Ei Miraihin muuten ole mitään firmware päivitystä tullut, minkä pystyisi itse päivittämään? Toimiiko jo nykyään Radeon korttien kanssa, viimeksi kokeilin HD4770 ja HD4870:lla ja ei ainakaan keväällä Catalyst 9.2 - 9.4 ja vanhemmat toimineet oikein, outoa underscania jonka kyllä sai työpöydällä korjattua mutta peleissä palasi.
Tuohon saat kyllä hakea vikaa tietokoneesta, Mirai kyllä toimii noiden kanssa ihan hyvin ilman mitään sekoilua tai underscanneja.
Itsellä on prosessi menossa. Kävi jo Saksassa huollossa ja tuli muutaman viikon päästä takaisin ja mitään ei oltu tehty. Huollon toimenpiteistä ei ollut mitään dokumentaatiotakaan, että mitä siellä oli tehty. Lähetin verkkokauppa.comiin reklamaation ja on ollut käsittelyssä jo syyskuun alusta lähtien. :OI Edit: ja juuri äsken otin yhteyttä Kuluttajavirastoon, sekä Verkkokauppa.comiin aiheen tiimoilta.
Kiitos tiedosta. Itsekin mietin tuota telkkarin huoltoon vientiä. Keskijuova on varmaan kohta sentin paksuinen ja näkyy koko ajan. Verkkokaupanhan pitäisi vastata myymästään tuotteesta koko takuuajan, kuitissa lukee 36kk. Mikä siellä verkkiksessä oikein tökkii? :hitme:
Samaa itsekin pohdin. Tuo juova minulla ei ole kuin max. sen millin levyinen ja se tulee ja menee n. 10 sek. sykleillä, joten eivät voi väittää sen johtuvan käytössä tulleesta kiinnipalamisesta.
Skidisti lipuu otsikon viereen, mutta sehän siellä tökkii, että vaikka liikevaihto onkin huima, on voitto siihen nähden vaisua: http://www.tietokone.fi/tietokone/uutiset/verkkokauppa_com_kehittaa_villeja_tuoteideoita Eli pienillä katteilla luukutetaan tavaraa kansalle. Kaikki ylimääräinen vaivannäkö ja ajankulutus asiakkaiden huolien parissa on varmaan määrätty minimoitavaksi
Jeps. Suosikaa ulkomaisia kauppoja, suoltakaa verorahanne ulkomaille, jossa palvelu oikeasti pelaa Pikkuhiljaa markkinoiden siirtyessä Suomesta pois, saattaa liikkeet täälläkin herätä siihen todellisuuteen, että hintataso on liian korkea, palvelutaso riman alla ja toimituskulut taivaissa..
Moi!Oli rekisteröidyttävä kertoakseni Miraini tilanteen.Vuoden toimi virheettömästi.6.9 09 ei käynnistynyt millään.Vein Tietoaseman huoltoon 9.9 09(en osannut netinkautta hoitaa).Nyt tasan 10 viikkoa huollossa.Taas eilen kävin kysymässä tilannetta.Luvattiin ilmoittaa kun jotain tietoa saadaan.Mitään sijaislaitetta ei ole antaa.Eli miten meidän maallikoiden pitäisi toimia jos ja kun viat toistuvat?Takuutahan monilla jäljellä yli 2v.Ostamme "tietysti" uuden,mutta minkä merkin?Luen entistä tarkemmin foorumia.Oli vuodatettava kun perhekin jo moittii,olen Syyllinen....
Tässä tilanteessa voit huoletta jo vaatia sijaislaitetta tilalle tai jopa kaupan purkua! Hitto, oikeasti. 10 viikkoa huollossa ja et ole mitään asialle tehnyt.
Meni takuuseen, homma hoitui digitestin kautta muuten hyvin, mutta tänään kun kuukauden päästä laite tuli takaisin niin tuo viiva on edelleen tuossa :OI
Itsellänikin ollut sama viivashow. Kuluttajaviraston ja verkkokaupan reklamaatio-osaston kanssa saatiin televisio viimeinkin takuupalautukseen ja uusi vastaava laite tilalle. Nyt on postissa uusi LG:n vekotin ja tulee maanantaina. Unsubscribaan tämän ketjun vihdoinkin
Viittisitkö vielä laittaa jonkinlaisen lyhennelmän miten homma eteni? Omassa Miraissa viiva keskellä ruutua ja taitaa aika monella muullakin olla samaa ongelmaa. Verkkokaupallahan varmaan olisi velvollisuus hoitaa jokaisen valittajan kanssa asiat samalla tavalla mutta taitaa konkurssi kolkutella ovella jos vk omasta varastostaan alkaa LG:tä antamaan korjauskelvottomien Mirai-töllöjen tilalle.
Hah, varmaan helpompaa on imuroidessa vahingossa tiputtaa telkkari lattialle, ja ottaa kotivakuutuksesta rahat . Tahallaanhan tuota ei saa tehdä, se on vakuutuspetos muuten. Tuo kuluttajasuojan kanssa kinaaminen on aina yhtä miellyttävää.
Entä mitä sitten tapahtuu? Kuvitteletko, että firmat alkavat tämän huomatessaan tehdä Suomessa hyvää ja laadukasta palvelua tappiolla?
Kyllähän se tuohon johtaa, mikäli ostovoima potentiaalisesti siirtyisi ulkomaille. Sehän on täysin fiktiivinen asetelma, mutta aina pitää omaa väriä tunnustaa Suomalainen asiakaspalvelu on varmaankin paskinta, mitä koko Euroopalla on tarjota, ja siihen ynnätään vielä korkea hintataso ja järjettömän logistiikkakustannukset, niin avot :sick:
Itsellekin tuli vk.comista kehoitus olla yhteydessä siihen Saksan huoltoon. Tässä taitaa olla edessä turha usean viikon odottelurumba ilman töllöä, vai pitäisikö suoraan olla kuluttajavirastoon yhteydessä ja olla lähettämättä laitetta huoltoon? Mitä luulette: Taitaa kuluttajavirasto haluta ensin että käydään tuo normaalihuoltokanava läpi vaikka sen todennäköinen lopputulos on se että ei vika korjaannu?