Mulla ollut aiemmin käytössä Wbox joka toiminut ilman isompia ongelmia peruskäytössä. Tänään kävin hakemassa Wbox HD2:n kun tarkoitus antaa porukoille tuo alkuperäinen Wbox. Kanavahaun jälkeen huomasin että kaikilla normikanavilla kuva pixelöityy tai kuva ei meinaa näkyä lainkaan. Maksukanavia en saanut edes näkymään, vaikka linkityksen piti olla kunnossa. Signaalit ok ja alkuperäinen Wbox siis toimi ongelmitta samassa paikassa samoilla piuhoilla. Treen alueella olen ja kaapeliboksi kyseessä. Onkohan kyseessä viallinen boksi vai onko muilla ollut alkuun sama ongelma? En kahlannut kaikkia 76 sivua läpi, mutta sieltä täältä luettuani en huomannut kenenkään valittavan kuvasta, vaikka monesta muusta asiasta kylläkin.
Taas jäi viime torstai-perjantai yön Breaking Bad tallentumatta hakusana-ajastuksella, eli kaksi ekaa jaksoa onnistui, kaksi seuraavaa epäonnistui. Muuten toimii kuin junan käymälä....saa nähdä onnistui back-up tallennus toisella aparaatilla.
Ihme että tästä ei ole useampi valittanut. Jatkuvasti näkee televisiossa luonnottoman leveitä ihmisiä, ja pakko on vaihtaa television omaan virittimeen jos 4:3 -materiaalia tulee. Onkohan softakehittäjä edes tietoinen tästä bugista, eli dna:n foorumeille valitettu asiasta?
Taitaa nykyään olla ohjelmisto niin täysin laajakuvamudossa ettei tuo 4:3 ohjelmien toimimattomuus tällä boxilla ole herättänyt huomiota, varsinkin kun osa porukasta katsoo nuokin ohjelmat jokatapauksessa kokoruudulle venytettynä.
Minulla on ollut Amazing Race ainoa ohjelma jonka olen joutunut katsomaan livenä tämän bugin takia.
On ne tietoisia tosta.Tosin se päivitys taitaa tulla vasta sitten kun tulee uusi versio siitä matka-tv:stä koska ne taitaa enemmän keskittyä siihen kuin boxin toiminnan parantamiseen.Boxi ei ole itselläni kaatunut kertaakaan tolla uudella firmwarella eikä itseäni toi scaalaus bugi häiritse ollenkaan.
Viestiä muokkasi viimeksi Melbac; eilen kello 05:39.