![]() |
Mainostilaa tarjolla! Lue lisää. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Quote:
Kovin tuntuu dynaamiselta puljun hinnoittelu. Katselin samaa vehjettä aamupäivällä, ja vielä silloin hintalapussa luki 299 €... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Katsotaan miten tässä käy. Ainakaan tällä hetkellä tuota EP30:sta ei enää löydy directsalen sivuilta. Edit: Läheettäkö directsale sähköpostiin viestin, kun ovat lähettäneet tuotteen? Last edited by Iceman016; 24-05-2008 at 07:39. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Hieman olen yllättynyt käytettyjen hd dvd soitinten jälleen myynnin vähyydestä. Edelleen mulle kelpaisi ep10-> pyöritin. |
|
|
||||
|
||||
|
Paikallisesta Circuit Citysta loytyisi viela A30 ja hintana 120$ (n. 80e)... Jos tuosta viela saisi hieman hinnasta pois, kun on esittelymalli, niin voisihan tuon ostaa ja jattaa vaikka tanne tms....
|
|
|
|||
|
|||
|
directsale.nl:
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Säästänpä ainakin muutaman kympin €uroja...
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Ens viikolla, ens viikolla..
Näin kertoo Directsale tänään saapuneessa viestissä:
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Muuten, kuinka pitkä teillä on ollut toimitusaika tuolta Directsalesta tilattaessa? Tuo Directsalen antama lähetystenseurantakaan ei toimi. Directsalesta tuli viesti viime viikon tiistaina, että ovat postittaneet soittimen. Ja tuleeko soitin postiin vai matkahuoltoon? Minulle oli nimittäin lauantaina soittanut paikallinen asiamies-matkahuoltoyrittäjä. Olin muutto hommissa enkä päässyt vastaamaan silloin, joten soitin sinne matkahuoltoon eilen takaisin. Sanoi, ettei minulle ollut siellä mitään pakettia, eikä tiennyt miksi minulle oli soiteltu. Kuulostaa hieman hämärältä. Ovatkohan sitten pöllineet minun HD-DVD soittimeni. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
EP30 = A30 = 3rd gen Loputtomasti näyttää tulevan näitä seuraavalla viikolla, eiku sitä seuraavalla -ilmoituksia Directsalelta. Mutta uskoa kai se täytyy, että nyt on tulossa rahdissa 200 yksilöä. Mitähän refurbattuja roskalavoilta kasaankaavittuja soittimia nämä ovatkaan .
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko missään kunnon kotisoitinta enää myynneissä? Tuo XO:n asema on käytettävyydeltään, noh, kauniisti kun sanoo, niin aika perseestä. Toshiba, tule takaisin! Eikös noita HDDVD lättyjä myydä silti enemmän kuin BD:tä? Ainakin kappaleissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Jahas. Pitännee sitten huomenissa käydä paikallista matkahuolto yrittäjää kopistelemassa. Luulisi paketin Hollannista kuitenkin viikossa tulevan?
|
|
|
|||
|
|||
|
Luin postaukseni uudestaan ja aika sekavahan se oli - tietty tiedän mikä on 2/3-sukupolven soitin. Pointti olikin se että pelottaa jos olisi (edes mahdollista?) tyytyminen EP30 josta minä en saa TrueHD-ääniä nykyisellä vahvistin-prosessori/esivahvistimellani.
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Directsalen pitäisi noin viikon sisällä lähettää kaikille XE1:n tilanneille sähköpostin jossa kerrotaan saako soittimen vai ei, eli jos olen ymmärtänyt oikein niin se 200 soitinta he saavat mutta sen jälkeen ei ole lisää XE1-soittimia tulossa Directsaleen. |
![]() |
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|