Oho... vai tällainen kauppa. Pistin itse juuri uuden kyselyn Universalille. Jos kysyvät multa tuota, niin otan rahat takaisin ja pistän playsta tilaukseen.
Voi P**kele! Kolme viikkoa ennen julkaisua laitoin Playhin tilauksen vetämään. No eilen pitkän odotuksen jälkeen lätty tuli. Pari biisiä meni fiilistellessä ja kokoajan oli ihmetys, että ei Larsin iskut ja Hetfieldin suu käy kuvan tahtiin. Todella paha pettymys, pitkän odotuksen jälkeen. Kuinkakohan iso erä näitä "viallisia" on tehty. Epäilen, että eka erä myytiin loppuun nopeammin kuin odotettiin ja uusi erä tehtiin sitten "juosten ...ten". Palautuksen lähtee playhin, uusi tuote tilalle pyynnissä.
Oma Metallican lätty myös jossain. Tilattu joulukuun toinen päivä "suoraan" Metallican kotisivujen kautta. Sähköpostiin tuli ilmoitus että lähetetty joulukuun 18. Laitoin kyselyä että missä viipyy, toivottavasti tulee pian ja kunnollinen versio...
Kuten myös täällä uupuu edelleen Metallica Nimes Collectors Edition-versio. Postitettu 15.12. mutta eipä ole näkynyt..laitoin viestiä jo että postittavat uuden. Olisi varmaan hyvä saada joskus kun kuitenkin maksettukin on.
Tulipa ostettua eka musa-bluray kokoelmaan: Pink - Funhouse Tour Live in Australia. Mitäpä tästä sanoisi, faneille varmasti kelpaa, tyypillisistä tähän threadiin kirjoittelijoista en olisi varma... Kuva ja ääni ovat ihan hyvää laatutasoa (full hd, pcm ja dd äänet) ja matsku tuoretta; kuvattu kesällä 2009. Ja hyvä show, ihan pitäisi hattu ottaa pois päästä jos sellaista käyttäisi: harva rokkari esittää mitään biisiä samaan aikaan trapetsilla temppuillessaan! :thumbsup:
Täytyy kyllä yhtyä tuohon Super-J:n mielipiteeseen Pinkin Blu-ray:stä. Itekään en ole mikään fani, mutta on kyllä todella hieno taltiointi ja upea keikka, mistä monet muut voisivat ottaa mallia.
Tänään tuli masterin lasku, josta selviää että Universal on kyllä ottanut maksun multa 3.12. Kuitenkaan itse levyä ei näy eikä kuulu. Nyt eivät enää vastaa kyselyihinkään. Tänään pyysin että saisin rahat takaisin. nooh, kassellaan.
Eipä ole täälläkään näkynyt boxia, laittoivat eilen uuden kappaleen matkaan. No katsotaan miten käy, jos ei ilmaannu niin rahat takaisin luonnollisesti. Ihme säätöä kyllä, taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Universal:iltä mitään tilaan. Kovin paljon huonoja kommentteja muutenkin tuosta ollut foorumeilla.
Jäipä Metallica tulematta, joten pyysin rahat takasin. Siinäkin takaisinmaksussa voi mennä se kymmenen päivää. Paska pulju! Tilasin play.comista sitten uuden tilalle. Löytyykö keltään hyllystä tätä: http://www.amazon.co.uk/Live-Phoeni...ef=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1263317967&sr=1-1
Minä pyysin myös refundin maanantaina. E-maililla vastailevat hitaahkosti 2-4 päivän viiveellä (kaikkiin kyselyihin on vastattu) ja edellisen tilannetiedusteluni vastauksena tuli, että lähettävät uuden levyn tai voin ottaa rahat takaisin. Eivät kuitenkaan pystyneet sanomaan milloin saavat lisää levyä varastoon . Nyt odotellaan, että rahat palautuvat. Veloitushan tuossa puljussa tehdään heti, kun tilauksen tekee. Pakettia ei ole edelleenkään tullut. Epäilyttää hieman tuossa puljun toiminnassa se, etteivät koskaan pystyneet tarkasti osoittaamaan tilausnumeron perusteella milloin paketti on postitettu. Aina tuli epämääräisiä "kaikki ennakkotilaukset on toimitettu sen ja sen päivän välillä" ilmoituksia. Aivan kuin eivät edes itse olleet varmoja onko kaikki tilaukset varmasti hanskattu. Samoin postituspäivämäärät vaihteli pariinkin otteeseen. Tiedä sitten miten Euroopan viime viikkojen sääolosuhteet on vaikuttanut hommaan. Joka tapauksessa pitkästä aikaa negatiivinen verkkokauppakokemus. Aina välillähän näitä tulee. Onneksi käyttämissäni vakiotilausmestoissa on laadukas asiakaspalvelu mm. Amazonit.
Onneksi yleensä verkkokaupat ovat toimineet mainiosti (play.com, Amazon.co.uk jne), kuitenkin miettii että useampi sata tilausta tehty eri paikoista ja vain kerran pari ollut ongelmia jotka on saatu kuitenkin selvitettyä. Ihme touhua tuolla Universalilla että jos muillakin on pakettien saamisessa ongelmia, miksi eivät voi myös Englannin ulkopuolelle lähettää paketit niin että ne kirjataan tai muuta. Nyt vaan saa luottaa sähköpostin ilmoitukseen: Your item dispatched already, 08/01/10, using the only method available which is the European Standard delivery schedule. This service does not offer a tracking facility. Your item should be with you between 6 and 21 days maximum. Thanks in advance for your patience, Universal Music Toivottavasti tuo uudempi lähetys tulee perille, jos ei niin saavat maksaa rahat takaisin. Mielestäni firman sekä niiden oman postittamis sähläyksen moka jos eivät voi taata että tilaaja saa tuotteen, sam se on vaikka lähettäisivät 10 kertaa sen paketin mutta jos sitä ei vaan tule niin.. Ja jos kävisi niin hyvä tuuri että sieltä ilmaantuisi kaksi pakettia niin voi olla ettei tule palautettua "ylimääräistä" pakettia
Ja syy siihen, että olet absoluuttisen vakuuttunut, että vika ei ole sinun laitteistossasi? Olen nähnyt tilanteen, jossa Sopranos 1. kausi lipsync heitti lähemmäs sekunnilla, kun taas hyllystä vetäisty Taru Sormusten Herrasta ei heittänyt niin penniäkään. Kuitenkin toisella soittimella myös Sopranos toimi täydellisesti.
Kyllä tämä asia on ihan maailman laajuisesti jo todettu. Ja ei laitteissa eikä korvissa ole vikaa. http://www.amazon.co.uk/review/R14Y...&ASIN=B002OT735A&nodeID=283926#wasThisHelpful http://www.amazon.co.uk/review/RT3B...&ASIN=B002OT735A&nodeID=283926#wasThisHelpful Tuolla esimerkiksi kommenttia asian tiimoilta. Itse en ole kertaakaan törmännyt DVD aikana julkaisuun missä olisi kuva ja ääni erisynkassa.
Itsellekin tuo Sopranos kaverin pioneerin kotiteatterisarjalla oli eka ja toistaiseksi ainoa kerta, ja sekin varmasti pioneerin vika, koska ei tuo ole omissa soittimissa ollut noin päissään.
Joo ei tilausta näkynyt. Itse laitoin tilauksen 9/12/09 jolloin pakettikin oli vastauksen mukaan lähetetty. No, kyseyn jälkeen (21 päivän jälkeen) kävi myös ilmi että on juuri kyseinen tuote loppunut eikä tietoa milloin voivat lähettää uuden joten refund-hommaksi meni. Ei näytä ihan yksittäinen homma kyseisessä (Universal) puljussa olevan, joten viimeiseksi kerraksi asiakkuus jää. 10 vuotta on tullut tilailtua erinäisiltä toimittajilta ja vastaavaan en aikaisemmin ole törmännyt.
Ilmeisesti postipekka yritti perjantaina jotain isompaa pakettia tuoda, mutta tottakai olin muualla kuin kotona. Toivottavasti se oli Universalin paketti. Kuten myös, olen monen monta sataa kertaa tilannut vaikka mistä tavaraa eikä ole ikinä juuri ongelmia ollut. Tämä olikin ensimmäinen UM:n tilaus ja voipi olla ettei enää tarvitse tuolta tilata..jokin kyllä mättää siellä ja pahasti. Harmittavaa, mutta ei oo järkeä kun paketit katoaa tai sitten niitä ei alunperinkään saatu matkaan kuten väitettiin.
Tuli Global Metal hommattua, sain Discshopista Platina-asiakkaana hintaan 4.95e, siis Blu-Raynä. Vielä on katsomatta mutta jtn. dokkari/keikka juttua toi kai sisältää, ainakin kovia bändejä toi sisältää kun katsoo tota Imdb:n "esiintyjä" listaa.
Sain vahvistuksen refundista perjantaina 15.1. ja tänään summa näkyikin jo VISA-kuluseurannassa. Se hoitui sentään nopsasti.
Mihin osoitteeseen olette lähettäneet postia Universalille? Mä olen nyt lähettänyt sekä orders@ että support@ -osoitteisiin eivätkö ole vastanneet mitään joulukuun puolenvälin jälkeen. Viikko sitten pyysin refundia, mutta mitään kuittauksia tai kommenttia edes ei kuulu.
Tänään sain sitten viimein tuon boxin. Tietoa siitä kyllä ei ole oliko tämä se ensimmäisenä lähetetty vai ei. Jos tulee postissa toinen niin enpä jaksa lähetellä takaisin