Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 4 / 4

Aihe: Apua hankintaan - 3D Blu-ray -soitin Smart TV:llä

Apua hankintaan - 3D Blu-ray -soitin Smart TV:llä

Olen hankkimassa 3D Blu-ray -soitinta ja kaipailisin suosituksia.
    Budjetti n. 150€ (voi vähän ylittyä tarvittaessa, mutta ainahan halvempi = parempi )

Vaaditut ominaisuudet:
    - 3D Blu-rayn toisto
    - optinen tai coax digitaalinen ulostulo 5.1 äänille (coax mieluisampi vahvistimen vuoksi)
    - Smart TV...JOS saatavilla sellainen laite, jolla näkee Yle Areenan ja Ruutu.fi:n materiaalin + jonkinlaisia videovuokraamoita. (Flash 10 tuki vaadittaneen?)
    - Jos soittimessa Smart TV -> verkkoliitäntä mieluiten suoraan wlanilla
    - Jos LG:ltä löytyy hyvä, mieluusti LG, koska vanha kapula kävisi siihen. Ei välttämätön.

Olisin kiitollinen hyvistä suosituksista.

Re: Apua hankintaan - 3D Blu-ray -soitin Smart TV:llä

Katsos Samsung BD-Es6000 itsellä on kyseinen laite ja oon tyytyväinen.

http://m.samsung.com/fi/consumer/tv-...y/BD-ES6000/XE
    Viestiä muokkasi viimeksi kippo76; 28.08.2012 kello 19:11.

Löytyisiköhän täältä apua. Itsellä olisi myös samanmoinen laite hankinnassa.

Vaatimuksena:

- Netflix
    - Viaplay
    - 3D bluray
    - Wifi

Olen nyt koittanut katsella eri laitteita, mutta en oikein tunnu löytävän sopivaa. Osaisiko joku auttaa?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mr.Yussef View Post
    Olen hankkimassa 3D Blu-ray -soitinta ja kaipailisin suosituksia.
    Budjetti n. 150€ (voi vähän ylittyä tarvittaessa, mutta ainahan halvempi = parempi )

Vaaditut ominaisuudet:
    - 3D Blu-rayn toisto
    - optinen tai coax digitaalinen ulostulo 5.1 äänille (coax mieluisampi vahvistimen vuoksi)
    - Smart TV...JOS saatavilla sellainen laite, jolla näkee Yle Areenan ja Ruutu.fi:n materiaalin + jonkinlaisia videovuokraamoita. (Flash 10 tuki vaadittaneen?)
    - Jos soittimessa Smart TV -> verkkoliitäntä mieluiten suoraan wlanilla
    - Jos LG:ltä löytyy hyvä, mieluusti LG, koska vanha kapula kävisi siihen. Ei välttämätön.

Olisin kiitollinen hyvistä suosituksista.

Sony on ainoa merkki, joka kykenee näyttämään Yle Areenaa. Siinä on myös Netflix, mikä sekään ei ole eihan kaikilla vaikka monilla onkin.

Sonyn nykymalli noilla spekseillä olisi BDP-S590, joka taitaa Gigantissa olla 159€. Sonyn omilla sivuilla se on jo vanha malli ja vuoden 2013 vastaava malli BDP-S5100 on jo tilattavissa hintaan 170€ (ilmainen kotiinkuljetus).

Aiheeseen liityvät avainsanat