DVD Plaza Forums  
Mainostilaa tarjolla! Lue lisää.
Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  Julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Myydään/Ostetaan/HUUDA! ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  

Go Back   DVD Plaza Forums > Blu-ray sekä HD DVD - laitteet > HD DVD - laitteet

Reply

Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 20-05-2008, 20:04
Vox Vox is offline

Quote:
Originally Posted by hansolo View Post
Jospa he toimittavat parhaimman katteen järjestyksessä. Hintahan oli aluksi 149€, sitten 159€ ja oliko lopulta 179€ ennen kuin lopettivat tilauksien vastaanottamisen Itsekin tilasin 149€ hintaan ja eipä ole mitään kuulunut paitsi tuo aikaisemmin postaamani vastaus tiedusteluuni.
Toivo elää vielä... Itse ehdin tilata laitteen, kun hinta oli vielä 149 €. Laiton tänään kyselyn oman tilaukseni tilanteesta firman kotisivujen palautelomakkeella, ja sain äsken vastauksen:

Quote:
Originally Posted by DirectSale.nl
we received a small quantity, (for the first orders)

next week we will get an new shipment (from that order we will ship your order)
Jospa sitten ensi viikolla tulisi maksukehotus toimituskuluista (itse en ottanut asiaa vielä puheeksi).

Quote:
Originally Posted by Repo View Post
Näyttäisi directsalessa olevan ep30 99€+postit, uskaltaisikohan tilata?
Kovin tuntuu dynaamiselta puljun hinnoittelu. Katselin samaa vehjettä aamupäivällä, ja vielä silloin hintalapussa luki 299 €...
Reply With Quote
Old 20-05-2008, 23:37
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Send a message via ICQ to Rooky Send a message via MSN to Rooky
Quote:
Originally Posted by Vox View Post
Toivo elää vielä... Itse ehdin tilata laitteen, kun hinta oli vielä 149 €. Laiton tänään kyselyn oman tilaukseni tilanteesta firman kotisivujen palautelomakkeella, ja sain äsken vastauksen:

Quote:
Originally Posted by DirectSale
we received a small quantity, (for the first orders)

next week we will get an new shipment (from that order we will ship your
order)
Jospa sitten ensi viikolla tulisi maksukehotus toimituskuluista (itse en ottanut asiaa vielä puheeksi)...
Sama vastaus tuli minullekin
Reply With Quote
Old 24-05-2008, 07:36
Iceman016 Iceman016 is offline

Quote:
Originally Posted by Repo View Post
Näyttäisi directsalessa olevan ep30 99€+postit, uskaltaisikohan tilata?
Laittelin EP30:n alkuviikosta tilaukseen. Keskiviikko iltana makselin toimituskulut tilisiirrolla, kun niitä kaipailivat.
Katsotaan miten tässä käy. Ainakaan tällä hetkellä tuota EP30:sta ei enää löydy directsalen sivuilta.
Edit: Läheettäkö directsale sähköpostiin viestin, kun ovat lähettäneet tuotteen?

Last edited by Iceman016; 24-05-2008 at 07:39.
Reply With Quote
Old 24-05-2008, 15:32
Repo Repo is offline

Quote:
Originally Posted by Iceman016 View Post
Laittelin EP30:n alkuviikosta tilaukseen. Keskiviikko iltana makselin toimituskulut tilisiirrolla, kun niitä kaipailivat.
Katsotaan miten tässä käy. Ainakaan tällä hetkellä tuota EP30:sta ei enää löydy directsalen sivuilta.
Edit: Läheettäkö directsale sähköpostiin viestin, kun ovat lähettäneet tuotteen?
Juu, en ehtinyt, aika nopeasti tuntuu puljun sivut uusiutuvan.
Hieman olen yllättynyt käytettyjen hd dvd soitinten jälleen myynnin vähyydestä. Edelleen mulle kelpaisi ep10-> pyöritin.
Reply With Quote
Old 24-05-2008, 16:41
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Paikallisesta Circuit Citysta loytyisi viela A30 ja hintana 120$ (n. 80e)... Jos tuosta viela saisi hieman hinnasta pois, kun on esittelymalli, niin voisihan tuon ostaa ja jattaa vaikka tanne tms....
Reply With Quote
Old 25-05-2008, 15:24
rez rez is offline

directsale.nl:
Quote:
Finally, we received the long awaited message today! Toshiba Japan has permitted Toshiba BeNeLux to ship the last items of the HD-XE1.

With these players we can deliver all the orders that we have.

The players will be sent from England to Toshibas BeNeLux in week 22 and they will send them to us directly after that so that, hopely, we can ship these items in week 23.
Pari viikkoa vielä..
Reply With Quote
Old 25-05-2008, 16:49
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Quote:
Originally Posted by rez View Post
directsale.nl:

Pari viikkoa vielä..
Jipi jipi jippii kai jei...
Reply With Quote
Old 27-05-2008, 16:23

Quote:
Hienoa. Directsale oli laitellut tänään sähköpostia, että ovat lähettäneet soittimen.
Reply With Quote
Old 02-06-2008, 17:13
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Quote:
Originally Posted by Directsale
directsale.nl: The players will be sent from England to Toshibas BeNeLux in week 22 and they will send them to us directly after that so that, hopely, we can ship these items in week 23.
Ei ainakaan vielä ole kuulunut mitään lisämaksukehoituksesta. Tosin eihän tuo minua haittaa, saavat lähettää soittimen kuitenkin Säästänpä ainakin muutaman kympin €uroja...
Reply With Quote
Old 03-06-2008, 17:14
khan khan is offline

Send a message via MSN to khan
Ens viikolla, ens viikolla..

Näin kertoo Directsale tänään saapuneessa viestissä:

Quote:
200 pieces are heading our way.

We hope to deliver them somewhere next week including your order.

It has taken a lot longer than we had hoped for, but finally it’s confirmed that the players have been shipped to us.

So we are still waiting to get the players in.

If we have them, you will receive notice of the shipment of your order.
Josko juhannuksena pääsisi nauttimaan TrueHD:sta..
Reply With Quote
Old 03-06-2008, 21:15
Leterface Leterface is offline

Quote:
Originally Posted by khan View Post
Näin kertoo Directsale tänään saapuneessa viestissä: [...]

Josko juhannuksena pääsisi nauttimaan TrueHD:sta..
Haluaa TrueHD:ta, haluaa TrueHD:ta, haluaa XE1:n! Btw, onkohan DirectSalella vielä EP30-soitinta? Meinaan että ellei kohta kuulu mitään XE1:stä niin on pakko perua tilaus ja toivottavasti saada 2-sukupolven soitin varaosayhteensopivuuden takia (minullahan on 2-sukupolven EP10). Mutta silloinhan se TrueHD varmasti jää puuttumaan tämän huushollin HD DVD-levyistä
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 06:35

Quote:
Originally Posted by Leterface View Post
Haluaa TrueHD:ta, haluaa TrueHD:ta, haluaa XE1:n! Btw, onkohan DirectSalella vielä EP30-soitinta? Meinaan että ellei kohta kuulu mitään XE1:stä niin on pakko perua tilaus ja toivottavasti saada 2-sukupolven soitin varaosayhteensopivuuden takia (minullahan on 2-sukupolven EP10). Mutta silloinhan se TrueHD varmasti jää puuttumaan tämän huushollin HD DVD-levyistä
Ei taida olla enää Directsalella EP30:stä.
Muuten, kuinka pitkä teillä on ollut toimitusaika tuolta Directsalesta tilattaessa? Tuo Directsalen antama lähetystenseurantakaan ei toimi. Directsalesta tuli viesti viime viikon tiistaina, että ovat postittaneet soittimen. Ja tuleeko soitin postiin vai matkahuoltoon?
Minulle oli nimittäin lauantaina soittanut paikallinen asiamies-matkahuoltoyrittäjä. Olin muutto hommissa enkä päässyt vastaamaan silloin, joten soitin sinne matkahuoltoon eilen takaisin. Sanoi, ettei minulle ollut siellä mitään pakettia, eikä tiennyt miksi minulle oli soiteltu. Kuulostaa hieman hämärältä. Ovatkohan sitten pöllineet minun HD-DVD soittimeni.
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 09:16
hansolo hansolo is offline

Quote:
Originally Posted by Leterface View Post
EP10 = A20 = 2nd gen
EP30 = A30 = 3rd gen

Loputtomasti näyttää tulevan näitä seuraavalla viikolla, eiku sitä seuraavalla -ilmoituksia Directsalelta. Mutta uskoa kai se täytyy, että nyt on tulossa rahdissa 200 yksilöä. Mitähän refurbattuja roskalavoilta kasaankaavittuja soittimia nämä ovatkaan .
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 12:28
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Quote:
Ei taida olla enää Directsalella EP30:stä.
Muuten, kuinka pitkä teillä on ollut toimitusaika tuolta Directsalesta tilattaessa? Tuo Directsalen antama lähetystenseurantakaan ei toimi. Directsalesta tuli viesti viime viikon tiistaina, että ovat postittaneet soittimen. Ja tuleeko soitin postiin vai matkahuoltoon?
Minulle oli nimittäin lauantaina soittanut paikallinen asiamies-matkahuoltoyrittäjä. Olin muutto hommissa enkä päässyt vastaamaan silloin, joten soitin sinne matkahuoltoon eilen takaisin. Sanoi, ettei minulle ollut siellä mitään pakettia, eikä tiennyt miksi minulle oli soiteltu. Kuulostaa hieman hämärältä. Ovatkohan sitten pöllineet minun HD-DVD soittimeni.
Matkahuollon kautta ovat ainakin edellisille ostajille soittimet tulleet.
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 12:41
Nipa Nipa is offline

Quote:
Loputtomasti näyttää tulevan näitä seuraavalla viikolla, eiku sitä seuraavalla -ilmoituksia Directsalelta. Mutta uskoa kai se täytyy, että nyt on tulossa rahdissa 200 yksilöä. Mitähän refurbattuja roskalavoilta kasaankaavittuja soittimia nämä ovatkaan .
Tossun tehdaskorjatut soittimet ovat ainakin merten takana tulleet ruskeissa pahvilaatikoissa, pitää toivoa että nämä saadaan ihan oikeissa myyntilaatikoissa
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 15:59
tsinivuo tsinivuo is offline

Onko missään kunnon kotisoitinta enää myynneissä? Tuo XO:n asema on käytettävyydeltään, noh, kauniisti kun sanoo, niin aika perseestä. Toshiba, tule takaisin! Eikös noita HDDVD lättyjä myydä silti enemmän kuin BD:tä? Ainakin kappaleissa.
Reply With Quote
Old 04-06-2008, 18:48
Rooky's Avatar
Rooky Rooky is offline
Kan jeg få en rød pølse

Quote:
...Loputtomasti näyttää tulevan näitä seuraavalla viikolla, eiku sitä seuraavalla -ilmoituksia Directsalelta. Mutta uskoa kai se täytyy, että nyt on tulossa rahdissa 200 yksilöä. Mitähän refurbattuja roskalavoilta kasaankaavittuja soittimia nämä ovatkaan .
mahtaakohan 200 olla riittävä määrä? Tuntuu, että meitä tilanneita on täällä plazallakin jo muutamia kymmeniä... Tuskin saavat kaikki vielä tuosta erästä omaansa. Toki toivon, että saisivat
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 16:10

Quote:
Originally Posted by Rooky View Post
Matkahuollon kautta ovat ainakin edellisille ostajille soittimet tulleet.
Jahas. Pitännee sitten huomenissa käydä paikallista matkahuolto yrittäjää kopistelemassa. Luulisi paketin Hollannista kuitenkin viikossa tulevan?
Reply With Quote
Old 05-06-2008, 23:49

Luin postaukseni uudestaan ja aika sekavahan se oli - tietty tiedän mikä on 2/3-sukupolven soitin. Pointti olikin se että pelottaa jos olisi (edes mahdollista?) tyytyminen EP30 josta minä en saa TrueHD-ääniä nykyisellä vahvistin-prosessori/esivahvistimellani.
Quote:
EP10 = A20 = 2nd gen
EP30 = A30 = 3rd gen

Minua ei refurbaus haittaisi (en kyllä USA:n ulkopuolisista "uudellen tehdyistä" soittimista ole kuullutkaan). Refurbatut tuotteet ovat teollisuudessa ne tuotteet joiden laatu kaikista parhaiten tarkistetaan jotta asiakas (ei pelkästään loppuasiakas) olisi tyytyväinen.
Reply With Quote
Old 06-06-2008, 19:31

Quote:
Originally Posted by Rooky View Post
mahtaakohan 200 olla riittävä määrä? Tuntuu, että meitä tilanneita on täällä plazallakin jo muutamia kymmeniä... Tuskin saavat kaikki vielä tuosta erästä omaansa. Toki toivon, että saisivat
Erään Hollantilaisen AVForum käyttäjän mukaan saavat kaikki ennen 23.4 tilanneet soittimen.

Directsalen pitäisi noin viikon sisällä lähettää kaikille XE1:n tilanneille sähköpostin jossa kerrotaan saako soittimen vai ei, eli jos olen ymmärtänyt oikein niin se 200 soitinta he saavat mutta sen jälkeen ei ole lisää XE1-soittimia tulossa Directsaleen.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules