Nas ulkoinen levy ja tv

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana PETER66, 24.10.2016.

  1. PETER66

    PETER66 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.01.2009
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moikka...
    Hieman vaikeuksia saada ulkoinsen kovalevyn kautta tv:stä katsottua tiedostoja.
    Käytössä on Sonera viihdepaketti, jossa reitin: Technicolor TG 799vac ja digibox: Arris VIP2853.
    Ostin tällaisen nas ulkoisen kovalevyn:
    https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/96342/ls210d0201-eu/buffalo-linkstation-210-2tb-nas

    En vain saanut telvisiosta tuota kovalevyä esille. Mulla on tällainen tv: LG 42LE530N. Siinä ei ole mahdollisuutta verkkoon. Niin pä ostin Blue-Ray soittimen se tukee tätä kovalevyä, sillä siinä on se dlna ominaisuus.
    Soitin:
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/17549/ggdrr/LG-BP550-Smart-3D-Blu-ray-soitin
    Reittimestä kahdella piuhalla 2 laitteeseen. Toinen Buffaloon ja toinen LG soittimeen.
    En vain ole saanut esille niitä tiedostoja jotka siellä buffalossa on. ..Haluan nähdä ne tuolla tv:n puolella. Sillä tiedostot sisältävät elokuvia.

    Tuo Buffalo näkyy tuolla LG soittimen sivulla, samoin kuin SmartShare. Olen tuon SmartSharen ohjelman asentanut. Olen tuohon SmartSharen asetuksiin: omat laiteasetukseni-oman laitteen nimi- kirjoitin siihen tuon nas kovalevyn nimen.

    Resussihallinnassa- verkko, löytyy tai näkyy tuo nas. Kun sitä klikkaa tulen ns. Twonky sivulle. Siellä on Musiikille, videille ja kuville oma sivu. Siellä kyllä näkyy ne tiedostot mitä kaipaan. Olen laittanut jakamiskohdassa ne kansiot jotka haluan nähdä tuolla kovalevyssä tv:n puolella.

    Samassa resussihallinnassa tietokone kohdassa näkyy kuvan kera tuo nas kovalevy..

    Olen käynyt Nas Navigator2-web asetukset-dlna- ruksanut kansiot mitkä haluan jakaa l. nähdä tv:n puolella..


    Onko antaa ohjeita miten saan tiedostot näkymään tv:n puolella.
     
  2. PETER66

    PETER66 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.01.2009
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muutin hiukan laitteita. Ostin chromecast palikan ja ulkoisen kiintolevyn joka on kiinni läppärissä.
    Miten tuon Chromecastin kautta voi katsoa tiedostoja jotka ovat ulkoisessa kovalevyssä. Tiedostot ovat elokuvia.
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2016