DNA Welho Viihde

Keskustelu osiossa 'Streaming-palvelut' , aloittajana JuhaN, 21.02.2014.

  1. JuhaN

    JuhaN Uusi jäsen

    Liittynyt:
    11.03.2004
    Viestejä:
    548
    Saadut tykkäykset:
    0
    DNA Welho näkyy brandanneen Viihdytyskaistansa DNA Welho Viihteeksi. Samalla palveluun on tullut pieniä muutoksia.

    Tietoa DNA:n sivuilla: http://www.dna.fi/viihdepalvelu

    Omia ajatuksiani luettuani sivut ja yritettyäni ymmärtää mitä tuo erillisistä palasista koottu palvelu pitää sisällään:
    http://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/dna-welho-viihde/

    Kuulisin mielelläni kokemuksia tuosta uudesta WBoxien firmiksestä.

    =)juha
     
  2. jehu80

    jehu80 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2006
    Viestejä:
    522
    Saadut tykkäykset:
    1
    Minulla on tallentava malli Wbox HD2. Ostin syksyllä ja vasta nyt päivitin laitteeseen uusimman softan. Aiemmin ei ole ollut netissä kiinni, mutta nyt on, kun otin käyttööni myös tämän Viihde-palvelun. Boksiin olen kohtuullisen tyytyväinen, vaikkakaan virheetön se ei ole. Alusta asti on ollut muutama vika ja ohjelmistoversio ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään.

    Tallenteiden toimivuus on kyseenalainen, sillä tuntemattomasta syystä tallenne saattaa muuttua sellaiseksi ettei se enää käynnisty. Omassa käytössä tämä tulee esille etenkin tyttäreni kohdalla, sillä hän katsoo usein samoja tallenteita (kuten varmaan muillakin +2v lapsilla on tapana katsoa samoja lastenohjelmia uudestaan). Tällöin ei voi muuta, kuin poistaa tallenteen. Tämä vika toistuu säännöllisesti.

    Lisäksi toinen pienempi vika on se, että kun boksin käynnistää kaukosäätimellä, se menee samantien kiinni. Joskus joutuu käynnistämään kaksi-kolme kertaa, jotta laite oikeasti käynnistyy eikä vain käynnisty ja sammu.

    EPG:ssä on joskus virheitä, mutten ole törmännyt yhteenkään boksiin jossa ei olisi. Onko vika sitten boksissa vai palveluntarjoajassa (DNA tai kanava), se onkin toinen juttu.

    Viihteen mukana tulevaa matka-TV:tä olen testannut lyhyesti. Tuloksena se, että puhelimella toimii hyvin ja digiboksilla ei toimi lainkaan. Matka-TV:n kautta tallennettu ohjelma nimittäin pätkii digiboksin kautta siten, että jos ohjelma etenee noin sekunnin niin sen aikana katkoksia on 3-5. Tätä olen testannut vain eilen, testaan vielä uudestaan, mutta tuollaisena tallennus on käyttökelvoton digiboksin kautta.

    Miten sitten muilla, onko samoja vikoja vai olenko yksinäinen taistelija?