Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 3 / 3

Aihe: Kenwood DNX-5260BT multimedia/navi laite

Rekisteröitynyt
    maalis 2001
    Sijainti
    Helsinki

Kenwood DNX-5260BT multimedia/navi laite

Tilasin tuollaisen ja saan kai tällä viikolla:
    http://caraudiosecurity.com/shop/pro..._id/12914.html

Luulisi muillakin olevan vastaavia. Kertokaahan kokemuksistanne, olisi kiva tietää miten on härpäke toiminut!

Rekisteröitynyt
    joulu  2008
    Sijainti
    Nokia
    Text Languages: Sumoi

No, ihan mielenkiintoinen laite. Ite oon kanssa suunnitellut "vastaavia", lähinnä vaan niitä puolet halvempia kiinamalleja... mutta niihin ei kartat sisälly ja tähän ilmeisesti sisältyy, eli hintaero kaventuu siinäkin puhumattakaan merkkituotteen luotettavuudesta / toimivuudesta.

Joskus ostin Kenwoodin CD-soittimen autoon, oli kyllä huoleton laite jo tuolloin (vuosituhannen vaihteessa).

Rekisteröitynyt
    maalis 2001
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Dr. Eever View Post
    Text Languages: Sumoi

No, ihan mielenkiintoinen laite. Ite oon kanssa suunnitellut "vastaavia", lähinnä vaan niitä puolet halvempia kiinamalleja... mutta niihin ei kartat sisälly ja tähän ilmeisesti sisältyy, eli hintaero kaventuu siinäkin puhumattakaan merkkituotteen luotettavuudesta / toimivuudesta.

Joskus ostin Kenwoodin CD-soittimen autoon, oli kyllä huoleton laite jo tuolloin (vuosituhannen vaihteessa).
    Monet ovat todenneet, että kiinamalleissa laatukin on kiinamallista, eivätkä ole olleet tyytyväisiä. Minulla on viime vuodelta hyviä kokemuksia myös Kenwoodin auto Cd-soittimesta, jossa bt. Hyvin on toiminut. Tämä Kenwoodin multimedia/navi-laite maksaa Suomessa n.300€ enemmän kuin Briteissä. Ilman navia hinnat ovat n.400-450€. Minä hain nimenomaan yhdistelmää, koska sellainenhan on monissa autoissa vakiona ja se on parhaalla paikalla autossa. Ei tarvitse mitään repsottavia piuhoja ja laite on siisti kokonaisuus. Lisäksi siihen saadaan integroitua useita puhelimia BT:iin.
    Viestiä muokkasi viimeksi aarno2815; 19.06.2011 kello 19:03.