Asia Argento hiljensi rahalla syytökset seksuaalisesta hyväksi käytöstä

Keskustelu osiossa 'Elokuvantekijät' , aloittajana jodorowsky, 05.09.2018.

  1. jodorowsky

    jodorowsky Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.09.2011
    Viestejä:
    1 311
    Saadut tykkäykset:
    83
  2. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 453
    Saadut tykkäykset:
    775
    Miksi ihmiset laittavat linkkejä uutisiin kommentoimatta itse asiaa millään tavalla? Pelätäänkö, että ihmiset eivät näe näitä uutisia ihan itse? Jos näitä linkkejä laittaa, niin luulisi asian kiinnostavan, mutta mitään ei kuitenkaan asiasta itse sanota. Raha ja valta korruptoivat helposti, ikävä kyllä.
     
  3. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Eikös tämä puuma ollut yksi kovimpaan miesten sikamaisesta käyttäytymisesta huudelleista naisista? Häntä oli niin kovasti käytetty hyväksi ja kuinka hän oli uhri. Ehkä hän on tuntenut niin, mutta kyllä tällaiset uutiset tuovat jännän ristiriidan Asian kommentteihin.
     
  4. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Noomi Rapace sai jokin aika sitten paskaa niskaan kun hän haastattelussa kertoi että naiset pelaavat tätä samaa miesten kanssa. Panon merkeissä mennään ohjaaja-tuottajan kanssa "jatkoille" ja kun sitä "luvattua" roolia ei kuulemma tule, niin sitten alkaa Twitter mesoaminen.
     
  5. Takeshi666

    Takeshi666 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    2 005
    Saadut tykkäykset:
    17
    Tai sitten ketjun aloittaja ei vain halua värittää koko ketjun sävyä omilla mielipiteillään.

    Eikös tuosta #metoo-liikkestä ole sanottukin että se vain pahentaa uhrimentaliteettia? Tässäkin tapauksessa Asia Argento yrittää esittää itseään uhrina ja kaataa syytökset jonkun muun niskaan sen sijaan että ottaisi jotain vastuuta.
     
    Viimeksi muokattu: 23.09.2018
  6. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 091
    Saadut tykkäykset:
    436
    Asia Argentolla on menneisyyttä huumeiden ja muiden päihteiden kanssa, sillä voi olla osuutta tässäkin tapauksessa. Ja muistelen että hän on itsekin tullut joskus lapsena hyväksikäytetyksi. Eihän se mitään oikeuta, mutta sellainen selittää jotain sekoiluita kuitenkin. Täyttä totuuttahan me ei tästäkään tapauksesta varmastikaan koskaan saada tietää, lakimiehet ja media kun hoitaa julkisuuden.
     
  7. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 381
    Saadut tykkäykset:
    225
    Ööh... jos ei ihminen ymmärrä, että ”hyväksi käyttö” on yhdys sana, niin oli ehkä parempi, ettei enemmälti tuputtanut mieli piteitään.

    Pääasia että oma synnittömyys (ensimmäisen kiven heittäjänä) tuli selväksi.
     
    Liekinheitin tykkää tästä.
  8. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 469
    Saadut tykkäykset:
    1 217
    Tää yhdyssana juttu on hauska. Ne jotka osaa kirjoittaa oikein, muistavat joka kohdassa mainita asiasta.
    Elämässäni olen törmännyt suureen joukkoon yhdyssana viisastelijoihin ja suurin osa on aivan järkyttävän tyhmiä. Hyvä kun osaavat laskea kahteen. Tunnen aivan helmen kaverin, koskaan ei muista mitään sanottua/luettua, ei muista salasanoja, tietokoneet ei koskaan toimi, ohjelmat ei koskaan toimi, mitään ympärillään tapahtuvaa ei koskaan huomaa, mitään työympäristössään ei koskaan korjaa, mutta muistaa aina kertoa yhdyssana virheistä. Niin se vaan menee, kun jotain hallitsee edes vähän, hän kehittää sitä ja pätee muille.
     
    mcr483 tykkää tästä.
  9. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 747
    Saadut tykkäykset:
    481
    ^
    Anteeksi, ei ole itsellä tapana, mutta yhdyssanavirhe on yhdyssana!

    T: Vesku
     
    Liekinheitin ja mcr483 tykkäävät tästä.
  10. htavilap

    htavilap Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    22.03.2007
    Viestejä:
    1 255
    Saadut tykkäykset:
    161
    Kuten myös yhdyssanajuttu ja yhdyssanaviisastelija.
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2018
    Liekinheitin tykkää tästä.
  11. 3JJ

    3JJ Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    1 703
    Saadut tykkäykset:
    362
    Ja toisessa lauseessa on passiivimuodon väärinkäyttötapaus. Pitäisi olla "Ne jotka osaavat..."
     
  12. Moti

    Moti Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.09.2001
    Viestejä:
    1 033
    Saadut tykkäykset:
    9
    Raskaaksi menee hupikommunikointi jos pitää enemmän miettiä oikeinkirjoitusta kuin sisältöä, yritetään nähdä metsä puilta ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.
     
    KILLPATRICK tykkää tästä.
  13. jodorowsky

    jodorowsky Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.09.2011
    Viestejä:
    1 311
    Saadut tykkäykset:
    83
    Onhan tälläinen vähän nykypäivänä outoa että valitetaan kaikista järjettömän pienistä asioista. Me suomalaiset olemme ilmeisesti liian hyväsä asemassa tällä pallolla. Emme näe että mailmassa on oikeitakin ongelmia kuin yhdys sana virheet tai epäselvä puhe josta myös kärsin luki häiriön lisäksi jonka takia jouduin peruskoulussa myös puheterapiaan. Mutta ei vaiva kuitenkaan läheskään kokonaan hävinnyt. Mutta en valita kohtaloani jos minulla olisi todella huonotuuri käynyt niin saattaisin olla kuollut vaikka syöpään tai näkisin nälkää jossain sotaa käyvässä maassa. Olen ihan tyytyväinen terveyteeni pikkuvaivoista huolimatta.
     
    Liekinheitin tykkää tästä.
  14. scented

    scented Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    1 989
    Saadut tykkäykset:
    262
    Itseä ei yhdyssanavirheet haittaa, kunhan tekstistä saa selvän (toki voi esittää viisaampaa ja ajaa kaikki viestit esim. Wordin sana- ja kielioppitsekkauksen läpi).

    Mitä tulee tohon Asia Argentoon, niin onhan se aika ironista, että MeToo-"johtohahmo" itse jää kiinni kähmäröinnistä. Harmittaa vieläkin, että Kevin Spacey touhuillut kaikenlaista - yks lempparinäyttelijöistä. Saa nähdä millanen uudesta House of Cards kaudesta tulee ilman Spaceytä...
     
  15. Tilt-type

    Tilt-type Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.07.2003
    Viestejä:
    3 131
    Saadut tykkäykset:
    192
    Typoja tulee helposti ilman lukihäiriötäkin. Tuntuu, että 90 % viesteistäni joudun editoimaan kun huomaan niissä typoja vasta lähettämisen jälkeen. Kymmensormijärjestelmä olisi tässä näppärä, koska virheet huomaa saman tien... Osaan sen, mutta mieluummin silti katson näppäimiä näpytellessäni.

    Mitä tulee yhdyssanavirheisiin, niin en niistä jaksa suuttua. Tiedän, että lukihäiriöiselle yhdyssanat ovat todella vaikeita ja niistä huolimatta sanoma voi olla hyvinkin järkevää. Lisäksi olen huomannut, että monet (mukaanlukien... siis mukaan lukien minä) yhdyssanat hyvin taitavat kirjoittavat sanaliittoja aika usein yhdyssanoiksi eli feilaavat toiseen suuntaan.