.icm profiilit kahteen näyttöön

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana Make73, 15.08.2015.

  1. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    Windows 8.1:ssä toimi vielä hyvin kun käytössä läppäri ja LG:n telkku toisena näyttönä.
    Näyttöä vaihtaessa latasi oikean profiilin käyttöön.

    Nyt Win 10 päivityksen jälkeen en saa toimimaan, vaan se pitää käydä aina käsin vaihtamassa.

    Windows käyttää molempiin näyttöihin Yleinen PnP-näyttölaite ajureita.
    Kokeilin vaihtaa laitehallinnassa toisen johonkin muuhun geneeriseen ajuriin, mutta sitten se käyttää taas sitä molempiin :confused:

    Näytön tarkkuus ikkunassa näytöt tunnistuvat oikein, toinen on LG TV ja toinen mobiili-PC:n näyttö.

    Värien hallinnassa olen kokeillut asettaa toiselle generic PnP näytölle toisen profiilin ja toiselle toisen, mutta kun Windows ei taida ymmärtää siinä kohdin että ovat kaksi eri näyttöä, niin ei onnistu...aina se ottaa tuon ylimmän ja sille asetetun profiilin.
    (olen ottanut 3. osapuolen gamma loaderit pois ja ruksinut värienhallinnasta tuon windowsin kalibroinnin päälle)

    Siis olisko jollain toimivaa kikkaa saada .icm profiilit latautumaan oikein näytöstä riippuen?

    [​IMG]
     
  2. anoniitti

    anoniitti Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.10.2005
    Viestejä:
    59
    Saadut tykkäykset:
    3
    Testaa josko cpkeeperillä onnistuisi. Itse oon käyttänyt tuota muistaakseni Windows 7 ja 8:ssa mut 10 on vielä testaamatta.

    http://goebish.free.fr/cpk/
     
  3. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    Kiitos avusta!
    Kokeilin mutta ei valitettavasti toimi, vaan tämäkin ilmeisesti katsoo ajureita ja kun molemmat näytöt käyttävät samaa niin ei toimi.
    Josko luovutan, aika harvoin käytän läppärin omaa näyttöä, niin ei se ole paha käydä sitten käsin muuttamassa oikeaan profiiliin.
    [​IMG]