Xbox 360 modpiirit/modaus?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana adamjohnson, 28.11.2017.

  1. adamjohnson

    adamjohnson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.11.2017
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei! hyllystä löytyy tommone vanha xbox 360 ja ajattelin siirtää pelini kovalevylle ja pelata sitä kautta, mutta olen ymmärtänyt että se ei onnistuisi ilman modausta.
    lisää: chung cu my dinh plaza 2
    Siis heti alkuun pitää sanoo että mitään ei olla warettamassa, vaan että OMISTA peleistä saisi tehtyä varmuuskopiot joilla pääsen pelaamaan.

    Olen monenmoista ohjetta nähnyt netissä joissa pitää dvd asema irroittaa ja liittää jollakin piuhalla tietokoneeseen. siis tämä firmware modaus. Olen ymmärtänyt että tämän avulla pystyisi pelaamaan poltettuja pelejä DVD:ltä.

    Mutta sitä haluan tietää että miten pystyisi kaikista vähimmällä vaivalla pelaamaan varmuuskopiotani Ulkoiselta kiintolevyltäni??
    lisää: dự án eco dream
    Esim. hyvä esimerkki wiin wiikey fusion piiri joka oli helppo asentaa. Olisikohan Xbox 360 samanlaista helppoa ratkaisua. en löytänyt internetistä lainkaan modpiiriä joka voisi asentaa ilman juottamatta.

    ja lopuksi sitä että onko tämä modauskin muuttunut laittomaksi kun ei modpiiri.comikaan enää modaile. Kyllä täällä pikkuhiljaa alkaa kaikki menemään laittomaksi huoh.

    ps. joo ja olen huomannut että on aikasempiakin viestejä tästä modailuista mutta haluaisin VÄHÄN tuoreempaa inffoo!
    lisää: chung cư eco dream city
    edit: Ja jos ei ole muuta keinoa kuin firmwaren muuttaminen niin olisiko tiedossa ketään rehtiä modaajaa tai/ja mikä olisi uusin/paras firmware tällä hetkellä!
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2017