Kiitokset vielä täältäkin osallisille ja varsinkin Genelecin väelle ylenpalttisesta vieraanvaraisuudesta! Malliesimerkki siitä, miten suhdetoimintaa harjoitetaan! Kertakaikkisen mainio reissu! Toivottavasti kohmepoikakin pääsi jo turvallisesti kotiin. :thumbsup:
Kiitos omastakin puolesta! Oli kyllä erittäin kiinnostavia aiheita joita käytiin läpi ja olihan kaikki demot erittäin vakuuttavia. Yksi suuri syy Genelecin menestymiseen on pakko olla heidän työntekijöidensä asiantuntemus sekä kiinnostus alaa kohtaan. Se että he myös olivat erittäin mukavia ja valmiita auttamaan kaikkia mahdollisimman hyvin on vielä sitten pelkästään plussaa:thumbsup:
Kiitokset Genelecin porukalle ja DVDPlazalaisille hienosta tilaisuudesta! Nyt vain säätämään oma setti samalle tasolle.
Voi veljet, olihan se mahtava kokemus. Kohtelu oli kuin korkea-arvoisella valtiovierailulla. Isot kiitokset Genelecin asiantuntevalle henkilökunnalle! :thumbsup: Jtu & jpkt kiitokset matkaseurasta ja kyydistä.
Kiitos ja kumarrus koko Genelecin henkilökunnalle erinomaisesti järjestetystä tapahtumasta! Mukavaa oli ja oppiakin tuli.
Pyhiinvaellusmatka G-landiaan tuli suoritettua, muutamia random-huomioita: - Upeaa porukkaa koko G:n sakki: asiantuntemus ja usko omaan tekemiseen tapissa, mutta silti lämpöä, avoimuutta ja sopivaa nöyryyttä löytyi. Tätä komboa ei löydy suinkaan joka firmasta. - 3 x 1038: tarvitseeko edes sanoa mitään..? - 8000-sarjan kaikki mallit ovat häkellyttävän lähellä toisiaan ääneltään. Ero tulee sitten vain mahdollisessa kuunteluetäisyydessä ja paineessa. - Oli taas hienoa tunnistaa ja tuntea puhdas passo. - Firmassa vieläkin kokonaisuutena todella teknikka(insinööri)vetoinen meininki, vaikka hyvällä matkalla HT-puolen asiakaslähtöisyyteen ovatkin. Matka on vaan niin kovin pitkä ja hidas.. - Myöhäisillan vapaaa demottelu omilla levyillä toisen iisalmelaisen firman tuote kädessä oli niin parhautta, että melkein itku tuli.. En ehtinyt saunaan. Kiitos Zipman ja muut syylliset!
3x 1036 oli siis kyseessä, 2 kappaletta 1038-kaiuttimia oli takakanavina, mutta huolimatta pienistä kirjoitusvirheistä täytyy kyllä sanoa että on jo ikävä sitä auditoriota, kolmekuutoset.. :weep: (en itsekään ehtinyt saunaan )
Viime vuotinen reissu oli kyllä mahtava, ois makiaa jos jollai ois tarjota jonkin sorttista kuvakollaasia tän vuotisesta vierailusta. Pääsis pitää kunnon muistelot, ku mie en tänä vuon kerinny ilmottautuu!
Xpert Saarivainiolta soittivat ja sanoivat, että saavat toimituksen nopeammin liikkeelle jos otan tilauksen Expert Mastercardilla. Ekana tuli mieleen, että tässä nyt kauppias vain haluaa tyrkyttää korttiansa, mutta kävi se noinkin. Muuten kaikki hyvin mutta kun itse pääkallopaikalta soitettiin ja kysyttiin osoitetiedot ja sanottiin tavaran lähtevän seuraavana päivänä tai sitä seuraavana, niin... No, onpahan kohta Masteri. Niin ja siis ei tullu vieläkään lähetys S-joelle. Ehkä huomenna...
Taitaa olla juuri niin että kauppias saa muutaman ylimääräisen euron master-diilistäsi niin heidän persekkin liikkuu nopeammin hyvin kuluneelta baarijakkaralta...
Sama homma, että jonkun kortin kauppasivat mullekkin Kaiuttimet otin vasta joulukuulle kun muutto painaa päälle ja kehtaa hirveän kokoisia mööpeleitä raahata Niin ja ilmeisesti tuli joku vakuutus kortin mukana...
Samaa korttia on mullekkin kaupattu Expertillä. Kaikki oli ilmaista siihen asti kun kysyin onko vuosimaksua. Eka vuosi tais olla ilmainen. Itse en sitä muutaman kuukauden vakuutusta arvostanut. Kortin irtisanomisessakin on säätämistä...
Mullekkin kauppasivat korttia, mutta valitsin kuitenkin laskun vaihtoehdoksi. Tiistaina aamupäivällä soittelivat ja iltapäivällä sähköpostiin tuli lasku. Maksoin sen heti IBAN-tilinnumeroa käyttäen. Vuorokaudessahan rahan pitäisi siirtyä pankista toiseen tuota käytettäessä.. Eilen aamupäivällä kyselin sähköpostilla, joko maksu näkyy tilillä, mutta vielä ei vastausta ole kuulunut
Jätin itse kaupatun kortin ottamatta, kun niitä muutenkin on riittävästi. Maksoin myös laskun jo silloin tiistaina (tosin illalla). Sen jälkeen ei ole (vielä) kuulunut mitään. Kun unohdin puhelun aikana kysäistä, niin kyselin vielä keskiviikkona perään sähköpostitse miten tilaus toimitetaan, mutta ei vastausta. Noo, kai ne sieltä jollain pelillä tulevat. Toivottavasti ei tarvitse vain jostain Matkahuollosta käydä noukkimassa. Vaikka kaiuttimilla ei ole kiire, niin odottavan aika on silti pitkä. :hitme:
No voi prkl.. Olihan ohjeistus: 12. Miten luottotili lopetetaan? Jos haluat lopettaa luottotilisi Handelsbanken Rahoitus / Aktiivirahassa voit ilmoittaa siitä meille postitse osoitteella Handelsbanken Rahoitus Oyj, Asiakaspalvelu, PL 537, 00101 Helsinki. Laita viestiisi pyyntö luottotilisi lopettamisesta ja sen lisäksi nimesi ja kotiosoitteesi. Jos sinulla on useampia tilejä ja haluat lopettaa vain jonkin/joitakin niistä, laita myös lopetettavaksi toivottujen tilien numerot. Kortin tuhoaminen ei lopeta tiliäsi meillä. Jotta voimme lopettaa tilisi, meidän täytyy saada sinulta tieto halustasi lopettaa luottotili. Tähän ei pelkkä kortin tuhoaminen vielä riitä. Mutta kun olet lopettanut tilisi, on suositeltavaa, että hävität korttisi leikkaamalla sen kahtia. Asiakaspalvelustamme p. (09) 133 7710 voit halutessasi saada tietoosi loppukoron määrän, jos haluat maksaa kerralla pois koko luoton.