HDThunder HD5000

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana jarppamar, 30.12.2014.

  1. jarppamar

    jarppamar Guest Guest

    Liittynyt:
    20.12.2012
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eipä taida tästä mallista ketjua olla, joten tässä sellainen.

    Itsellä ollut käytössä n. kuukauden. Ei suurempia ongelmia. Joskus käynnistymisen jälkeen sammuu heti ja käynnistyy uudelleen. Korjaakohan uusin päivitys tuon?

    Onko muilla kokemusta tästä laitteesta?
     
  2. Kylmälehto

    Kylmälehto Guest Guest

    Liittynyt:
    02.12.2006
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on vähän.....olenkin ihmetellyt että aika vähän on keskustelua k.o. boksista?
    Mä ostin sen paikallisesta liikkeestä hintaan 249e. (avajaistarjous)
    Vanhana tobby miehenä se aluksi tuntui oudolta mutta kun siihen pääse sisälle niin hyvähän se on ja nopea.
    Käyttövalikon ulkoasu on jotenkin sivistyneen oloinen ja hienostunut jos nyt vähän "hifistellään" mutta käytössä sen boksin toiminnat sitten myöhemmin nähdään.
     
    Viimeksi muokattu: 20.08.2016
  3. Vesa

    Vesa Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.02.2000
    Viestejä:
    1 048
    Saadut tykkäykset:
    13
    Uusi päivitys on ilmestynyt tänään.:)
     
  4. retro-Reiska

    retro-Reiska Uusi jäsen

    Liittynyt:
    12.04.2016
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla siis vanhempi HDThunder 5000 eikä moitittavaa uudesta ohjelmistoversiosta niin, etteikö sitä kannattaisi ladata. Ohjelmistovirheitä on silti yhä, mutta ilman ulkoista kovalevyä boksi toimii jo kiitettävästi.

    Tämänhetkinen ongelmani on se, että uusia, boksin kanssa toimivia ulkoisia kovalvyjä on tosi vaikea löytää. Voisiko sisäisiä kovalevyjä hyödyntävä SATA QuickPort XT USB3.0 HDD-telakka tarjota toimivan ratkaisun? Tällöin kovalevytarjonta laajenisi kummasti. On kellään kokemusta jonkin muun HDD-telakan hyödyntämisestä juuri digiboksin kanssa?