Piti rekisteröityä ihan tätä varten. Tutkin useampia ketjuja, mutta en löytänyt tyydyttävää tai minulle aukeavaa infoa.
Ongelmana on LG: 27 tuuman monitorin (LG M2762DP-PZ 27") kehnonpuoleinen kuvanlaatu sekä tv-lähetyksissä että dvd- ja pelikäytössä, eli suurin piirtein kaikessa. Sisäänrakennettu digiviritin hakee kanavat normaalisti eikä signaalissa ole häiriöitä, mutta silti kuva on usein hyvin epätarkka. Ääriviivat ovat epäselviä ja sahalaitaisia, aivan kuin katselisi huonolaatuista YouTube-videota. Olen käynyt läpi kaikki mahdolliset säädöt useaan kertaan, mutta kuvaa ei saa siedettävälle tasolle kirveelläkään.
Minulla on näyttöön kytkettynä Xbox 360, joka hdmi:n kautta pelittää jotenkin, mutta elokuvia konsolin kautta katsellessa kuva on yhtä huono kuin tv-puolellakin. Ilman hdmi:tä kuva taas on sellaista suttua, ettei uskoisi todeksi.
Teinkö virheen jo siinä vaiheessa, kun en hankkinut ns. normaalia televisiota vaan monitorin, joka siis käsittääkseni on suunniteltu käytettäväksi myös tietokoneen näyttönä? Olen myös kuullut, että tuo 27" tuumakoko on jotenkin erilainen muihin verrattuna, vääristää kuvasuhdetta tai jotain sinne päin. Ja olihan tämä laite myös halvimpia mitä löytyi, mutta ajattelin, että kyllä halvalla pitäisi saada edes kohtuullista, vaikka ei täydellistä.
Palautanko siis laitteen kauppaan ja etsin paremman? Vai pystyyko tuon jotenkin säätäämään kohtuulliseksi, eri piuhoilla tai jollain?
Vähän ehdin jo katsella uutta vaihtoehtoa, olisikohan tuosta mihinkään?
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...idosti-koroton

Vastaa lainaamalla