perille, nyt vähän väliä kotelot murtuneita tai kolhuja täynnä. Postitus on myös tosiaan hidastunut selkeästi. Hinnatkin mun mielestä hieman noususuunnassa.
     
  6. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Регистрация:
    11 ноя 2007
    Сообщения:
    5.595
    Симпатии:
    1
    Tilatkaa kolhuisiakin vielä kun ehditte, lafka menossa näköjään nurin ehkä jo tänä vuonna tai sitä seuraavana.
     
  7. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Регистрация:
    11 ноя 2007
    Сообщения:
    5.595
    Симпатии:
    1
    Nää on kyllä hauskoja. Paljonkohan siellä hyllyssä on risoina itse maahan rähmättyjä. :D No ok varmaan eri asia sitten.
     
  8. Dervish

    Dervish Guest Guest

    Регистрация:
    20 ноя 2006
    Сообщения:
    79
    Симпатии:
    0
    Pointti lienee siinä, että kun ostaa uutta, odottaa että tuote on uusi ja ehjä eikä käytetty ja rikkoontunut. Oli se sitten valmiiksi palasina tai rahdin aikana hajonnut.
     
  9. mopsi

    mopsi Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Perusteluja miksi menossa nurin?
     
  10. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    25 июл 2007
    Сообщения:
    4.047
    Симпатии:
    418
    Jos näin on, kerro lisää
     
  11. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Регистрация:
    11 ноя 2007
    Сообщения:
    5.595
    Симпатии:
    1
    Perustelut tulivat jo aiemmin tässä ketjussa, viesti #326 jne. Tähän pohjaksi yleinen talouskurimus, kilpailun dramaattinen koventuminen (Netflix ym.), näistä seuraava kuluttajien joukkopako muualle. Olisinpa väärässä koska saan tuolta kerran vuodessa ilmaisen leffan.
     
  12. Recce

    Recce Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    29 мар 2004
    Сообщения:
    2.968
    Симпатии:
    244
    Veikkaan että katolinen kirkko menee nurin ennen discshoppia...
    Niiden tarjonta on niin saatanan yksitoikkoista.
     
    Последнее редактирование: 22 фев 2013
  13. mopsi

    mopsi Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    8 ноя 2012
    Сообщения:
    634
    Симпатии:
    47
    Mä mutuilen, että saat ilmaisen leffan jatkossakin.
     
  14. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Регистрация:
    11 ноя 2007
    Сообщения:
    5.595
    Симпатии:
    1
    Eiköhän tuo yksitoikkoisuus liene myyntivaltti kyseiselle kohderyhmälle. Mutta jos vaihtelua kaipaa(va)t, tarjoan mainoslauseeksi: "Obamaakin mustempi!"
     
  15. Super-J

    Super-J Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    17 авг 2007
    Сообщения:
    4.401
    Симпатии:
    547
    Mitenkä tämä liittyy discshoppiin tai kirkkoon?
    Kuitenkin, en usko discshopin olevan vaarassa mennä nurin koskapa myyvät kuitenkin juuri suomalaisia julkaisuja joita ei ulkomailta yleensä saa. Toki niitä saa anttiloista yms putiikeista mutta se ei auta pienten paikkakuntien asukkaita joilla voi olla pitkä matka kunnollisen valikoiman omaavaan kivijalkaliikkeeseen. Ja siinä juuri piilee discshopin markkinarako.

    PS. Tämä viesti ei sisällä hevosenlihaa.
     
  16. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Регистрация:
    11 ноя 2007
    Сообщения:
    5.595
    Симпатии:
    1
    Suvaitsematonta ennakkoluuloisuutta. Rauhassa, sanoi Barack.
     
  17. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.104
    Симпатии:
    170
    Mun vajaasta 500 BD:stä vain yksi kotelo on mennyt rikki kotona pudottuaan lattialle, ja sekin oli lapsen tekosia..:)
     
  18. Recce

    Recce Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    29 мар 2004
    Сообщения:
    2.968
    Симпатии:
    244
    Kyllä levyjen myynnin notkahdus näkyy jo discshopissakin. Sieltähän saa jo tussukarvatrimmereitä ja kahvinkeittimiä.
     
  19. Mutakala

    Mutakala Guest Guest

    Регистрация:
    30 ноя 2006
    Сообщения:
    110
    Симпатии:
    0
    Hei!

    Osaako joku fiksu sanoa millaisia noi Discshopin bonusedut on noilla tiukemmilla bonustasoilla?
    Mietin vaan että onko mitään järkeä kantaa firmaan rahat hyvien etujen toivossa?
     
  20. -Tinke-

    -Tinke- Tuttu kasvo

    Регистрация:
    8 апр 2004
    Сообщения:
    377
    Симпатии:
    0
    Tiukemmista bonustasoista ei mitään tietoa, mutta hopeatasolla olen ollut, ja kertaakaan en mitään ostamisenarvoista bonustarjousta ole nähnyt. Discshopin kannattaisi oikeasti panostaa bonustasoihin ja niiden markkinointiin, sillä oikein toteutettuna se sitoisi paremmin asiakkaita ja houkuttelisi isompiin ostoksiin.