Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 8 / 8

Aihe: cinema 3d

bohol's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    espoo

cinema 3d

onkos kokemuksia LG:n cinema 3d kuvasta ?
    JA entä miltäs tuo 2d kuva näyttää muunnettuna 3d:hen ?

Rekisteröitynyt
    touko  2006
    Sijainti
    Oulu
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: bohol View Post
    onkos kokemuksia LG:n cinema 3d kuvasta ?
    JA entä miltäs tuo 2d kuva näyttää muunnettuna 3d:hen ?
    Active 3D vs. Passive 3D (3D Cinema) http://www.flatpanelshd.com/focus.ph...&id=1299265133
    LG Cinema 3D LW6500 http://www.flatpanelshd.com/review.p...&id=1301662476

bohol's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    espoo
    Juu olen lukenut noi.
    Mutta haluan tietää onko täällä kellään kokemuksia ja omia mielipiteitä.

Juu olen lukenut noi.
    Mutta haluan tietää onko täällä kellään kokemuksia ja omia mielipiteitä.
    Olen nyt nähnyt passiivi-3D:tä Philipsin uusista Easy-3D näytöistä (PFL7676 muistaakseni) ja LG:n Cinema 3D -näytöistä (en muista tyyppiä mikä oli mustassa pörssissä näytillä). Täytyy sanoa että pettymys oli. 3D efekti näkyy vain kuvan keskellä eikä laidoilla. Lisäksi etualalla oleville kohteille efekti tuntui katoavan kokonaan. Muuten teknologia olisi parempi päivänvalossa katseluun, sillä passiivilasit eivät välky. Harmi että 3D kuvan laatu alitti riman.
    Viestiä muokkasi viimeksi eikka2; 08.08.2011 kello 00:18.

bohol's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    espoo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: eikka2 View Post
    Olen nyt nähnyt passiivi-3D:tä Philipsin uusista Easy-3D näytöistä (PFL7676 muistaakseni) ja LG:n Cinema 3D -näytöistä (en muista tyyppiä mikä oli mustassa pörssissä näytillä). Täytyy sanoa että pettymys oli. 3D efekti näkyy vain kuvan keskellä eikä laidoilla. Lisäksi etualalla oleville kohteille efekti tuntui katoavan kokonaan. Muuten teknologia olisi parempi päivänvalossa katseluun, sillä passiivilasit eivät välky. Harmi että 3D kuvan laatu alitti riman.
    Arvosteluissa on kyllä noita 3d kuvia kehuttu ?
    Johtukohan materiaalista ?

Oliko tuossa philipsissä matta pinta ?
    55" 7606T kiinnostaisi sillöä etsin mattapintaista olohuoneeseen joka on valoisa .

Arvosteluissa on kyllä noita 3d kuvia kehuttu ?
    Johtukohan materiaalista ?

Oliko tuossa philipsissä matta pinta ?
    55" 7606T kiinnostaisi sillöä etsin mattapintaista olohuoneeseen joka on valoisa .
    Joo, oli kehuttu mutta ainakaan Mustassa Pörssissä tai Gigantissa ei saatu 3D efektiä luontevaksi... Yritin etsiä säätöasetuksia Philipsistä 3D:n syvyydelle mutta en löytänyt. Voi olla että säädöt oli jotenkin pielessa mutta kerro ihmeessä törmäätkö samaan ongelmaan kun itse näet laitteita livenä. Minulle ongelmia tuottivat siis kuvan reuna-alueet ja lähellä olevat kohteet jossa 3D-efekti näytti puuroutuvan. Harmillinen pettymyshän se oli.

Philips taisi olla matta, muistaakseni..

bohol's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    espoo
    Juu jos kauppojen telkkaien kuvan mukaan pitäisi uutta ostaa niin hllyyn jäisivät, on ne noissa kaupoissa sellaista kuraa ellei tule suoraan sitten eim. blurayltä jne..

Juu jos kauppojen telkkaien kuvan mukaan pitäisi uutta ostaa niin hllyyn jäisivät, on ne noissa kaupoissa sellaista kuraa ellei tule suoraan sitten eim. blurayltä jne..
    Sieltähän ne 3D-kuvalähteet nykyään tulevat...