Uusi modeemi/reitin hakusessa

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana Visitor76, 16.10.2012.

  1. Visitor76

    Visitor76 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    31
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tällä hetkellä mulla DNA:lta mukana tullut Inteno, josta haluaisin eroon. Osaisiko joku suositella sille hyvää ja (yllättäen) halpaa korvaajaa. Vaatimuksia: Johdolla kiinni ainakin PS3, Wbox 2, Wii ja langattomasti sitten läppäreitä, tabletteja ja kännyköitä vaihtelevasti.

    Lisäksi olisi mukavaa, jos siinä olisi helppoa ja selkeä käyttöliittymä, jotta voin esim. lapsilukot asettaa kellon mukaan ym. Sekä että saisin printterin ja kovalevyjä siihen kiinni siten, että näkyisivät kaikissa laitteissa.

    Ja kannattaako hakea jotain dual band vehjettä (Wlan 2.4 ja 5 GHZ) sillä mulla ei sellaisia vehkeitä ole, mutta tulevaisuutta varten ehkä olisi hyvä...?
     
  2. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Minulla on ollut DNA:n Sierra 309 nettitikku käytössä 1,5-2v. Alussa yhteys pätki turhan usein. Sain DNA:lta antennin, ensin sekään ei auttanut, kun en saanut tarpeeksi tietoja tukiasemista. Lähimmästä en saanut riittävää kuuluvuutta. Pari kuukautta sitten kyseltyäni tekn. neuvonnasta sain tietää, että lähellä on toinenkin tukiasema ja laitoin sitten antennin siihen suuntaan ja kuuluvuus parani aika paljon. Reititin on TPS-LINK TL-MR3420. vahvistavalla paremmalla antennilla saattaisin saada aivan katkottoman kuuluvuuden, mutta muutan ilmeisesti lähiaikoina, enkä viitsi tuota hommata tässä vaiheessa.
    DNA:lla on myytävänä Telewellin reititintä, joka on tietääkseni myös hyvä laite. Noista muista reitittimen ominaisuuksista minulla ei ole tietoa, niistä kertookin joku muu!
     
  3. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mikä on alkuperäisen kysyjän WAN-tekniikka? ADSL, kaapeli, vai joku muu?
     
  4. Visitor76

    Visitor76 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    31
    Saadut tykkäykset:
    0
    ADSL Modeemihan tuo on.