Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

Gta Iv

Тема в разделе "XBOX - pelit", создана пользователем khan, 23 апр 2008.

  1. korpilaakso

    korpilaakso Guest Guest

    Регистрация:
    21 ноя 2005
    Сообщения:
    42
    Симпатии:
    0
    Miten ihmeessä saa Co-Op moninpelin samalla konsolilla toimimaan, vai onko edes mahdollista?
     
  2. diameter

    diameter Guest Guest

    Регистрация:
    21 дек 2007
    Сообщения:
    31
    Симпатии:
    0
    Yksi pelaaja/konsoli on takakannen mukaan ainoa mahdollisuus...
     
  3. nudedude

    nudedude Guest Guest

    Регистрация:
    21 авг 2007
    Сообщения:
    512
    Симпатии:
    0
    liven kautta kaikki moninpelit, joku co-op tehtävä löytyy,ja sitte jotain rellestämistä ympäriinsä toki vapaasti kaikki alueet käytössä (jota tuli jo kokeiltua). loistopeli,mutta CoD4 jälkeen toi ruudun päivitys on hirveetä katseltavaa :D
     
  4. Tata-san

    Tata-san Guest Guest

    Регистрация:
    16 мар 2004
    Сообщения:
    375
    Симпатии:
    0
    Kylläpä taas oli hienoa boxin dissaamista täällä internöötin puolella. Sivuja kun lueskeli niin sai kuvan, että noita pop-uppeja tulee koko ajan xboxin versiossa (autoja ilmestyy tyhjästä, rakennuksia, ym). Yhden kerran noin viiden tunnin session aikana huomasin tämmöisen xboxilla. Äijä lensi tuulilasista nurmikolle ja kesti noin sekuntti kun siihen ilmestyi ruohoa, RANTEET. Täytyy kyllä sanoa, että on uskomattoman hyvä peli :thumbsup:
     
  5. nudedude

    nudedude Guest Guest

    Регистрация:
    21 авг 2007
    Сообщения:
    512
    Симпатии:
    0
    ootteko huomannu sellasta että kun jöllii jonkun auton likkenteestä niin ei mee kauaa kun ilmestyy pari kolme samanlaista nurkan takaa... ferrareita ei tule koko aikaa vastaan mutta kun sellasen itelleen realisoi niin johan niitä alkaa pörräämään ympärillä :D sama pätee limusiiniin jne harvinaisempiin.
     
  6. winterland

    winterland Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    20 авг 2004
    Сообщения:
    5.248
    Симпатии:
    2
    Jos on pelannut koskaan aiemmin GTA-pelejä, niin ei pitäisi tulla yllätyksenä.
     
  7. nudedude

    nudedude Guest Guest

    Регистрация:
    21 авг 2007
    Сообщения:
    512
    Симпатии:
    0
    hölmö homma,miksiköhän näin... ei oo tullut pelattua itte ennen,katottua vierestä. saako siis pöllityt autot jäämään jonnekin muistiin? häipyvät aina tehtävän jälkeen.
     
  8. amphosa

    amphosa No pain, No gain Tukijoukot

    Регистрация:
    16 ноя 2004
    Сообщения:
    825
    Симпатии:
    0
    Turvapaikkojen edessä on parkkipaikka, johon auton saa jemmaan. Ekassa turvatalossa ei moista ole mutta kun aukeaa lisää turvataloja, niiden edessä on kahdelle ajoneuvolle tilaa.
     
  9. nudedude

    nudedude Guest Guest

    Регистрация:
    21 авг 2007
    Сообщения:
    512
    Симпатии:
    0
    jassoo,no sehän siitä sitte selkenee kun pelaa eteenpäin :) helmet kärryt olis tosisaan kiva saada talliin :p
     
  10. korpilaakso

    korpilaakso Guest Guest

    Регистрация:
    21 ноя 2005
    Сообщения:
    42
    Симпатии:
    0
    Joo aiemmissa on aina ollut toi, että ajamaasi ajoneuvoa löytyy joka nurkasta. Veikkaan, että on sen takia, että kun on tehtäviä, jotka täytyy suorittaa jollain tietyllä autolla ja jos se autoo menee paskaks, niin ei mene loppupäivää etsiessä korvaavaa.
     
  11. TheJambo

    TheJambo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    8 июн 2004
    Сообщения:
    2.272
    Симпатии:
    2
    Tai sit kone alkaa tökkii jos on liian monta erilaista
     
  12. JPH

    JPH Guest Guest

    Регистрация:
    2 фев 2003
    Сообщения:
    2.907
    Симпатии:
    4
    Kyllä minulla ekassa turvapaikassa oli myös parkkipaikka :D

    Itse pelissä olen tällä hetkellä puolen välin paikkeilla menossa l. vissiin aika hitaasti tullut laahusteltua eteenpäin, tosin tutkimista Liberty Cityssä on riittämiin.

    En edelleenkään pidä GTA-sarjan pelitallennuksista ja jonkinlainen väliaikatallennus olisi paikallaan monivaiheisissa tehtävissä, joiden kertaaminen kaupungin läpiajeluineen alkaa välillä kiristää hermoa, etenkin jos onnistuminen kaatuu johonkin viime hetken munaukseen.

    Pädiä pitelevissä käsissähän se vika viime kädessä toki on, mutta kuitenkin olisi mukava aloittaa tehtävä edes ilman sitä pakollista ajeluosuutta. Kovin montaa tehtävää ei kuitenkaan (onneksi) ole tullut eteen, mitä olisi pitänyt useammin kuin kerran pari kokeilla - alussa meni muutama tehtävä kokemattomuuden piikkiin ja metroilu moottoripyörällä tuntuu tuottavan tällä hetkellä vaikeuksia. Ammuskeluosuuksista olenkin tainnut selvitä ajelua paremmin eli kaipa Rockstarin uudistus suojan takaa ampumisineen toimii varsin hyvin.

    Suhteiden ylläpitäminen on välillä hieman rasittavaa ja pelin kännykän järveen heittomahdollisuudesta voisin melkein maksaa Microsoft-pisteitä - vähän väliä pirisevä kännykkä kun tulee vapaan tutkimisen tielle turhan usein ja kun vastaamatta jättämisestä saa penaltia laskevien ystävyysprosenttien muodossa, ei puhelinta voi liian usein huomiotta jättää - ystävyyssuhteiden tuomat edut kun kuitenkin ovat kohtuullisen hyvät.

    Näistä napinoista huolimatta Liberty Cityn maisemat maistuvat edelleen varsin makealle.
     
  13. TheJambo

    TheJambo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    8 июн 2004
    Сообщения:
    2.272
    Симпатии:
    2
    Niin voi sen puhelimen sulkea jos kyllästyttää se pirinä
     
  14. JPH

    JPH Guest Guest

    Регистрация:
    2 фев 2003
    Сообщения:
    2.907
    Симпатии:
    4
    Itse olen huomannut vain puhelimen valikon vaihtoehdon (sleep mode), jolla saa juoneen liittyvät puhelut ja tekstiviestit estettyä muttei ystävien/deittien.
     
  15. TheJambo

    TheJambo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    8 июн 2004
    Сообщения:
    2.272
    Симпатии:
    2
    Jaa, voi olla. Itse kun sitä sleep modessa pidin niin ei sit sattunu just silloin tulemaan yhtään mitään puhelua tai viestiä :)
     
  16. JPH

    JPH Guest Guest

    Регистрация:
    2 фев 2003
    Сообщения:
    2.907
    Симпатии:
    4
    Pitäisi luultavasti testata uudestaan, sillä ainakin muistelen puheluita tulleen myös sleep modessa. Voin toki muistaa väärinkin :)

    Ja toisaalta ei tullut kiinnitettyä huomiota siihen lähteekö sleep mode automaattisesti pois päältä peliä tallentaessa.
     
  17. Clef

    Clef Tunnettu jäsen

    Регистрация:
    9 июл 2005
    Сообщения:
    614
    Симпатии:
    0
    Vihdoin ja viimein pääs meikäläinenkin uuden GTA:n makuun. Ensimmäisenä kyllä iski pienoinen pettymys grafiikkaan ... okei, yleisvaikutelma värimaailmoineen on selkeästi "realistisempi" kun aiemmin, mutta ... Hirveetä sahalaitasotkua siellä täällä, ruudunpäivitys ei pysy vakiona, ja ihan samanlaista "pop-uppailua" rakennuksien ja grafiikan suhteen kun jo ikivanhalla PS2:llakin. Kai toi on sitten toi peli sellainen, ei kai tv:n / näyttömoodin asetukset siihen vaikuta...? Mulla valittuna 1080p.
     
  18. Fiiu

    Fiiu Guest Guest

    Регистрация:
    28 июл 2006
    Сообщения:
    103
    Симпатии:
    0
    Täällä on nyt viikon verran nautiskeltu tuosta pelistä eikä ole popuppeja tullut vastaan kuin kerran. Grafiikka on riittävän näyttävää, peliin sopiikin aavistuksen "sarjakuvamainen" ulkoasu. Pelin resoluutio on ilmeisesti 1280x720 joten 1080p onkin jo skaalattu. Siitä en tiedä että syökö se sitten tehoa enemmän, itsellä kun on vain 720p-tykki.

    Itse peli on kyllä täynnä huumoria ja pelattavaa riittää pitkäksi aikaa. Kerrassaan mahtava peli, suorastaan mestariteos. Tietääpä mitä pelailee kun iskee "urge to kill". :thumbsup:
     
  19. TheJambo

    TheJambo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    8 июн 2004
    Сообщения:
    2.272
    Симпатии:
    2
    http://www.ocforums.com/showthread.php?t=557761

    PS3 resoluutio 630p, XO 720p
     
  20. JPH

    JPH Guest Guest

    Регистрация:
    2 фев 2003
    Сообщения:
    2.907
    Симпатии:
    4
    Itse en pelistä ole niinkään sahalaitoja havainnut. Tuon sekasotkun aiheuttanee dynaamiset varjot (varjojen reunat ovat pistemäisiä), jotka luonnollisesti liikkuvat vuorokauden ajan muuttuessa. Varjoja pelissä sitten riittääkin, sillä kaikki objektit näyttäisivät sellaisen omaavan ja objektit heittävät varjoja myös itsensä päälle.

    Valoista ja varjoista pelille pitääkin antaa kiitosta - esim. vedessä näkyvät niin siltojen varjot kuin valojen ja koko kaupungin skylinen heijastukset ja ne vielä elävät veden aaltoilun mukana erittäin näyttävän näköisesti ja luonnollisesti myös vaihtuvat vuorokauden aikojen mukana.

    Toki moni peli yltää näyttävämpään grafiikkaan, mutta niissä ei yleensä nähdäkään vaihtelevia vuorokaudenaikoja tai sään vaihteluita, jolloin valonlähteet ja kiinteiden objektien varjot ovat samanlaiset joka kerta kun peliä pelaa.