Stereo-etuvahvistinta DACeilla ja kaukosäätimellä varustettuna, alle 1000 e

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana El Grande, 26.08.2015.

  1. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 757
    Saadut tykkäykset:
    325
    Millanens minun kaiutinsettini onkaan? Merkkiä ja mallia, kiitos.

    Vai meni Johnilta keskusteluhalut, kun jargon-perustelut ei tehonneetkaan? Voi voi meidän jakkea :p
     
  2. John-117

    John-117 Käyttäjä

    Liittynyt:
    06.09.2015
    Viestejä:
    611
    Saadut tykkäykset:
    30
    Mistäs minä tiedän, oman ilmoituksesi mukaan sinulla on jotkut maitopurkki-kokoluokan genitaalit. Onko tarkka malli nyt sitten G3, 8x30 vai M030.

    Internetissä väittely ja paraolympialaiset... sopii tähän ketjuun täydellisesti. Kanssasi väittely on kuin vessan patterin kanssa väittelyä: sinulla ei ole edes perustietoja elektroniikasta.
    Kohinoitten bongaamisen suhteen jenkkavehkeittesi "sähköakustinen suurennuslasi" -indeksiä pitäisi kasvattaa n. 5 numeroa tai muuttaa sen topologiaa muuten kohinan suhteen kriittisemmäksi.
     
  3. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 757
    Saadut tykkäykset:
    325
    Leffojen ja musiikin kuunteluun ne tarjoavat kuitenkin aivan eri elämyksiä kuin hyvätkään kuulokkeet. Ehkä et vaan koskaan ole osannut säätää tai edes sijoittaa kaiuttimiasi siten, että niistä saisi jotain irti, ja siksi mollaat kaiuttimia ja niiden kuuntelijoita? Joka tapauksessa oma kuuntelumuotosikin ja sen pohjalta esittämäsi väitteet nostattavat kysymyksiä. Julistat kuulokkeiden nimeen henkeen ja vereen, sinulla on kalliit sellaiset ja laadukkaahko kuulokevahvistin, mutta signaalitieltä löytyy kuitenkin kohiseva AVR-rämpytin...

    Veikkaisin, että enemmän kuin sinulla. Sulla vaan on asenne sen verta ylimielinen, että ulosantisi on huoraequttimia, bensalenkkareita, maitopurkkeja ja ties mitä muuta, kun joku ei olekaan samaa mieltä kanssasi saati usko kaikkea jargonia, jolla tätäkin foorumia myrkytät. Maverickille rapsahti aikoinaan elinkautinen banaanisaarille, sinuna varoisin, ettei sama kohtalo koita :/
     
  4. John-117

    John-117 Käyttäjä

    Liittynyt:
    06.09.2015
    Viestejä:
    611
    Saadut tykkäykset:
    30
    OT:
    Tämä ei ole vittuilua vaan kokeneemman AV-kaverin vilpitön kehotus.

    Olen pistänyt merkille että roikut täällä online-tilassa n. 24/7.
    Hommaa poika itsellesi nainen. OIKEASTI! Sellaisen kanssa voi vaikka väitelläkin, jopa äänentoistosta (jos hyvin sattuu)... tuolla menolla... ei hyvä seuraa pitkällä tähtäimellä. Laitekasan ja esinahan hutera liitto kerrospaskayksiössä, vain DVDPlaza juttukaverina, johtaa ennenpitkää vakaviin ongelmiin.:(
     
  5. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 757
    Saadut tykkäykset:
    325
    OT:

    Ai sulla on näemmä oikein aikaa seurailla muiden online-statuksia :D Aikaa tyhjää taitaa elämä olla siellä johnin kuulokekopissa. Kokeneena esinahan heiluttajana tiedät myös toki paremmin ikäni, naisasiani ja online-ajanjaksoni kuin minä itse. Sinä se osaat kyllä aina yllättää!

    Viesteistäsi päätellen kokemusta kyseisestä kohtalosta löytyy?
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2016