Batboy n Superboy - Tekeillä Helsingissä.

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana fanniG, 22.09.2017.

  1. fanniG

    fanniG Guest Guest

    Liittynyt:
    22.09.2017
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuollaista ovat lähteneet säheltämään Helsingissä. Mitä mieltä? Omasta mielestäni hyvä juttu kun vaikuttaa lupaavalta.

    Linkki:
     
  2. Vole

    Vole Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.03.2010
    Viestejä:
    1 927
    Saadut tykkäykset:
    81
    Vaikea nähdä, että hommasta tulee mitään. Todella lyhyt rahoituksen keräämisen aika, vielä pitäisi vajaa 18k saada kasaan kolmessatoista päivässä. Eikä tuo materiaali nyt vakuuttanut, että tätä haluaisin nähdä tai että tekijät olisivat edes mitenkään tosissaan tästä.
     
  3. fanniG

    fanniG Guest Guest

    Liittynyt:
    22.09.2017
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minun mielestäni vakavampi ''haastattelu'' olisi tylsää katsottavaa kun kerran komediaa ovat tekemässä. Olen tuolla kickstartterissa taannoin nähnyt sellaisen ja meinaa nukahtaa kesken. Ja aika hyvältähän tuo materiaalikin näyttää, mutta makunsa kullakin.
     
  4. big j

    big j Tuotantoarvot kohdillaan Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    3 420
    Saadut tykkäykset:
    137
    19 donaa? Hymy. Skeittilaudat taitaa maksaa nykypäivänä.
     
  5. Vole

    Vole Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.03.2010
    Viestejä:
    1 927
    Saadut tykkäykset:
    81
    En tarkoittanut, että poikien tarvitsee istua pöydän takana puvut päällä, mutta ei tämä puuhastelu vakuuttanut, että olisivat mitään vakavissaan tekemässä.
     
  6. Vole

    Vole Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.03.2010
    Viestejä:
    1 927
    Saadut tykkäykset:
    81
    Ei tainnut tämä ottaa tuulta alleen. Pikaisen googletuksen perusteella vaikuttaa siltä, että tekijät itse tekivät muutamia käyttäjätunnuksia eri forumeille, jossa tätä mainostivat. Miksi ei voinut omana itsenään mainostaa? Tuskinpa kukaan täällä ainakaan olisi asiasta pahastunut.