Poliisiopistot tulevat

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana Mahoney, 11.03.2003.

  1. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Sandrew:lta saadun tiedon mukaan Police Academy:t 2 - 6 ovat viimeinkin tulossa DVD-versiona, mutta aikaisintaan vuodenvaihteessa.

    Eli käytännössä varmaan vähintään vuosi pitäisi vielä kestää ilman :weep:

    Mitähän replyytä tähänkin on odotettavissa :D
     
  2. Paake

    Paake Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    714
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hmm eipä tule tiukkaa tekemään moisten leffojen julkaisun odottaminen, mutta makunsa kullakin...
     
  3. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Aivan kuten Paakekin sanoi, että makunsa kullakin, minä en ainakaan aio rahojani noihin tuhlata.;)
     
  4. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tämäkin vielä... :weep:
     
  5. Duff

    Duff Guest Guest

    Liittynyt:
    19.10.2001
    Viestejä:
    156
    Saadut tykkäykset:
    0
    Osat 2-6 naurattivat aikoinaan kovastikin, ja vieläkin lasken nuo ihan ok-komedioiksi. Osa 7 puolestaan pelkästään itkettää, huonoin elokuvissa koskaan näkemäni filmi. Tuskin tulen ostamaan yhtäkään...
     
  6. Kuikha

    Kuikha Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2002
    Viestejä:
    1 019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mitäs pahaa noissa on, kelpo komedioita...:D
     
  7. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä nuo todella halvalla voisikin ostaa, kyllä nuo aina osaa naurattaa mutta kyllähän osa 6 ja 7 ovat todella kehnoja jo
     
  8. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Minä kävin katsomassa elokuvissa seiskan, eli Mission to Moscow:n, se on todella surkea, mutta kutosta olen pitänyt tasavertaisena muiden osien kanssa. Tai suunnilleen tasavertaisena, ehkä näin:

    Police Academy - *****
    Their First Assignment - ***
    Back in Training - ****
    Citizens on Patrol - ****
    Assignment: Miami Beach - ****
    City Under Siege - ****
    Mission to Moscow - *½


    En minäkään rahojani tuhlaisi sanotaanko esim. Chapliniin, mutta en myöskään näe tarpeelliseksi toitottaa sitä tuolla Chaplin-ketjussa... ;)
     
  9. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Eipä nuo haaviin tartu ellei sitten joskus 2005 ?!? jostain anttilan 5€ tarjouslaarista eli eipä täällä taida kauhean montaa ihmistä olla jotka noita innolla odottaisivat :D
     
  10. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Parhaita noista oli ne missä oli se Zed niminen heppu :D olikohan ne osat 3 ja 4
     
  11. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Kyllä, minustakin yksi parhaita. Oli jo kakkosessa (jengin jäsenenä), kolmosessa sitten "korttelipoliisina" ja nelosessa konstaapelina.
     
  12. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tarkoitin tuolla kylläkin lähinnä sitä, että Poliisiopistot on nähty jo niin moneen kertaan, etteivät jaksa enää oikein naurattaa.:)
     
  13. Silverfang

    Silverfang Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.03.2002
    Viestejä:
    618
    Saadut tykkäykset:
    1
    Hieno juttu. Pakkohan nuo on hommata, kutosta lukuunottamatta.

    :thumbsup:
     
  14. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ahaa... :cool:

    Minä en ole pitkään aikaan voinut katsoa noita 2 - 6:sta, kun ei ilkeä VHS:iä enää pyörittää ;) Enkä aikaisemminkaan katsonut noita kuin ehkä 10-20 kertaa jokaisen. Mutta ykkösen olen katsonut arviolta semmoiset 80 kertaa, eikä vielä ole tympäisemään päässyt :hitme: Klassikot ovat kuolemattomia...
     
  15. Duff

    Duff Guest Guest

    Liittynyt:
    19.10.2001
    Viestejä:
    156
    Saadut tykkäykset:
    0
    Äh, sekotin tuossaa edelle. Tosiaan Poliisiopisto nro 6 oli vielä ihan ok, nro 7 oli se huonoista huonoin. Sitä ei onneksi kai ollakaan julkaisemassa...
     
  16. Faust

    Faust Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2001
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Osat 2-4 tulee varmaankin ostettua. Loput ehkä tilapäisessä mielenhäiriössä jostain superalesta. Hauska sarjahan se oli, joka jaksoi naurattaa ainakin osaan 4 asti. Olisivat vaan voineet lopettaa ajoissa :rolleyes:
     
  17. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä mun mielestä verrattuna edellisiin nro 6 oli jo heikko, ehkä mun mielipide on poikkeus :confused:
     
  18. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    En tiedä, siitä ei ollut mainintaa mutta mahdollisesti sekin kuuluu julkaistavien joukkoon. Ellei tuossa ole tapahtunut jakelijanvaihdoksia tms. Ykkösestä kutoseenhan leffat julkaistiin vuoden välein, mutta kutosen ja seiskan välillä oli viiden vuoden tauko. Se lieneekin yksi suurimmista syistä, minkä takia viimeinen erottuu joukosta, "touch" oli mennyt.
     
  19. Jupe

    Jupe Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.03.2000
    Viestejä:
    3 063
    Saadut tykkäykset:
    28
    Siis hetkinen...

    Opisto 1. 80 kertaa x 2 tuntia = 160 h
    Opistot 2. - 6. 15 kertaa x 5 osaa X 2 tuntia/osa = 150 h
    Opisto 7. kerran = 2 h
    Tekeepi 312 tuntia poliisiopiston parissa.

    Mahoney, täytyy rehellisesti tunnustaa olevani aidosti kateellinen. Lahjomattomasta katselukirjanpidostani voin päätellä itse katsoneeni useimmin kaikista elokuvista Gladiaattorin ja se on tullut nyt nähtyä yhteensä neljästi kun elokuvissa nähty kerta luetaan mukaan. Kukaties joku muu leffa on menneisyydessä tullut nähtyä viidestikin, mutta ajatus nähdä useita elokuvia kymmenen kertaa on meikälle epärealistinen haave.
     
  20. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Mutta nehän ovat, kuten komediat yleensä, vain 1,5 h /kpl! Ja toisaalta, olenhan käyttänyt vajaassa vuodessa lähes 10 vuorokautta pelkästään Frendien katsomiseen. Ja tuo Poliisiopistojen katselu on paljon pidemmällä aikavälillä. Mutta toistoa Frendien kohdalla on vasta 6 kertaa (vuodet 1 - 4).

    Näistähän on ollut puhetta jo aikaisemminkin, eli Wayne's Worldin olen katsonut 9 kertaa saman viikon aikana ja yhteensä 60-70 kertaa.

    Kuten olen sanonut, minusta 10 kertaa on vasta alkulämmittelyä monelle, monelle elokuvalle...

    ...ja tietysti tulee muistaa, kuten sanoin, lukuni ovat vasta viime vuosilta tarkempia, aikaisemmilta vain arvioita. Mutta on helppo arvioida, kun muistaa katsoneensa esim. 9 kertaa samalla viikolla ;)

    Linkki threadiin "Minkä leffan olet nähnyt useimmin?"