DealExtreme - Kokemuksia ja muuta yleistä

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana juhaa, 13.11.2008.

  1. d2mac

    d2mac Uusi jäsen

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    223
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kyllähän siellä välillä tökkii, mutta ainakin minulla yhden toimimattoman laitteen vaihto onnistui ja korvasivat palautuskulutkin - tosin ostohyvityksenä.

    DX ei yleensäkään ole oikea paikka, mikäli toimituksella on kiire.
     
  2. geru

    geru Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2007
    Viestejä:
    1 389
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilauksen tein 4.1., paketti lähti DE:n mukaan liikenteeseen 17. ja tuli perille 21.1. Jännä tuossakin että valtaosa ajasta meni siihen että varastossa olevat tavarat saatiin pakettiin ja liikenteeseen..
     
  3. LSA_Vinnie

    LSA_Vinnie Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2010
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni ei ole ainakaan ollut valittamista. Sitä saa mistä maksaa. Halvalla ei voi saada hyvää, mutta joskus sekin riittää.

    Mutta sen sijaan, että laitat sähköpostia, voisit kokeilla yhteydenottoa heidän virallista kanavaansa myöden, joskos tulokset olisivat parempia: http://services.dealextreme.com/ Kyllä sieltä parissa päivässä on itselleni vastaus aina tullut. Myös aikaero kannattaa ottaa huomioon. Itse suunnittelen taas seuraavaa tilausta, aiempien hyvien kokemusten saattelemana. :king:
     
  4. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei ole vieläkään vastausta tullut ja tuon linkin kautta juurikin tein reklamaation.

    Halvalla hyvää?
    Ei tuo minusta kovin halpa ollut vs. tilasin marraskuussa lukupään joka maksoi 33.97€ sis pk. ja se TOIMI. Harmi vaan kun ebaysta ei enää kyseistä myyjää löydy :weep:
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2011
  5. DVB-G

    DVB-G Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.03.2003
    Viestejä:
    10 281
    Saadut tykkäykset:
    30
    Kuten jo omaan replyyni ylös kirjasin muistiin, niin 20 päivää tai enemmän on nykyisin DX-toimitusaika. 19 päivää Kaidomainilla.

    Jos sinulla on kiire, KÄVELE käsilläsi takaperin Hong Kongiin niin saat tuotteesi nopeammin kuin lentorahtina tilaten. Mahtaa lentokoneissa nykyään olla hevosveto, kuminauha tai höyrykone, sen verran hitaasti siivet lepattaen ne tänne matelevat. PuluPostina ilmeisesti. Ja pulukin luultavasti on astmainen ylipainoinen raakki, joka kaipaa eläkkeelle. Normaali terve kirjekyyhky ehtii 20 päivässä perustaa 20 uutta perhettä ja lennättää jälkikasvunsa avulla tuotteet nopeammin tänne kuin mihin DX nyt kykenee. Sama koskee Kaidomainia, pulut sielläkin ovat omituisen laiskoja nykyisin.
     
  6. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Postituskuluttomuus perustuneekin juuri siihen, ettei joka nippulaa ja nappelia, joka tilataan lähetetä Suomeen seuraavalla koneella, vaan kerätään isompi satsi, joka sitten lähetetään eteenpäin.
     
  7. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tässä nyt onkin kyse siitä, että vastaisivat edes siihen sähköpostiin niin tietäisi miten toimia tästä eteenpäin. Mutta ilmeisesti vastauksenkin saisi nopeampaan kun kävisi itse kysymässä paikanpäältä...
     
  8. Ollifin

    Ollifin Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2010
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Edelleenkään, DX EI VASTAA sähköposteihin.

    Tukisivut löytyvät http://services.dealextreme.com osoitteesta. Vain sitä kautta saa yhteyden DX:ään.

    Tällä hetkellä vastausaika on noin 7 arkipäivää. Jos vastausta ei ala kuulumaan sen seitsemän arkipäivän odottelun jälkeen, niin kirjoittakaa DX:n foorumille. Siellä pystytään tekemään tarvittavat toimenpiteet sille tukitiketille.

    Muista mainita viestissä: tilausnumero, tiketin numero, tiketin luomispäivä

    Ja sen viestin voi laittaa vaikkapa tänne: http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-204
    Uusi aihe avataan <<Post a new topic tekstiä painamalla. Jos sitä tekstiä ei näy, niin varmista että olet kirjautunut sisään (jos et ole kirjautunut sisään, kirjaudu sisään: http://www.dealextreme.com/accounts/default.dx Jos sinulta ei taas löydy dx-tiliä niin uuden tilin voi tehdä tuossa äskeisessä osoitteessa.)
     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2011
  9. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1

    Juuri tuon linkin kautta tein ilmoituksen niin kuin postista #84 käy ilmi. Tarkoitin, että odotan sähköpostiini vastausta.
     
  10. Ollifin

    Ollifin Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2010
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    ahaa, no sitten. vastausaika on kuitenkin n. 7 arkipäivää
     
  11. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vihdoin DX vastasi kysymykseeni :hitme:




    We apologize for this problem.

    Would you kindly refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?

    Sometimes the issues that customers raised could be resolved by topics in our forum.

    If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

    Thanks for your assistance.

    Best regards
    lucia




    Eihän tuossa mennytkään kuin vaivaiset 10 arkipäivää. Kuinkahan monta menee seuraavaan vastaukseen :rolleyes:
     
  12. pinkeliviinica

    pinkeliviinica Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    1 836
    Saadut tykkäykset:
    0
    tuo on aivan sattuman kauppaa... tilasin kahta tuotetta joille molemmille eri paketti. toinen saapui 14päivän päästä kotiovelle , toisella meni 20 päivää.
    ja tismalleen samaan aikaan molemmat paketoitiin yms eli ei ollut siitäkään kiinni. vain honkongin postissa makaaminen teki viivästyksen toiseen lähetykseen...
    itselläni on yleensä kaikki paketit tulleet kahden mutta viimeistään kolmen viikon sisällä tilauksesta.
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2011
  13. Ollifin

    Ollifin Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2010
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0

    Foorumi kannattaakin tsekata ennen kun lähettää tikettiä, ja kertoa siinä ekassa viestissä että on katsonut jo foorumin.

    Ja todella, nyt voit odottaa seuraavaa vastausta ehkä ei ens vaan sitte viikolla, sanotaanko ke-pe välillä... (ks. http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-202~threadid.406292)
     
  14. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vastasivat jo, ja kertoivat kuinka tuote palautetaan.
    Kerroin heille, että ps3 toimi kun kokeilin sitä toisella lukupäällä. (valkoinen valhe)

    Yksi asia mikä jäi vaivaamaan on se, että palauttavatko he rahani vai laittavatko uuden lukupään minulle :confused: Jos joku paremmin englantia osaava viitsisi vilkaista saamaani viestiä :)

    Apologies for the item being defective.

    If your products get damaged(only for items without Special Warranty terms in the product description and physical damage or incorrect use excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD),please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).

    After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

    But if the product turns out to be defective after 90 days and within 150 days from shipment?Please notice that the defective item will only be replaced, the return shipping costs will be on your sole responsibility, we will pay all the necessary shipping fees for the replaced products that we ship to you.
    Should the item become defective after 150 days from shipment, customers will still be allowed to send the unit back to us. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement until the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Repair cost (if any) incurred during the process will be at customer&#8217;s expense as well.

    Return address:
    TO: DealExtreme
    RE: ORDER # ______

    Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
    21 Man Lok street
    Hung Hom, Kowloon
    HONG KONG

    PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements


    VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:

    1. Your order number,
    2. sku numbers returned and quantity, and
    3. a short description of the problem(s) of the defective unit.

    This note will help expediting the processing time for you. Thank you.

    If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.

    Thank you for your patience and understanding.

    Best regards
    lucia

    Ps: when you want to use the store credits, you could open a new tikcet by using the link: http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
     
  15. LSA_Vinnie

    LSA_Vinnie Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2010
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ota ne vaadittavat kuvat jne. tuotteesta. Laita se postiin ja jos siinä on tracking-numero niin ota sekin talteen. Ota kuitti postimaksusta ja skannaa se ja lähetä tuonne.

    Saat uuden tuotteen (voi olla jo tulossa) ja postimaksun rahat palautetaan. Eli rahaa et menetä yhtään, mutta aikaa ja vaivaa ei korvata.
     
  16. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tulipahan laitettua postiin kirjattuna pakettina tämä viallinen lukupää. Halvimmalla tapaa palautuksen hinnaksi tuli 17.80&#8364; :eek:
    Onko tässä oikeasti mitään järkeä postittaa tämän hintaluokan rikkinäisiä tuotteita takaisin?
    Todennäköisesti lukupää kun saapuu heille niin heittävät sen samantien roskiin :rolleyes:

    Nyt muuten näyttää olevan Kiinassa joku helevetin viikon mittainen uusivuosi jona aikana dealextreme on suljettuna :hitme:
    Ei oikein nyt mene putkeen mun kohdalla tämä odottamisen odottaminen.

    Ei voi enää kuin nauraa :D
     
  17. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ja tänään sain sähköpostiini tälläisen viestin eli ei mennyt kuin 2 viikkoa vastaukseen tällä kertaa:

    Dear ************,

    So sorry for delay response due to our holiday for Lunar New Year.

    We are going to send you the new replacement, however, under the policy the compensation for the postage will be less than 35% of the product value.

    Would you mind we keep $21.00 as store credits for the postage?

    Best regards
    lucia



    Eli tarkoittaako tuo, että he pitävät 21$ itsellään ja minun pitää maksaa kokonaan nuo rikkinäisen lukupään postikulut???
     
  18. LSA_Vinnie

    LSA_Vinnie Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2010
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuten varmasti luit palautusehdot, niin palautukset, joiden postikulut ovat enemmän kuin 35 % tuotteen hinnasta, ei tule palauttaa. Paljonkos siis se lukupää nyt maksoi?

    Eli oletan, että menit ylittämään tuon 35 % ja itse ainakin ymmärrän, että koska sinähän selkeästi teit virheen palautuksessa, he ehdottavat (täysin omaa hyvyyttään), että "sijoittaisivat" tuon $21 "dealextreme-tilille", jota voit käyttää tulevissa tilauksissasi.

    Omat palautukset, jotka on tehty ehtojen mukaisesti, rahat on palautettu suoraan luottokortille ilman kyselyitä.
     
  19. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Lukupää maksoi 47€ ja postikulut palautukselle 17.80€

    Huonolla englannilla ymmärsin palautusehdot väärin. Itse olen tehnyt virheen ja pitäähän tuohon olla tyytyväinen, että laittavat dealextreme tililleni sitten nuo postikulut. :eek:

    Pitääkö minun vastata nyt tuohon viestiin minkä sain? Jos joku kehtaisi laittaa yv:llä minulle englanniksi kirjoitettuna mitä tuohon vastataan :)
     
  20. minäpoika

    minäpoika Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2011
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilaus jonka tein 6.Helmikuu.2011 ei ole tullut mutta tilaus jonka tein 7.maaliskuu.2011 tuli tänään kesti n. 2 viikkoa. Miten se on mahdollista??:confused: kyllähän sittenkin joillain on kestänyt n. 3 kuukautta:thumbsup: