Digiboxeista

Keskustelu osiossa 'DVD-laitteet' , aloittajana qts, 14.01.2012.

  1. qts

    qts Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2006
    Viestejä:
    210
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olisin tiedustellut löytyykö sellaista järkevänhintaista tallentavaa kaapelipuolen digiboxia.Vähintään 4-kanavan samanaikainen tallennus.Mahdollisuus ulkopuolisen kovalevyn käyttöön . Tai versio ilman omaa kovalevyä ,mutta ulkopuolisen helppo sovellus. Mieluiten ilman tietokonetukea eli omana laitteena. Tulikohan kerrottua riittävän selvästi ei nääs ole mun ominta alaa mut vastaavalle olis käyttöä.Välil tuntuu ettei tvst löydy mitään katottavaa ja välillä ne tulee kaikki päällekkäin koko viikon leffat....oisko piruut...???:grr:
     
  2. qts

    qts Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2006
    Viestejä:
    210
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuota noin,onkohan aiheeseen mitään uutta.Nykyisin toimii Topfieldin TF5100 pvr,olen sinänsä ollut tyytyväinen
    mutta toisinaan herjaa että paikka on jo käytössä ajastettaessa.Olettaisin sen johtuvan samanaikaisista nauhoituksista siksi harkitsin useampivirittimisiä digiboxeja ,olenko väärässä. Ehdotuksia ohjeita,malleja,hintoja otetaan vastaan...
    niinkuin mainitsin aihe on minulle uusi.
     
  3. j_a_k

    j_a_k Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2007
    Viestejä:
    2 266
    Saadut tykkäykset:
    7
    Vanha mutta vastataan.
    Eikös tuossa 5100:ssa ole 2 viritintä? Puuttuuko se antennikaapelilenkki DB:n takaa? Tuner 1 out => tuner 2 in

    En muista nähneeni 4-virittimistä, mutta jospa hommaisit toisen digiboksin kumppaniksi, silloin saisi 4 tallennettua :)