Melkein puolivuotta mennyt eikä mitään kuulu uudesta erästä... Kertoo myös jotain levyjen menekistä. Ei noilla hinnoilla pienetkään varastot tyhjene
Oh-hoh, nyt pyysivät jo lähettämään levyn sinne asiakaspalautuksena ja epäilivät uuden painoksen olevan saatavilla viikkojen sisällä. Jokohan tämäkin edistyisi...
Eksoottista. Jenkkilevyjen osalta moista palautusta ei tarvinnut tehdä tai sitten päättivät armahtaa järjestelyiden osalta ainakin allekirjoittanutta.
Millä perusteella sieltä sai uuden levyn? Ei kai vain pelkän pyynnön tekeminen riittänyt? Olisiko tässä ollut tilaisuus täydentää elokuva-arkistojaan ilmaiseksi?
Kiitän moraalini vartioimisesta, mutta kun tuo B-regionin levy on jo tuossa, niin voinen vakuuttaa Teidät tarkoitusperieni viattomuudesta. Miksi et olisi valmis palauttamaan levyä? Se on ilmaista.
Hyvä hyvä... Oma levyni on matkalla vaihtoon heti kun korjattu kappale on saapunut Suomeen maahantuojalle (en siis kommentoinut siksi, etten olisi valmis lähettämään levyäni vaihtoon). Siihen asti se pysyy hyllyssä. Muutoin Cars.in kohdalla Disney on toiminut ihan kivasti ja vaihtorumba tuntuu olevan samalla tavalla kivuton.
Juuri näin. Näin se järjen mukaan olisi ollut mukavinta hoitaa Suomessakin, mutta täällähän on NIIN mukava kyykyttää maksavaa asiakasta.
Onko joku jo mahdollisesti saanut suomiversiosta korvaavaa levyä? Itse soitin juuri Walt Disney Studios Home Entertainment Finlandille (ent. Buena Vista Home Entertainment) ja sanoivat että "kahden viikon sisällä" pitäisi tulla uusi versio ja pyysivät lähettämään virheellisen levyn heille. Päätin odottaa sen kaksi viikkoa ja kysellä saatavuutta sitten uudestaan, ennen kuin lähettää levyä jonnekin odottamaan korvaavaa levyä hamaan tulevaisuuteen.
Siis hetkinen, tarkoittaako tämä siis sitä, että korjattua suomipainosta ei ole vieläkään tullut? Ostin nimittäin pari kk sitten käytettynä tuon suomijulkaisun, ja siinä ei tuota rajausvirhettä ole, eli päät ym. näkyvät kunnolla miekkailukohtauksessa.
Jos olet itse verrannut, että päät näkyvät asianmukaisesti jne., niin sittenhän sulla on korjattu versio. Ehkä BV vielä viivyttelee erillisen korjaussarjan kanssa levynsä alunperin ostaneiden osalta, mutta nykyinen myytävä painos olisi jo korjattu. Pitääkin kaivaa levy esille ja valmistautua vaihtoon...
Soittelin jo hieman aikaisemmin ja sain saman vastauksen. Minulta ottivat osoitteen ylös lähettämistä varten ja sovittiin, että vanha levy palautetaan asiakaspalautuksena vasta sen jälkeen, kun uusi levy on ensin saapunut.
Perjantai 13. päivä (vaikuttaa paha enteiseltä) ilmoittelivat että levyjä on saapunut ja aloittavat postituksen.
Mistäs tätä korjaussarjaa kannattaa tiedustella? Onko jokin tietty henkilö/osoite? Levyä ei ilmeisesti tarvitse lähettää etukäteen?
Tuosta puhelinnumerosta, joka on ketjun viestissä #11. Minulta ei loppujen lopuksi vaadittu levyn palautusta etukäteen, vaikka kaikkien edellisten puheluiden aikana tästä puhuttiin. Pikainen tsekkaus ei muuten paljastunut mitään eroa levykotelon eikä itse levyn merkinnöissä. Omasta mielestäni helpoin kohta tarkistaa versio on 25:40 kohdalla, jossa viallisessa versiossa Orlando Bloomin pää rajautuu puoliksi pois kuvaruudun yläreunan ulkopuolelle.
Vaihtomenettely toimii käytännössä siten, että lähetät viallisen painoksen ASIAKASPALAUTUKSENA yhteystietojesi kera levykotelon takakannessa olevaan osoitteeseen eli Buena Vista Home Entertainment (nyk. Walt Disney Studios Home Entertainment) PL 165 00101 HELSINKI Lähetys asiakaspalautuksena sen vuoksi, että tällöin lähettäjän ei tarvitse maksaa lainkaan postimaksua. Lähetin oman virheellisen painokseni Buena Vistalle 9.2.2009 ja sain 17.2.2009 korjatun painoksen postitse kotiin.