Media hint ei toimi enää - miten nyt Netflix Usaan?

Keskustelu osiossa 'Streaming-palvelut' , aloittajana TimoK, 04.03.2014.

  1. TimoK

    TimoK Uusi jäsen

    Liittynyt:
    30.11.2000
    Viestejä:
    800
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itseltäni lakkasi Netflix Usaan pääsy Firefox + Media hint extensionilla...!

    Cromeen sitä ei tunnu enää löytyvän. Onko sama muillakin, vaiko jokin versiokysymys?

    Oma FF on 27.0.1 Macille ja Media hint 0.1.13.1 - extensionin sivulla ei oo mitään mainintaa, että olisi ongelmia, mutta käyttäjäkommenteis oli joku laittanut eilen että:

    ---

    Hey guys, same problem as you, pandora didn't work for me (from France) today but i have found the solution :

    - Uninstall Madia Hint
    - Clear the Firefox cache ( http://support.mozilla.org/en-US/kb/how-clear-firefox-cache )
    - Restart Firefox and install Media Hint ( i cleared the cache again but i don't think this will be necessary )
    - Enjoy Pandora :)

    It worked for me this way, i hope it"ll be helpful for you

    ---

    Joten tuota pitänee kokeilla seuraavaksi.
     
  2. TimoK

    TimoK Uusi jäsen

    Liittynyt:
    30.11.2000
    Viestejä:
    800
    Saadut tykkäykset:
    0
    :) Ja auttoi tuo uudelleen asennus. Huh!

    Siinä vaihtoehtoja etsiessä tuli ainoana toisena vastaan ProxMate, joka olikin kiero tapaus. Netflix oli mainittu, mutta se olikin satsissa, joka tuli käyttöön vasta kun lahjoitti 3€ ja sekin voimassa vain 31 päivää. Lisäksi se mukana olo sanottiin että 'may or may not contain'... Noh, ei se tyhmä oo joka pyytää.
     
  3. Bnde

    Bnde Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2009
    Viestejä:
    133
    Saadut tykkäykset:
    0
    Media hint ei pelitä täälläkään, käytössä mac ja chrome. Etusivu aukeaa ja jenkkien tarjonta, mutta ladattaessa jumahtaa kolmeen tai seitsemään prosenttiin. Facebookissa softan sivuilla asiaa päivitellään ja ratkaisua etsitään. Valitset vain seinältä näkyviin muiden kirjoitukset.

    Chromelle tuon saa edelleen asennettua media hintin nettisivujen kautta.
     
  4. ration

    ration Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.06.2003
    Viestejä:
    135
    Saadut tykkäykset:
    0
    Windows ja Mac Firefoxilla ei ongelmaa, toimii täällä niin kuin ennenkin.
     
  5. Snafu68

    Snafu68 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    06.05.2013
    Viestejä:
    1 263
    Saadut tykkäykset:
    163
    chromeen appsina "Hola-better internet" ja sieltä vaan valitsemaan maata.
     
  6. diablo

    diablo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    389
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mikähän avuksi kun millään selaimella ei netflix toimi! Herjaa vaan silverlight ongelmaa ja että selain on yksityisessä selaintilassa..(oon tarkastanu ja ei ole!)
    Oon poistanut silverlightin ja asentanut uudestaan ei toimi! wattafuuk:grr:
     
  7. deadstar

    deadstar Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.02.2004
    Viestejä:
    585
    Saadut tykkäykset:
    0
    käyttäkää holaa siihen asti kunnes saavat korjattua mediahintin, sen käyttö yhtä helppoa myös.
     
  8. Jmt1

    Jmt1 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2009
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    12
    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tota Netflixiä voi käyttää myös ilman Silverlightia ja katsoa videoita HTML5 alustalla?
     
  9. Zoolz

    Zoolz Guest Guest

    Liittynyt:
    02.05.2013
    Viestejä:
    114
    Saadut tykkäykset:
    0
    Taisi olla ainakin aiemmin vain IE11, jos selaimia tarkoitit.
    Microsoft on lopettanut Silverlightin kehittämisen ja siirtynyt kokonaan html5-videoon vuosi-pari sitten. http://www.extremetech.com/computin...in-windows-8-1-reduces-cpu-usage-dramatically
    ---------------

    Näkyy käyttämässäni Comodo Dragon Versio 31.1.0.0 / Silverlight 64-bit 5.1.30214.0 tullut tuollainen MediaHint nappi On/Off tuohon Privdog-napin viereen ja nyt ei toimi. Aiemmin toimi moitteettomasti Netflix ja Hulu.

    Aiemmin Hulussa selaimen asetuksista pitää ottaa pois täppä "Do not allow websites to know where you came from (suppress HTTP Referrer header)". Tuon poistin vain ensimmäisellä kerralla ja sai palauttaa takaisin sitten (comodon foorumilta ohje).
    Hulu tuntuu kuitenkin pelaavan edelleen normaalisti.

    Kokeilin Netflixiä Aviator-selaimella 32.0.1700.72 (1.8) ja Hola, jossa pääsee sisään us, mutta vääntää väkisin fi ja ilmoitus "Jotain meni pieleen. Suorita viimeinen vaihe uudelleen.
    Yritetäänpä uudelleen"

    Näyttääpä nyt siltä, että Netflix itse blokkaa nämä tunnetut "kikkakolmoset".

    OT. Katsoin sitten illalla parit Simpsonit Hulusta ja noiden testailujen jälkeen blokkaantui kaikki ärsyttävät mainokset, joita ilmaisessa hulussa on kesken kaikkia tv-sarja jaksoja. Mitenhän ko ominaisuudesta saisi pysyvän :thumbsup: Käytössä siis jokin Chromium selainversio, mieluiten Comodon Dragon.
     
    Viimeksi muokattu: 01.04.2014
  10. Bnde

    Bnde Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2009
    Viestejä:
    133
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa mediahint maksullinen, no hola sitten.
     
  11. bronton

    bronton Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.01.2003
    Viestejä:
    239
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minulla käytössä Kromi ja Hola. Hyvin pelittää USA. Piti vaan valita jenkkilippu Holasta ennen Netflixiin kirjautumista.
     
  12. Zoolz

    Zoolz Guest Guest

    Liittynyt:
    02.05.2013
    Viestejä:
    114
    Saadut tykkäykset:
    0
  13. msuomi

    msuomi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.08.2000
    Viestejä:
    86
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla Media Hintillä toimii Netflix muuten ihan ok, mutta HD:nä en sen kanssa saa mitään tulemaan. Joskus ohjelman lopussa, kun puskuri on harmaana loppuun asti, tulee HD:na. Tosin, se on joku minuutti tai kaksi... Outoa on se, että kesken toiston puskuri voi olla vaikka kuinka isona, mutta ei tule HD:na. Firefox näyttää serverin olevan Irlannissa ja samaa näyttää, vaikka olisi Media Hint pois päältäkin, silloin tulee ihan kiltisti HD:na.
    Jossakin olen nähnyt keskustelua maksullisuudesta, mutta en itse ole mitään huomannut. Tuo HD:n puute kyllä lievästi sanottuna ärsyttää suunnattomasti...
     
  14. maasse

    maasse Guest Guest

    Liittynyt:
    28.07.2014
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama vika Rahikaisella :-( Kerkesin vielä maksamaan tuosta MH:sta vuosimaksun ennen kuin huomasin rajoituskeskustelun täältä. Olisikohan joku törmännyt ratkaisuun, millä HD avautuu?

    Toinen hitti tuli, kun yritin kokeilla siirtoa tällöin Chromecastiin läppäriltä... Ei sitten fudannut... Onko joku törmännyt vastaavaan?
     
  15. jore67

    jore67 Guest Guest

    Liittynyt:
    23.01.2015
    Viestejä:
    12
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla käytössä tämä:
    https://unlocator.com/
    Maksaa alle 5 euroa kuukaudessa, on toiminut ihan hyvin.
     
  16. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 181
    Saadut tykkäykset:
    1 325
    Hola on toiminut ok. Välillä pätkii, mutta reload auttaa. Eikä tuota joka ilta tule.
     
  17. Plisukainen

    Plisukainen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    1 971
    Saadut tykkäykset:
    169
  18. Riku.k

    Riku.k Guest Guest

    Liittynyt:
    22.07.2015
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ihan vaan tiedoksi kaikille ketkä Holaa käyttää, niin ei ehkä kannattaisi. Tiedä sitten näin vain asioista tarpeeksi perillä oleva ystäväni minua valisti, kun sanoin laajennusta käyttäväni.
    Tämmösen linkin löysin hyvin nopeasti myös googlesta: http://adios-hola.org/

    Edit1: Itse siirryin käyttämään seuraavaa vpn palvelua.
    https://www.privateinternetaccess.com/
     
  19. Deleted member 56051

    Deleted member 56051 Guest Guest

    Tuolla on pari ohjetta. Ekalla näkyy kaikkien maiden Netflix-valikoimat (pitää asentaa ohjelma koneelle) ja toisella USAn. Itse laitoin tuon ohjelman tietokoneelle ja tuolla toisella konstilla kikkailin telkkariin. Hyvin pelaa.
    -- osoitteet poistettu --
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 10.09.2019
  20. Riku.k

    Riku.k Guest Guest

    Liittynyt:
    22.07.2015
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tuoha softa vaikuttaa aika näpsäkältä vehkeeltä!