Osaisko joku auttaa? Pelikonsolit eivät suostu pelittämään Sony KV-28CL11K (?) töllön kanssa

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana kantrimimmi, 12.07.2012.

  1. kantrimimmi

    kantrimimmi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.05.2006
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli yritin äsken pelata Wiillä (ja kokeilin sit samal Snessin ja Pleikkari ykkösen), mut ei toimi, ni toimi.
    Kuva tulee max sekunniks (ja tääki on iha sattuman kauppaa..) ja sit häviää. Äänet ei kuulu ym.
    Mul on Scart jakaja, joka toimii (toimi edellises töllös..) ja siin on kiinni DVD-soitin, joka toimii normaalist. Ja tietty digiboksi ja videot toimii eli ei toi paskana oo..
    Oon yrittäny vaihtaa eri scarttiin, ei vaikutust. Ei toimi ns. ränkkääminen.
    Asetukset pitäs olla ok (=koska telkkari kuva näkyy ja videot toimii).. Jos laittaa ton scart paikan "päälle", ni kanava vaihtuu, mut siinäpä se..
    Mitä hittoo mun pitäs tehä, et ton sais pelittään? Ei mua huvita roudata tot pikku töllöö vaatehuoneest aina, ku tahon pelata..

    Ny sit painoin vahingossa ton digiboksin sekä pelikonsolin scart nappulaa (siis jakajan nappuloit) yhtä aikaa. Ja peli kuva tulee, mut se pomppii ton Oprahin kaa sekasin/äänet on sekasin jne.
     
    Viimeksi muokattu: 12.07.2012
  2. Maxi

    Maxi HT-hörhö mallia 101 Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.04.2002
    Viestejä:
    2 626
    Saadut tykkäykset:
    10
    Ihan ensimmäisenä kannattaa kokeilla konsoleita kytkettynä suoraan telkkariin ilman jakajaa. Jos toimii ilman jakajaa, mutta ei jakajan kanssa niin sittenhän syypää on selvillä --> jakaja. Spekulaatiota: konsoleiden scart-totutuksissa voi olla joskus hieman eksotiikkaa pinnien kytkemisen suhteen ja tämä voi aiheuttaa hankaluutta käytettäessä jakajaa.