Tracks (2014) (John Curran / Mia Wasikowska, Adam Driver)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Mika, 17.09.2014.

  1. Mika

    Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.02.2000
    Viestejä:
    8 291
    Saadut tykkäykset:
    29
    [​IMG]

    Tracks on tositarina Robyn Davidsonista (Mia Wasikowska), joka vaelsi yhdeksän kuukauden aikana 2700 kilometriä Australian kuumalla aavikolla Alice Springistä Intian valtamerelle. Tällä uskomattomalla matkalla hänellä oli mukanaan vain uskollínen koiransa ja neljä arvaamatonta kamelia. National Geographicin toimittaja Rick Smolan (Adam Driver) kuvasi haastavan ja emotionaalisesti vahvan matkan, joka muutti Robynin elämän lopullisesti.

    [​IMG] Katso elokuvan trailer

    Ensi-ilta Suomessa 10.10.2014
     
  2. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Eipä tullut luettua etukäteen elokuvasta mitään, joten pikkuisen herätti ärsytystä kun tajusin että taas ollaan kyllästytty sivilisaation paineisiin ja paetaan julmaa maailmaa julmaan luontoon. Jos olisin lukenut vaikka kansitekstit, niin olisi jäänyt hyllyyn. Onneksi en lukenut, elokuva oli nimittäin ihan kelvollinen. Päähenkilön suunnitelma reissusta oli aika extreme, mutta se ei olut mikään idioottimainen. Elokuvassa kuvattiin hyvin valmisteluja ja itse reissukin oli hienosti kuvattu. Ei Tracks ollut minulle tarkoitettu, mutta kerran sen katsoi. Positiivisen yllätyksen vuoksi olen armollinen ja annan 3/5.