Salora 28" kuvaputki vm.2001

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana pelli, 25.05.2010.

  1. pelli

    pelli Guest Guest

    Liittynyt:
    25.05.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Puolet kuvasta uupuu, eli alaosa näkyy normaalisti ja yläpuolen kutistaa kahteen senttiin, jolloin suurin osa ruudusta(eli yläosa) on mustana.

    Kierrätyskunnossa?
     

    Liitetyt tiedostot:

  2. janne_k_i

    janne_k_i Guest Guest

    Liittynyt:
    05.06.2009
    Viestejä:
    57
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pystypoikkeutuspiiri risa.:weep: Sellaisen toimivan voi löytää kadulta ikkunasta pihalle paiskatun töllön raadosta. (ainakin minä olen löytänyt Finluxiin):thumbsup:
     
  3. hkj

    hkj Avatar Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    4 126
    Saadut tykkäykset:
    0
    Noita 28-32" 50-100Hz töllöjä oli ainakin vielä viime vuonna kaikki paikat väärällään, aikoinaan ~1200€ 32" 100Hz televisioitakin on sattunut muutama silmään joissa kuvakin ollut vielä ok tasolla. Luulisi vieläkin jostain löytyvän joko uusi televisio erittäin edullisesti tai tuohon vanhaan osat. Jos tilaa löytyy eikä tarvitse suurempaa kuin 32", niin hyviä diilejä on luultavasti edelleen tarjolla.

    Itsellä viimeinen CRT ollut lähdössä viimeiselle matkalle jo ainakin yli vuoden, mutta vielä on vanha kaveri saanut huokaista helpotuksesta ;) Yllättäen vielä petrasi kuvaansa tässä kevään aikana (nurkkien geometria ja pieni värivirhe parempaan suuntaan), toivottavasti ei ole syttymässä tuleen... Uusimmissa 32" televisioissa olisi jo kokonaisuutena parempi kuva ihan SD-lähetyksissäkin, mutta kun haussa on 40-46" korvaaja, niin vasta nyt Panasonic 42" V20 tuonut hieman toivoa. Hieman edelleen harmittaa tuosta puuttuvat 3D-tuki ja DVB-T2 viritin. Minun vanha televisio luvattu ottaa vielä hyötykäyttöönkin, siten kaverin ei tarvitse vielä mennä edes kierrätyksen!
     
    Viimeksi muokattu: 30.05.2010
  4. pelli

    pelli Guest Guest

    Liittynyt:
    25.05.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Osaako maallikko vaihtaa pystypoikkeutuspiirin. Eli mistä se löytyy? VAi luulenko itsestä liikoja...
     
  5. Tina Silta

    Tina Silta Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2003
    Viestejä:
    279
    Saadut tykkäykset:
    0
    a) Ei osaa.
    b) Sieltä sisältä.
    c) Luulet.