Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. Kylooni

    Kylooni Guest Guest

    Liittynyt:
    26.04.2006
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    0
    Riippuu ihan tuurista tuo.
     
  2. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    No toki, mutta itselläni on tullin läpi päässyt vain yksi viidestä, joten ihan heti en ole valmis tuolla suhteella pistemään arpaa peliin.
     
  3. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jep! :) Nou... :(

    Playn sivujen kuvassa kotelon kannessa on tosiaan pieni tarra, jossa kortit mainitaan (enpä edes huomannut tilatessa aiemmin), mutta ainakin minulle tulleessa yksilössä tuon tarran tilalla on joku perus-"Upeetaa! Mahtavaa!"-tarra, eikä mainintaakaan korteista. Mukava (joskin turha) lisähän nuo olisivat olleet, vaan eipä haittaa niin paljoa että reklamoida jaksaisi.
     
  4. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pitäiskö lähettää reklamaatiota playlle... :)
     
  5. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerrohan sitten kuinka käy ja mielellään kuvien kanssa, niin näppejä nuollessani voin purra hammasta samalla. :D
     
  6. D23

    D23 Guest Guest

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    232
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paitsi että ei. Juuri tuossa on muovinen kotelo, jossa paikat kahdelle cd:lle. Ei pahvikansia, eikä myöskään erillisiä koteloita, vaan tuplakotelo.
     
  7. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    No ei tuolta sivuilta löydy tälläiselle reklamaatiolle oikeaa lokeroa.. Täytyy varmaan palautuksen kautta jotenkin kuitata asia, tosin en aio tuota palauttaa, mutta voisin kinua kuvia :D. Tai sitten voisin ilmoittaa, että en ole vielä saanut koko tuotetta, eli kuvassa näkyvät kuvat on vielä matkalla :rolleyes:
     
  8. Fakiiri

    Fakiiri Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.08.2006
    Viestejä:
    1 463
    Saadut tykkäykset:
    9
    Ei tullut mtn kortteja kantrimusiikin vanhoilta miehiltä eväävän leffan mukana. Vähän epäilinkin jo tilatessa, kun tuotekuvauksessa ei niistä ollut mainintaa. Päättelisin kovasti, että ennakkotilaajille Play on pistänyt kortteja mukaan, ja nyt vanhentunut tuotekuva on vain jäänyt sinne kummittelemaan.
     
  9. Carlo

    Carlo Guest Guest

    Liittynyt:
    05.02.2002
    Viestejä:
    133
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse tilasin pari viikkoa sitten Playstä Stargate 1-10 box set, maksoi 140 €. Ei jäännyt tulliin. Oli kyllä ensimmäinen yli 45 € maksava tuote. Tuuria? :eek:
    Postipate toi paketin autolla ovelle. Ei ilmeisesti sopinut jakajan laukkuun :)
     
    Viimeksi muokattu: 03.09.2008
  10. Vox

    Vox Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.02.2003
    Viestejä:
    875
    Saadut tykkäykset:
    8
    Voit yrittää pistää ensin sähköpostia Playn käyttäjätunnukselle customerservice. Se ei ole mitenkään laajasti mainostettu osoite, mutta lienee vielä toiminnassa.

    Toinen, hieman luovempi vaihtoehto on kirjoittaa mittoja täyttämättömästä tuotteesta vähemmän mairitteleva arvostelu. Itse tein näin, kun sain ilmiselvästi käytetyn pelin. Moittivaa arvostelua ei koskaan julkaistu, mutta se poiki asiakaspalvelijan yhteydenoton ja uuden pelin postiin. :)

    Play taitaa käyttää arvokkaiden toimitusten kuljetukseen hieman kalliimpaa postitusluokkaa, jotta saavat tositteen toimituksen perille päätymisestä. Tämä selittää postin paremman palvelun myös tässä päässä.
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2008
  11. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 042
    Saadut tykkäykset:
    97
    No samaa nyt sitten huomasin kun Anttilaan oli uusi erä tullut tuplalevyjä.
    Pahoittelen edellistä virheellistä tietoa.
     
  12. jojala

    jojala Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.04.2001
    Viestejä:
    584
    Saadut tykkäykset:
    0
    Punnan kurssi on pudonnut historiallisen alas euroon nähden, 0.675 -> 0.81, mutta Play pitää kurssia vielä 0.7:ssä. Esim. 12.99£ tekee tuolla kurssilla 18.75€, todellisella kurssilla se olisi noin 16.05€. Tämä on ollut koko viime viikon, saas nähdä korjautuuko asia ensi viikon aikana. Joskus aiemmin korjasivat kurssin kun valitin asiasta tilaukseni jälkeen. Jos korjaavat kurssin, niin Playstä tulee entistä halvempi paikka ostaa :).
     
  13. JIH

    JIH Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.08.2007
    Viestejä:
    416
    Saadut tykkäykset:
    32
    Toimivaksi Playn sähköpostiosoitteeksi osoittautui terms@play.com , joka löytyy Terms and Conditions -kohdasta. Tästä osoitteesta sain ensin vastaanottokuittauksen viitenumeroineen ja myöhemmin varsinaisen vastauksen itse kyselyyni.

    Sen sijaan osoitteeseen info@play.com (löytyy tilausvahvistuksesta) lähetettyyn mailiin tuli vastaus:
    ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****
    Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk
    ****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****​

    Osoitteella customerservice@play.com lähetetty viesti poiki vain virheilmoituksen perilletoimittamattomasta viestistä.
     
  14. brainiac

    brainiac Guest Guest

    Liittynyt:
    14.11.2003
    Viestejä:
    31
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sattuipa kohdalle dvd-boksi (Supernatural S3), jossa viimeisessä levyssä on reilun sentin pituinen halkeama. Pistin infoa playlle, että yksi levy on viallinen ja sain vastaukseksi geneeriset palautusohjeet ja -osoitteen. Nyt jäin kuitenkin ihmettelmään, että palautanko koko viiden levyn boksin sisältöineen vai riittääkö palauttaa pelkkä viallinen levy sen omassa muovikotelossa. Onko tällaisesta kenelläkään kokemusta? Ja miten reippaasti palautuksia pitäisi paketoida?
     
  15. hex

    hex Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.03.2000
    Viestejä:
    774
    Saadut tykkäykset:
    1
    Minulle kävi joku vuosi sitten Sopranos boksin kanssa melkein samalla tavalla ja ainakin silloin halusivat palautuksena koko boksin.
     
  16. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kauanko jengillä on yleensä kestänyt, että Play on maksanut takaisin tilille heille takaisin palautetun tuotteen hinnan? Tuossa n. viikko sitten tuli lähetettyä virheellinen tuote takaisin, mutta ainakaan vielä ei ole mittään tilillä näkynyt..
     
  17. Mehu

    Mehu Guest Guest

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    90
    Saadut tykkäykset:
    0
    Omalla kohdalla meni vähän reilu viikko.
     
  18. alspe

    alspe Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.10.2006
    Viestejä:
    4 245
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin pari tuntia sitten 9 cd-levyä play.comista. Tilaus meni hienosti läpi, ei mitään muuta kuin "thank you for your order". Mitään sähköpostia ei ole vielä tullut ja "outstanding orders" = 0. Tein vielä saman tilauksen uusiksi, mutta ei tule vahvistusta tms..:hitme: Kymmeniä kertoja onnistunut hienosti aiemmin
     
  19. phelin

    phelin Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    2 070
    Saadut tykkäykset:
    3
    Näkyykö tilaus order historyssä?
     
  20. alspe

    alspe Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.10.2006
    Viestejä:
    4 245
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei näy. Siellä näkyy vaan jo lähetetyt mun mielestä.