Mike ja Dave häädeittejä vailla (2016) (Anna Kendrick, Zac Efron, Adam Devine)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Super-J, 14.07.2016.

  1. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 092
    Saadut tykkäykset:
    436
    Jostain syystä tälle leffalle ei vielä ollut ketjua. Oikeastaan ihan ymmärrettävääkin leffan sisällön huomioiden mutta perustetaanpa se nyt.

    Siis tämä Miken ja Daven häädeittailu on, se täytyy ihan rehellisesti sanoa, yksi huonoimpia leffoja joita olen ihan teatterissa käynyt katsomassa. Mutta samalla on todettava että telkkarista ja dvd:ltä olen nähnyt huonompiakin.
    Näyttelijät ovat enimmäkseen B-listalaisia ja sitten on Anna Kendrick joka omasta mielestäni ainakin kuuluisi A-listalle. Kaikki tekevät kyllä parhaansa ihan pepusta revityn kässärin puitteissa. Siis semmoinen huonojen ideoiden turakasa tämä leffa on, että se alkaa jo kallistua vahvasti "niin huono että on hyvä" osastolle.
    Jokaista nerokasta kohtausta - ja niitäkin tässä on muutamia - seuraa ja yleensä myös edeltää kasa jotain ideaämpärin pohjalta kaavittua kuonaa. Kyllähän tämä näinkin viihdyttää, mutta parempi ohjaaja olisi ainakin ollut tarpeen. Monia kohtauksia venytetään ihan turhaan repeämispisteeseen asti ja ohi. Enkä tarkoita yleisön repeämistä, vaikka kyllähän se rupesi välillä naurattamaan kun mielessä kävi että ohjaaja on varmaan nukahtanut eikä sen takia huuda 'poikki' ja näyttelijät sitten epätoivoisina jatkaa jotain improvisoitua läpänheittoa vaikka kohtaus kässärin mukaan loppui jo... tms.

    3,5/5

    http://www.imdb.com/title/tt2823054/
     
  2. Swagman

    Swagman Guest Guest

    Liittynyt:
    11.01.2015
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    9
    Omassa genressään tämä on mielestäni "ihan hyvä", paljon huonompiakin on tullut nähtyä eikä ohjauksen tai käsikirjoituksen osalta mikään pistänyt silmään. En tosin kuulu genren suurimpiin ystäviin, joten en ehkä osaa erottaa milloin kyseessä on hyvä huono huumori ja milloin oikeasti huono. Ja Anna Kendrick pelastaa minun tapauksessani paljon. Joka tapauksessa riittävän viihdyttävä kokonaisuus, että sopi kesäloman iltaan.