XCOM: Enemy Unknown

Keskustelu osiossa 'PC-pelit' , aloittajana nepa, 12.10.2012.

  1. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    tottapa kyllä. Uutena bugina tuohon taisteluiden kerrossekoiluihin liittyen onnistuin heittämään kranaatin kukkulan sisään, jossa se räjähti vaarattomasti ufomiehen alla :hitme:
     
  2. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Yhdessä noista DLC-uutisista sanottiin, että myös patchi on työ alla. Toivottavasti tulee ennemmin eikä myöhemmin.
     
  3. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Revikoita pukkaa kuin sieniä sateella, mutta seassa on helmiäkin.
     
  4. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Patch 2 tulossa, ei päivämäärää.
    Virallinen kommentti.

    Lisäksi jo ilmoitetun tänä vuonna ilmestyvän lisää pelattavan lisäpaketin perässä tulossa enemmänkin vuonna 2013, kertoo Tilt.

    Kyllä kelpaa vanhan UFO-fanin olla; koska tämä on ollut 'suuri arvostelu- ja kaupallinen menestys', niin voinemme toivoa myös kelvollista jatko-osaa (eikä re-makea 15 vuoden päästä).
     
  5. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hienompi homma, että DLC:tä saadaan tähänkin. Classic juuri läpi, ja eipä se merkittävästi Easyä vaikeampi ollut, kunhan sai jannuille ensimmäiset ylennykset (mm. Squad sight). Kaksi maata irtautui liitosta vs. yksi Easyllä. Nyt tuli vyörytettyä tukikohta ajoissa, niin psioniceillekin oli enemmän käyttöä. Mm. Thin manit tipahtelee hyvästä suojastakin mukavasti psionic damagella. Seuraavaksi Impossible, Ironmaniin en vielä uskalla koskea.
     
  6. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    No nyt on vähän aikaa peliä pelattu. Onhan se koukuttava. :)

    Peli on vielä ihan alussa, joten kaikenlaista oppimista on vielä, mutta muutama hieman ärsyttävä asia on tullut vastaan. Ei isoja juttuja, mutta juttuja kuitenkin:

    -en osaa vaihtaa haarniskojen väriä. Helpottaisi identtisten sotilaiden tunnistamista.
    -miksi, oi miksi, nämä jumalattoman pyssyn omaavat ja 100 kilon haarniskaa kantavat sotilaat eivät jaksa kantaa kuin yhden kranaatin tai muun vaihtoehtoisen tavaran?
    -miksi grafiikalla on pitänyt kikkailla siten, että pyssyistä on tehty siis jumalattoman isoja ja epärealistisen näköisiä? Eihän ufoja käsittelevä peli tietenkään voi olla realistinen, mutta jotain yritystä sentään. Selkeästi haetaan 14-vuotiaiden poikien ääniä tuolla (juma, kun on iso pyssy!).
    -mielellään olisin nähnyt huomattavasti isomman inventaarion sotilailla siten, että mitä enemmän tavaraa kantaa, sitä hitaampi mies on, eli sitä lyhyemmän matkan voi kulkea.
    -en tykkää yhtään tuosta pakotetusta roolin valinnasta. Mieluummin täysin vapaat itse muokattavat soltut kuin pakkovalinnat. Mutta tässäkin huomaa vain nykypelien trendin eli kaikki pitää tehdä pelaajan puolesta, koska eihän se tyhmä (jenkki)pelaaja osaa itse pelata.
    -pelistä on tehty ehkä hieman liiankin nopea. Tai sitten pienet kentät tekevät semmoisen vaikutelman.
    -idiootit siviilitehtävät. Olisi tuota voinut muokata edes siten, että kun siviilit ovat näkökentässä niin ne juoksevat turvaan. Nyt niitä pitää käydä koskettamassa kuin jotain hippasta leikkisi.
    -ison kuvan hallinta on vain käytännössä rahan hankkimista ja tavaroiden ostamista ja rakentamista. Mitään sen ihmeellisempää ei tarvitse miettiä, kunhan vain satelliitteja tekee. Aikanaan piti tukikohtienkin huoneiden sijaintia miettiä mahdollisen hyökkäyksen varalta.
    -aseilla ei liene voi ampua muuta kohdetta kuin vihollista, paitsi kranuilla ja singolla? Eli enää ei voi tehdä sitä, että ensin ampuisi esteen vihollisen edestä pois. Nyt olisi hyvä räjäytellä autoja, vaan kun ei. Kun kolme alienia on autojen lähellä, niin mielellään ampuisin autoja, jos alieneihin osumamahdollisuus on liian pieni.
    -pari kertaa peli on kaatunut ja tehtävissä ei aina mene hiiren klikkaukset perille. Sen lisäksi kamera on paska.
    -kun peliä on muutettu näinkin paljon, niin mielellään olisin nähnyt muutettavan sitä huonointa alkuperäisen ufon asiaa eli liian nopeaa aseiden kehitystä. Nytkin laserit ja plasmat saa melkein heti, minkä jälkeen kiinnostus niistä menee. Oliko jopa siten, että medkititkin pitää pelin alussa tutkia ennen käyttöönottoa (toivottavasti ei sentään näin ollut), niin ihmeen helposti kaikki muu tuleekin sitten. Se olisi hienoa, kun oikeasti pitäisi valita, että kenelle sen ainoan laserin tai plasman antaa, vaan nyt niitä saa kaikille tusinan.

    Siinä voin olla Nirvin kanssa samaa mieltä, että peliä on yksinkertaistettu todella rankalla kädellä. Mutta peli on kuitenkin koukuttava, siitä ei pääse mihinkään. Viikonloppuna piti koirakin käyttää pikalenkillä, jotta pääsee takaisin alieneita kurmottamaan.
    Peli on siis hyvä ja ellei sitä vanhaa vertailukohtaa olisi, niin kukapa voisi paljoa paremmasta haaveilla. Mutta kun se on olemassa ja paljon taktisempana, strategisempana, monimutkaisempana, hidastempoisempana, enemmän aivoja tarvitsevana ja ehdottomasti parempana, niin vaikea sitä vastaan on tapella. Mutta hyvä on kuitenkin yritys tällä uudella UFOlla ja eihän sitä tiedä, mitä päivitykset ja jatko-osat vielä tuovat tullessaan.
     
  7. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    1. Onko Elite Soldier Pack asennettu? Jos on, valitse sotilas > customize > armor tint. Olisko 30 vaihtoehtoa, joista osa tosin käytännössä samoja. Kuusi eri väriä löytyy helposti, lisäksi itse käytän heavyilla tiettyä kypärää ja PSI-sotilailla toista. Fiiliksen vuoksi. Ja Noobeilla on joko perusväri tai violetti, että ne janarit tajuaa työntää tykinruoaksi kuolemana tai hankkimaan expiä. Either way, no noobs on next round.

    2. Heavylle saa perkin, jolla mukaan saa kaksi kranaattia. Tosin se vaihtoehtoinen on parempi ainakin, jos niitä kranaatteja ei juuri käytä (kuten minä). Supportille löytyy perk nimeltä Deep Pockets, jolla niin ikään saa kaksi tuotetta taskuun. Koska mun kokoonpanossa etulinja on 1 assault ja kaksi supportia (ja selusta heavy ja kaksi sniperia), niin supporteilla on medpackit + ylimääräinen haarniska (chitin plating tai se mirthilpaita aikaisemmassa vaiheessa), silloin kun tarvitaan joku elävänä, niin medpack + arc thrower.

    3. Laserit on turhia, suoraan vaan plasmaan. Oikeasti. Näin ainakin Easylla ja Normalilla, Classicilla voi laserit olla jo pakollinen välivaihe.
     
  8. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Tuota packkiä mietinkin, vaan mistäköhän se löytyy? Sitä ei missään vaiheessa asennusta mainittu, eikä sitä Steamissäkään näy. Pitäisikö se kaivaa jommalta kummalta dvd:ltä? Ajattelin, että asentui automaattisesti.

    Ok. Vaan on tuo vaan veemäinen keinotekoinen rajoite.

    Niinhän se yleensä meneekin, että niin nopeasti plasmaan kuin mahdollista, mutta kyllähän se laserikin pitää kokeilla. :)
     
  9. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Hetkinen, siis siinä dvd-kotelossa pitäisi olla sisällä se lipare, josta löytyy koodi? Ainakin siinä paketissa (minkä sulle lähetin) oli se tarra päällä ja kuten huomasit, en ollut avannut muoveja. Siinä toisessa omasssa kappaleessa se oli kotelon sisäpuolella klipseissä vasemmalla, missä manuaalikin. Jos se puuttuu kokonaan, niin ilmoittele, valitan discshopiin.

    Eli se koodi lipareesta > aktivoi tuote steamissa > lataa 50MB file > ala tuunata...
     
  10. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Hmm... En kyllä muista, että siellä mitään olisi ollut, mutta sehän ei vielä tarkoita mitään. :) Pitääpä kotona tutkia vielä kertaalleen. :)
     
  11. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muutamia vastakommentteja. Autojen räjäyttely luodeilla ei taida käytännössäkään onnistua ainakaan ilman räjähtäviä tai muuten "palavia" ammuksia, joten tuo ominaisuus ei ainakaan lisäisi realismia. Eikös tämä myytti testattu joskus myytinmurtajissakin.

    Pakotettu rooli on rasittava. Classic-rymistelyssäni piti oikein urakalla hankkia noobbeja, että sain kolmannen assaultin varalle. Snipereita, heavyjä ja muutamia supporttejakin kyllä tuli liukuhihnalta. Oma ryhmä yleensä 2-3 assaulttia, 1 support, 1-2 heavyä ja sniper.

    Pelitempo on minusta ok alien-tukikohtaan asti. Sen jälkeen meneekin vähän käsien heilutteluksi ja odotteluksi, että saa kaiken lopputehtävää varten.

    Laserit ei ole missään nimessä turhat classicilla, ja samoin todnäk Impossiblella (paha sanoa, juuri tutkimuksen alla). Heikoimpiakin alieneita pitää pamauttaa kaksi kertaa normihernepyssyllä, joten niistä pitää päästä mahd. nopeasti lasereihin. Easyllä olisi varmaan voinut heittää suoraan plasmaan, mutten näin tehnyt.

    Classicilla ja Impossiblella tuli alkuun melkoiseksi ongelmaksi omien miesten vellip****ily. Yksikin oma jos ottaa pienenkin osuman, niin heti ruvetaan porukalla itkemään ja räiskimään ympäriinsä omia. Varsinkin impossiblen eka tehtävä oli vaikea. Jotenkin syö uskottavuutta, että maapallon "last line of defense" murtuu heti, kun ensimmäinen oma haavoittuu.
     
  12. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Niin. Myytinmurtajat voisivat varmaan hyvin paljastaa myös laser- ja plasma-aseet. ;)
    Jos autot räjähtävät, kun huti mennyt lasersäde sytyttää ne palamaan, niin miksei niitä voisi suoraan ampua?

    Jep. Sama ongelma oli kyllä myös alkuperäisessä, mutta onhan tuo aika typerää. Ehkäpä pitää ajatella alieneiden olevan vain niin pahoja vastuksia, että koviakin solttuja pelottaa.
     
  13. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Yksisivuinen irtonainen flaijeri manuaalin päällä?

    Laita viestiä, jos ei löydy, nythän tuon saa vitosella ladattua, joten voinee vaatia disciltä sensuuruista hyvitystä, jos puuttuu.

    Siellä pitäisi olla lappu, jossa on tämä kuva, mutta sinimustana eli samannäköisenä, kuin kansikuva. Ja alalaidassa siis latauskoodi.
     
  14. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, enpä muistanut tuota, että nuo sädeaseiden hutikudit sytyttelee tosiaan autoja. Kyse on varmastikin balance-hommista, koska esim. auton taakse piiloutuneita mutoneja on helppo niittää yhdellä käsikranaatilla, joka räjäyttää auton (ainakin easyllä vielä onnistui, classicissa ei tainnut tulla käytettyä enää). Jos autoja pystyisi räjäyttämään ampumalla niitä suoraan ns. varmalla osumalla, peli helpottuisi liikaa.
     
  15. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Vanhassa pystyi esim. bensa-asemien pumppuja räjäyttämään samalla tavalla. En usko, että tuo peli siitä helpottuisi, koska kyllähän se vaikeus pitäisi ihan muualta tulla. Sen lisäksi autojen räjähtäminen kestää yhden vuoron, minä aikana alienitkin yleensä ehtivät ainakin osittain karkuun.

    Mutta eipä tuo nyt niin iso juttu ole. Yksi pieni miinus vain muiden joukossa, jolla ei kuitenkaan isoa vaikutusta ole kokonaisuuteen. Enemmän ampumisessa harmittaa, että enää ei voi ampua sitä kohdetta, mitä haluaa. Vanhassa pystyi esimerkiksi pimeässä olevaan alieniin ampumaan sokkolaukauksen, joka hyvällä tuurilla osui. Vaikka siis alien ei ollut edes näkyvillä. Tässä uudessa et voi ampua edes sinne päin, jos et näe alienia. Mikä on sinänsä jännä, koska vektoripohjaisessa pelissä olisi aika helppoa laskea ammuksen rata. Mutta, kuten Nirvikin arvostelussa sanoi, niin erot pelien välillä ovat mm. siinä, että vanhassa ufossa joka kudin reitti laskettiin ja jos se osui, niin se osui. Nyt ei lasketa kuin todennäköisyys ja sen jälkeen periaatteessa näytetään vain animaatio, jossa luoti lentää sinne päin. Eli, kuten Nirvi kirjoitti, niin jos laukaus ei osu alieniin, niin se osuu sen edessä olevaan kiveen (esimerkiksi), mutta jos se osuukin, menee se kivestä läpi. Miksei se silloin mene kivestä läpi, kun se ei osu???

    Hyviä bugeja tuon pohjalta on ainakin meikällä näkynyt monia. Solttu saattaa ampua 90-astetta väärään suuntaan, mutta silti ammus muka osuu ja alien kuolee. Se ei ollut vanhassa mahdollista, koska luodin rata laskettiin aina ja piirrettiin sen mukaan. Kun nyt lasketaan vain todennäköisyyksiä, saattaa animaatio mennä miten menee (tai kuten yhden kerran kun mies ei edes ampunut, mutta alien kuoli), mutta silti ammus muka osuu. Pieniä asioita, jotka ärsyttävät kuitenkin. Tuostakin vain näkee sen eron, että vaikka uudessa onkin hienommat graffat ja animaatiot niin alla toimiva logiikka ja pelimekaniikka oli vanhassa huomattavasti monimutkaisempaa ja varmasti koodirivejäkin oli ainakin tuplasti enemmän. Ohjelmoijan näkökulmasta tuollaiset asiat vain antavat vähän huonon vaikutelman. Alieneista ei vielä ole juuri vastusta ollut, joten en tiedä niiden tekoälystä kauheasti vielä.

    Se iso plussa tässä on, että peli toimii hyvin ja on ihan ok näköinenkin vanhahkossa core 2 duo & gt 8800 -yhdistelmässä.
     
    Viimeksi muokattu: 05.11.2012
  16. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    1. Onneksi se kestää sen yhden vuoron. Siinä pelissä on kenttiä, joissa käytännössä ainoa suoja on auto (esim. se yksi iso silta). Sen kentän haasteesta kohtalainen osa tulee siitä, että suojaa joutuu jatkuvasti vaihtamaan: itse ammut ohi, vuoro on alienien, jotka täräyttävä autosi tulee - ah ja voi, kun pääsisi täräyttämään 85% osumaa, mutta kun pitää ottaa hatkat palavan auton takia.

    2. Auto räjähtää samalla vuorolla, jos siihen jytisee useampi hutikuti. Itsellä on muutama veteraani päässyt hengestään kolmen sektoidinspeden keskittäessä tulituksensa samaan kaveriin, ensimmäinen ampuu auton tuleen, toinen ampuu auton taivaalle ja kolmas viimeistelee henkitoreissa olevan Support-Colonelini. Kiitos hei, kostoksi ammun teitä raketilla.

    OT:
    Jos joku jostain syystä ihmettelee minun sekaantumistani Nepan kadonneeseen Elite Soldier Pack -koodiin, niin mulle tuli noita pelejä kaksi kappaletta Discshopin mokaamisen takia ja myin ylimääräisen Nepalle eteenpäin.
     
  17. SamSon

    SamSon Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.06.2005
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vanhassa pystyit myös ampumaan satavarman osuman kuinka kaukana tahansa olevaan alieniin, kunhan liikuit samalle gridiriville ja tähtäsit ukkosi vieressä olevaan ruutuun (alienia kohti tietenkin). Tästä lähti ammus vaakasuunnassa liikkeelle 100% tarkkuudella kohti naapuriruutua ja lensi aina horisontissa häämöttävän alienin otsaan asti. Terror from the deep:ssä tämä taisi olla jo korjattu.

    Lisäksi pystyit etsimään piilossa olevan alienin pimeydestä hakuammunnalla skannaamalla kursorilla alienin oletettavissa olevaa aluetta, ja kun kursoriin tuli alienin muotoa vastaavat rajaukset, tiesit löytäneesi oikean ruudun, johon kohdistaa "sokkolaukaus".

    Noista animaatiobugeista tuo on kyllä jäätävä kun kaveri ampuu tai heittää kranaatin muka ihan päinvastaiseen suuntaan ja kuitenkin osuu oikeaan ruutuun. Silti pidän parhaana helmenä sekä tuota em. kranaatin heittoa kukkulan sisään että sitä, että archangel-haarniskalla tehty laskeutuminen oli vissiin enemmänkin pakkolasku, kun kaveri rysähti puoliksi portaiden läpi, eikä pystynyt sen jälkeen enää liikkumaan lopputehtävän aikana niiltä sijoilta mihinkään :)
     
  18. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    :D

    Mutta kaikesta valituksesta huolimatta peli on kyllä erittäin koukuttava. Tosin pitäisi varmaan aloittaa uusi peli, kun jotenkin olen onnistunut ryssimään rahoituksen, kun monet maat ovat karanneet pois suojeluksesta. Nyt ei ole rahaa oikein mihinkään. :)
     
  19. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    1. Aloita joko Jenkeistä tai Afrikasta, suosittelen Afrikkaa.
    2. Ensimmäinen kuukausi: maksimimäärä satelliitteja
    3. Toinen kuukausi: yksi satelliittialusta lisää + maksimimäärä satelliitteja
    4. Kolmas kuukausi: satelliittinexus lisää + maksimimäärä satelliitteja.
    5. Lisäworkshoppeja aina rahatilanteen salliessa, kunnes 9kpl on kasassa. Ensimmäinen lisä kannattaa tehdä jo toisen kuukauden aikana, jos vaan mitenkään pystyt.

    A. Suunnittele tukikohtasi niin, että saat yhden 2x2 satelliittialustanipun, joista vähintään yksi on Nexus. Vierekkäinrakentamisella 2 tavallista + 2 nexusta pitäisi riittää kattamaan koko maapallo (adjacency bonus antaa lisäkapasiteettia). Ykkösprioriteettisi on saada satelliittiverkko kattamaan koko maapallo, tärkeimmät ovat (rahoituksen kannalta) Afrikka (josta kannattaa aloittaa), Amerikka (halvat hävittäjät) ja niiden jälkeen paniikkitasoista riippuen Eurooppa tai Etelä-Amerikka. Etelä-Amerikka siksi, että sen saa helpolla 'täyteen'. Aasia on lähes uhrattavissa, koska siinä vaiheessa, kun Foundrya alat käyttää tosissaan, rahaa on yleensä riittämiin satelliittiverkon peiton takia. Jos paniikkitasot eivät muuta vaadi, priorisoi tehtävissä Engineers, Money, Scientists.

    B. Sähkötuotantoon kaiva mahdollisimman nopeasti höyryyn saakka, rakenna siihen voimala ja ympäröi se generaattoreilla. Riittää melkein sellaisenaan ilman eleriumgeneraattoreja loppupelin ajaksi. Siis se koko nippu.

    C. Edelleen suunnittele tukikohta niin, että saat 3x3 nipun workshoppeja yhteen. Adjancencyn tarjoamat rebatet käytännössä eliminoivat rahahuolesi siinä vaiheessa, kun tuo on kasassa.

    D. Ajoita satelliittien laukaisu aina kuun viimeisiin päiviin. Rahaa saa ihan yhtä paljon riippumatta siitä, laukaiseeko ne 1. vai 30. päivä. Sen sjaan viimeisen viikon tehtävä saattaa pudottaa paniikkitasot jossain, minne olisit muuten uhrannut satelliitin.

    D. Lisälabrat ovat täysin turhia. Lisälabrat ovat täysin turhia.

    E. Älä hätäile "priority" tehtävien kanssa. Rakensin normalilla koko satelliittiverkon tukkoon sekä kuusi workshoppia pyydystämättä yhtään alienia elävänä. Ei vaikutusta pelin etenemiseen.
     
  20. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä.

    Aloitin uuden pelin, jota olen melkein juuri tuolla tavalla pelannutkin.

    Aloitin afrikasta ja olen rakentanut satelliitteja ja workshoppeja niin paljon kuin pystyy ja jättänyt labrat kokonaan pois. Englanti perkule karkasti pois, mutta en ole antanut sen vielä häiritä. Ajattelin tämän pelin kuitenkin vetää niin pitkälle kuin onnistuu ja katsoa sitten jos seuraavassa pelissä homma sujuisi vielä paremmin.