Silta/Bridge

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana opelman, 02.10.2013.

  1. Mastema

    Mastema Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.11.2006
    Viestejä:
    1 230
    Saadut tykkäykset:
    21
    No nämähän on just sitä mitä olen vailla! Iso kiitos.
     
  2. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    939
    Saadut tykkäykset:
    58
    Jatkan tätä yksinäistä jaarittelua 3. kauden menosta, otin eilen C More-palvelun testikuukauden käyttööni ja katsoin tuon digiboxilta uupuvan 5. jakson, joka selittikin paikoin paria askarruttavaa kohtaa. Laitan lisää kommenttia kun olen viikonloppuna katsonut loput 4 jaksoa sekä 4. kauden avausjakson.
     
    Viimeksi muokattu: 04.01.2018
  3. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    939
    Saadut tykkäykset:
    58
    Viikonloppuna katsoin loppuun 3. kauden sekä 3 ensimmäistä uuden kauden jaksoa.
    Hyvää settiä ja tykkään edelleen. Ihan mielenkiintoista seurata miten sarja saadaan pakettiin. Kuulemma tuo eilen tullut 4. jakso oli hyvä joten pitääkin se piakkoin katsoa. En oo onneksi lukenut mitään spoilereita mutta kuulemma tuli joku iso juttu jaksossa ja pari tyypiä jotka ei niin oo välittäneet tästä kaudesta sano että mielenkiinto heräs nyt.
     
    Viimeksi muokattu: 22.01.2018
  4. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    939
    Saadut tykkäykset:
    58
    Oikein hyvä jakso tuo uusin 4. jakso.
    Arvasin sen myrkytysjutun käänteen kun se tyyppi (en nyt muista nimeä) sai viestin että 4 tuntia aikaa..siinä vaiheessa kun se odotteli siellä pihalla arvelin ja arvasin että mitäs jos se lapsi ei olekaan oikeasti myrkytystilassa vaan se isä itse myrkyttääkin sen vahingossa.
    Toinen skenaario jota mietin oli ettei saisikaan vastalääkettä tai mitään ajoissa.
    Oikein hyvin alkaa jännitys tiivistymään ja erittäin mielenkiintoista miten käy noissa viimeisissä jaksoissa.
     
  5. htavilap

    htavilap Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    22.03.2007
    Viestejä:
    1 255
    Saadut tykkäykset:
    161
  6. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    939
    Saadut tykkäykset:
    58
  7. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Olen pitänyt erittäin paljon tästä 4. kaudesta, ja mielestäni on hyvä jos päähenkilöiden yksityiselämän kiemuroita vielä saadaan kasaan tässä lopun lähestyessä. Omanlaisensa päähenkilöt ovat tehneet tästä sarjasta sen miksi se on mun silmissä hyvän sijaan erinomainen. Neljäs kausi tulee hankittua tallenteena aiempien kausien viereen. Ja jos se mitään merkkaa, niin mulla ei ole kokoelman laajuuteen nähden kovinkaan montaa tv-sarjaa hyllyssä.
     
  8. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    939
    Saadut tykkäykset:
    58
    Hyvää settiä ollut ja uusin jakso tuli tiirailtua sunnuntai-aamuna kahvin kera.
    Aivan kuten @Pazze sanoit tässä on erinomaiset päähenkilöt ja niiden täytyy olla kiinnostavat, sehän on hyvän sarjan elinehto.
    Jos ei kiinnostusta, tunnesidettä tai muuten välitä päähenkilöistä, on sarja silloin täysin epäonnistunut. Tuohon sortuu moni sarja.
    Mielenkiintoista ja jännää settiä kuitenkin tässä 4. kaudella ollut, ei millään malttaisi odotella viimeisiä hetkiä tälle sarjalle.
    Kukakohan tuo Tommy on?

    Onneksi tuli otettua kiinni ja katsottua edellinen kausi tammikuun alussa.
    Jotenkin se edellinen kausi tuolloin (eli siis 2. kausi) jäi mielestäni enemmän sekavaksi ja ei niin kiinnostavaksi verrattuna ekaan kauteen,
    että melkeinpä kerkesin luovuttaa sarjan suhteen. No hyvä että tuli uutista 4. kaudesta alkamisesta ja päätin kuitenkin katsoa 3. kauden loppuun.