Mad Max: Fury Road (2015) (George Miller / Tom Hardy, Charlize Theron, Nicholas Hoult)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana RBV, 10.12.2002.

  1. RBV

    RBV Surprise, cockfags! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.09.2001
    Viestejä:
    1 858
    Saadut tykkäykset:
    7
    Hohdon sivuilla on maininta Mad Maxin jatko-osasta, jonka kuvaukset alkaisivat ensi vuoden toukokuussa. Sarjan budjetti vähän enemmän kuin Mad Maxin: 104 miljuunaa tollaria...:rolleyes:

    Edit: Ja "Fury Road" oli siis työnimi leffalle..
     
  2. Bogo

    Bogo Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2000
    Viestejä:
    1 294
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa-a, miten tähänkin pitäis suhtuatua? Mad Maxit on lempileffoja, mut nää loputtomat jatko-osien tekemiset rupee hieman kyllästyttää...
     
  3. Aceman

    Aceman Shot down in flames!

    Liittynyt:
    23.02.2000
    Viestejä:
    3 603
    Saadut tykkäykset:
    149
  4. Bogo

    Bogo Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2000
    Viestejä:
    1 294
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hesarin (toimittajan) näkemys Mad Max elokuvista:
    "Mad Max -elokuvat kertovat ydintuhon jälkeisestä Australiasta, jossa ihmisillä on karkeat käytöstavat, nahkaiset tamineet ja huvittavat autot."
    :D
     
  5. Mag

    Mag Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2000
    Viestejä:
    2 667
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jaa-a, kolmosen jälkeen ei voi kyllä kuin parempaan suuntaan mennä, mutta mikähän on teknologian taso nelosessa, kun jo kolmosessa sianpaska oli kova sana..?
     
  6. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0

    Joo, kolmonen oli todella kehno :(

    Kakkosesta pidin, mutta ykkönen ei ole kai koskaan tullut TV:stä? Tuskin olen edes nähnyt.
     
  7. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ykkönen on mun suosikki :)

    Edit: Gibsonilla on kyllä nyt hyvä mahdollisuus paikata viime aikaisia tekeleitään. :D
     
  8. Meizi

    Meizi Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2001
    Viestejä:
    1 308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä ne muistaakseni aikoinaan tulivat kaikki kolme töllöstä peräkkäisinä viikkoina.

    Eikä se kolmonen nyt NIIN surkea ole.
     
  9. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0

    Toivottavasti et tarkoittanut ainakaan The Signsia? Itse pidin leffasta kaikessa omituisuudessaankin :) Siinä oli vähän kaikkea.

    Ykkönen pitää jostain kaivaa DVD:llä.
     
  10. Percules

    Percules Guest Guest

    Liittynyt:
    07.03.2002
    Viestejä:
    258
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse en ykkösestä pitänyt lähellekkään niin paljoa kuin kakkosesta. Mielestäni Mm1 laahasi ensimmäiset 40-60min melko tylsänä, kunnes sitten lopulta
    Maxista tuli Mad
    . Itse odotin tämän tapahtuvan hieman aiemmin. Loppu oli kyllä tyly :)

    -Pjork
     
  11. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0


    Mielestäni juuri ykköstä ei tullut?? Vain kakkonen ja kolmonen. Ja näin tehtiin toisenkin kerran. Käsittääkseni ykkönen oli jossain vaiheessa kielletty Suomessa?

    Pidin kakkosesta todella paljon, kun taas kolmonen oli valtava pettymys. Varmaan olisi menetellyt, jos odotukset eivät olisi olleet niin korkeat :(
     
  12. E. P.

    E. P. Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2002
    Viestejä:
    2 780
    Saadut tykkäykset:
    12
    Kolmelta valtakunnalliselta ei ainakaan ole tullut peräkkäisinä viikonloppuina kuin toinen ja kolmas osa. En muista edes nähneeni tv:stä tuota ykköstä...
     
  13. sarme

    sarme Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.11.2000
    Viestejä:
    254
    Saadut tykkäykset:
    0
    TV2:n nettisivuilla aikoinaan selittivät etteivät tuon ykkösosan TV-oikeudet ole myynnissä. Joku kuulemma panttaa niitä eikä TV-yhtiöt voi sille mitään. Näin siis pari vuotta sitten.
     
  14. Meizi

    Meizi Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2001
    Viestejä:
    1 308
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä teistä, mutta itse olen 100% varmasti nähnyt kaikki Mad Maxit töllöstä enkä mistään muualta.
     
  15. Huggu

    Huggu Guest Guest

    Liittynyt:
    06.03.2002
    Viestejä:
    173
    Saadut tykkäykset:
    0
    Suomessa televisiosta voi tulla muitakin lähetyksiä, kuin YLE:n tarjoamat kökkövaihtoehdot. Olethan voinut katsella kaapelikanavia taikka sateliittilähetyksiä.

    Itse kun katselen dvd:ltä tuota ensimmäistä Mad Maxiä, niin tuleehan sekin televisiostani, kun tykkiä en omista... ....vielä.
     
  16. JTX

    JTX Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.09.2001
    Viestejä:
    5 796
    Saadut tykkäykset:
    14
    Kyllä Mad Max on tullut televisiosta., käsittääkseni. Joskus 80-luvun alussa. Ja onpa tuota löytynyt videovuokraamoistakin jo se 20 vuotta. VHS-versiona siis.

    Disclaimer: Kaikki ylläoleva on mutua. Seuraava ei: 1990-luvulla Max1:stä ei ole tv:stä tullut.

    EDIT: ja puhuin sitten vaan noista tavallisista tv-lähetyksistä, en satelliitista.
     
  17. electricboy

    electricboy Guest Guest

    Liittynyt:
    05.11.2000
    Viestejä:
    2 580
    Saadut tykkäykset:
    3
    Jii-haa! Hyvä meininki. Käsistä ilmeisesti viilattu kunnolla, ja Miller ja Gibson palaa remmiin.

    Jäämme mielenkiinnolla odottamaan..
     
  18. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vihje: Ransom, Patriot, What woman wants, We were s... :D
     
  19. Dunemaster

    Dunemaster Guest Guest

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    517
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muistaakseni myös Mad Max 1 on tullut joskus todella monta vuotta sitten telkkaristakin.

    1:nen olis mukava nähdä uudestaan, 2:nen löytyy hyllystä ja 3:een en koske pitkällä tikullakaan.
     
  20. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0

    Njoo, Ransom ei ollut kovin hyvä ja WWS oli sellaista jenkkipaskaa :) What Women Want oli ihan hauska aluksi, mutta tylseni loppua kohti. Aika keskinkertaista kamaa Gibson kyllä tehnyt viime aikoina.