Liam Neesonin sekä Sigourney Weaverin tähdittämä "A Monster Call" tulossa teattereihin

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Mika, 05.09.2016.

  1. Mika

    Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.02.2000
    Viestejä:
    8 291
    Saadut tykkäykset:
    29
    Mika submitted a new blog post

    Liam Neesonin sekä Sigourney Weaverin tähdittämä "A Monster Calls" tulossa teattereihin

    [​IMG]

    A Monster Calls on samannimiseen fantasiakirjaan perustuva Juan Antonio Bayonan (“The Impossible”) ohjaama huikea draama, ja se kertoo 12-vuotiaasta Conorista, joka välttääkseen äitinsä sairauden kohtaamisen ja häntä kiusaavat koulukaverit pakenee hirviöiden ja keijujen fantasiamaailmaan.

    Pääosissa nähdään mm. Lewis MacDougall, Felicity Jones, Liam Neeson sekä Sigourney Weaver.

    A Monster Call on tulossa teattereihin 4.11.2016.

    [button style='primary' icon='elusive-videocam' url='https://www.dvdplaza.fi/trailers/a-monster-calls/']Katso elokuvan trailer[/button]
    Continue reading the Original Blog Post.
     
    Viimeksi muokattu: 05.10.2016
  2. mustis

    mustis Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.11.2004
    Viestejä:
    1 511
    Saadut tykkäykset:
    18
    Kuulostaa hieman Panin Labyrintilta ja Sucker Punchilta. Mikäs siinä, mielikuvituksellisia visuaalisesti näyttäviä leffoja molemmat!
     
  3. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Ans ku mä arvaan. Liam Neeson esittää tässäkin vanhempaa nestoria, joka lähtee koulukiusaajien perään ja pistää ne pakettiin.
     
  4. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 381
    Saadut tykkäykset:
    225
  5. vintsukka

    vintsukka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.03.2004
    Viestejä:
    1 564
    Saadut tykkäykset:
    181
    A Monster Calls ei ole niinkään fantasiaelokuva, vaan draama pojasta, joka joutuu katsomaan voimattomana vierestä äitinsä koko ajan pahenevaa sairautta. Tämä leffa kouraisi syvältä, osittain toki siksi että tarttumapintaa löytyy omista kokemuksistakin. Harvoin on elokuvaa katsellessa silmäkulmat kosteina, mutta nyt on myönnettävä että leffasalin pimeydessä näin pääsi käymään. Täysin subjektiivinen mielipiteeni on, että A Monster Calls on yksi vuoden parhaista elokuvista.

    Surkea on tuo aloitusviesti, siitä saa ihan väärän kuvan elokuvasta. Mihinkään "hirviöiden ja keijujen fantasiamaailmaan" tässä ei sukelleta, vaan tapahtumat sijoittuvat ihan reaalimaailmaan, poikkeuksena tuo puuhirviö, joka saattaa olla (tai sitten ei) päähenkilön mielikuvitusta.

    Valitettavasti et voita palkintoa.
     
  6. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Pakko myöntää, en todellakaan voittanut. Sen verran pielessä olin arvaukseni kanssa, että vähän jopa hävettää.

    Mä olen alkanut epäilemään, että olen autistinen tai psykopaatti, sillä tämäkään leffa ei saanut silmäkulmaa kostumaan. Tunnistin ja ymmärsin kyllä, että nyt menttin todella vakavassa aiheessa ja sitä käsiteltiin todella hienosti. Olisi pitänyt olla pojan puolella ja elää hänen tuskaansa... mutta kun ei kiinnostanut. Monta kertaa elokuvan aikana tuli napattua puhelin käteen, että mitähän siellä somessa tapahtuu. Ja kivuttomasti lähdein kesken leffan hakaemaan lisää juotavaa ja sitten poistamaan sitä.... 2/5, sillä elokuva oli upeasti toteutettu. Ja hei, jos mä oon kylmä, niin se ei tarkoita sitä ettetkö juuri sinä (siis muutkin kuin vintsukka) voisi nauttia tästä leffasta. Katsokaa ihmeessä, jos vakavan aiheen käsittely fantasia keinoin kiinnostaa. Mua ei oikein kiinnostanut.
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2017