Uusi Xbox one, kelvollinen 4K-soitin?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana aarno2815, 13.06.2016.

  1. timosilakka

    timosilakka Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.10.2014
    Viestejä:
    73
    Saadut tykkäykset:
    2
    Miten tämä xbone s pärjää uhd-soittimena verrattuna esim. Samsungin halpa-malliin ubd-k8500?
     
  2. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Onko muilla tullut ongelmia viimeisin päivityksen kanssa? Mulla putosi HDR pois uuden päivityksen jälkeen. Ei tunnista enää tv:tä. Pikkasen käy vituttamaan, kun kaikki 4K levyt lakkasivat toimimasta.
     
  3. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Saattaisin ostaa tuollaisen Xbox one s:n, jos siinä olisi yhtä hyvä/parempi kuva, kuin PS3:ssa. Onko kukaan vertaillut noita toisiinsa? Myöskin kiinnostaisi tiedot 4K ominaisuuksista Xbox one/ Samsungin 4K. Jos Xbox one on kilpailukykyinen noiden kanssa, niin silloin se olisi hyvä Netflixin katsomisessa ja 4K:n katselussa kuvanlähteenä. Meinasin laittaa ostopögät jalkaan viikonloppuna, kun Gigantista olisi saanut Xbox one s:n 199€:lla, mutta maltoin mieleni ja päätin kysellä vielä muiden mahdollisia kokemuksia!
     
  4. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    ^ Jos pelaat paljon, niin PS4 Pro on varmasti sun juttu. Jos haet juuri 4k toistoa ja Netflixiä, niin siinä tapauksessa Xbox One S on se vehe. Itse pelaan melko vähän, mutta PS4 oli minusta paljon parempi käyttöjärjestelmän, pelien ja muutenkin toimivuuden suhteen.
     
  5. Buckley

    Buckley Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.04.2005
    Viestejä:
    513
    Saadut tykkäykset:
    6

    Miksi Xboxilla ei voi pelata paljon? Ei Netflixin takia kannata konsolia ostaa. Itse suosittelen Xboxia sekä pelaamiseen että 4K-toistoon.
     
  6. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Jos luet tarkemmin, mitä kirjoitin, niin ehkä ymmärrät, mitä kommentilla haen. Eli omasta mielestäni PS4 on vaan parempi pelikone. Itse ostin juuri Netflixin ja 4K:n takia.
     
  7. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Kai sen Xbox onen sitten kannattaa ostaa. PS4 vertailu ei minulle ole järkevää, PS4 pidetään hyvänä kuvanlaadultaan, joten siihen haluan Xbox onea verrata. PS4 ei ole harkinnassa ollenkaan.
     
  8. sanpsa

    sanpsa Guest Guest

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko sattunut eteen 4k levyjä jotka ei vain lähde pyörimään? Ostin kokeeksi ensimmäisen 4k leffan, Inferno, joka ei nyt sitten suostu pyörimään xboxissa. 3 päivän aikana olen kerran saanut jollakin taikatempulla leffan pyörimään.
    Ilmeisesti juuri universal studiosin leffat tuottaa ongelmaa. Toisilla toimii ja toisilla ei, käsittämätöntä.
    Varmaan haettava sitten samsungin soitin :(
     
  9. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Lähteekö se levy pyörimään ollenkaan? Mulla oli tapaus, että levy lähti pyörimään, mutta ruutu oli pelkästään mustaa. Äänet myös kuului. Siihen löytyy apuja Microsoftin sivuilta. Twitterissä on myös Xbox apua tarjolla, jos siellä olet. Sieltä voi kysellä suoraan ongelmiin ratkaisua. Tosin Lontoon kielellä. Mulla autto, kun palautin tehdasasetukset lopulta.
     
  10. sanpsa

    sanpsa Guest Guest

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yleensä tulee teksti että levyä ei tunnisteta virhekoodin kanssa tai bluray appi jumittuu ja kaatuu. Asema ronksuttaa niinkun levy olisi täynnä naarmuja. Kokeilin tuota tehdasasetusten palauta niin että pelit ja apit jäi. Voisi varmaan kokeilla vielä laittaa kaikki sileeksi...
     
  11. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Joo mulla oli toi sama ja muistaakseni jätin pelit. Katoppa ohjeita tuolta Microsoftin sivuilta. Siellä pitäis olla siihen jonkin asteiset ohjeet. Tosin ei toiminut mulla ja vetäisi koneen sileäksi.
     
  12. Kimsor

    Kimsor Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    509
    Saadut tykkäykset:
    129
    Koitin piruuttani imuttamaani 4k hdr testipätkää toistaa ulkoiselta kovalevyltä. Vlc playerillä siis. Kun painaa play Xboxi piippaa ja sammuu kokonaan. Koitin uudestaan ja sama homma. Ei siitä siis ihan kodin mediakeskukseksi ole
     
  13. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
  14. janila

    janila Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    789
    Saadut tykkäykset:
    58
    Tuossa kuten toisessakin vastaantulleessa jutussa puhutaan pelkästä Xbox Onesta. Tuleeko S:n päivitys vasta myöhemmin? Bitstreamin jälkeen kun laitteen saisi vielä mustana niin voisi jo harkita.
     
  15. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Äsken päivittelin konetta.
     
  16. janila

    janila Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    789
    Saadut tykkäykset:
    58
    Siis S:ää? Bitstream toimii?
     
  17. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 768
    Saadut tykkäykset:
    318
    Näyttäis olevan.

    Discshopissa on vain tänään näköjään Xbox One S tarjouksessa 219€ https://discshop.fi/xbox
     
  18. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Tuossa yhdessä kohdassa mainitaan, että mukana olisi Gears of War 4. Näin ei taida kuitenkaan olla, koska muualla pelin mukanaoloa ei mainita. Näin ollen Gigantin vastaan paketti 1000GB:n levyllä taitaa olla järkevämpi ostos.
     
  19. janila

    janila Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    789
    Saadut tykkäykset:
    58
    Tekeekö 4K-toistossa ja satunnaisessa sunnuntaipelailussa isommalla levyllä mitään vai ajaako 500 gigainen asian? Onko Battlefield-paketissa oikeasti musta/harmaa Xbox? Hinta on turhan suolainen, mutta kiinnostaa ihan periaatteellisella tasolla, että olisiko täysin mahdottomalle valkoiselle värille tulossa vaihtoehtoja. https://www.gigantti.fi/product/gam...ox-one-s-1-tb-battlefield-1-se-konsolipaketti
     
  20. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kyllä tuo 500GB riittää satunnaiseen pelailuun, mutta todella isokokoisia on peleistä tullut. Mutta jos pelaa pelin kerrallaan ja sitten poistaa uusien tieltä niin riittäähän se. 500GB lisälevystä olen maksanut n. 40€ ja boksillehan kelpaa lähes kaikki 3.0 usb-levyt.