DLink DCS-2332L langaton valvontakamera

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana Hope75, 04.07.2017.

  1. Hope75

    Hope75 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    11.06.2017
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tehdessäni ohjattua MyDlink asennusta kameressa pitäisi alkaa palamaan vihreä valo, jotta sen saa kytkettyä verkkoon, mutta ei syty vihreä. Olen sammuttanut virran pistookkeesta ja olen painanut kamerasta nollauspainiketta vähintään kymmenen sekunttia, niin kuin neuvotaan tehdä, mutta ei mitään hyötyä. Mulla on ollut tämä kamera käytössä jo parikuukautta sitten. Se on toiminut hyvin monena kuukautena siitä taaksepäin. Sen pistoke on ollut irti viimeiset kaksi kuukautta. Eilen laitoin kameran päälle, mutta en päässyt kirjautamaan siihen. Poistin tietokoneelta kaikki tiedot ja tein kaiken alusta. Eilen se sen jälkeen löysi kameran verkosta. Ja kun asennus kysyi, että valitsenko "nollamäärityksen" vai jonkun toisen, en muista, mikä se oli. En tiedä valitsinko väärän vaihtoehdon, kun kamera ei enää sen jälkeen toiminut ja vihreä lakkasi palamasta. Tilanne on ollut sen jälkeen se, ettei kameran vihreä valo pala vaan kokoajan on punainen valo. Käytän langatonta verkkoa. Tietokoneessani ei ole enterhnet porttia, joten en voi asentaa kameraa senkään kautta