Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 10 / 10

Aihe: Sony BDP-S470 Blu-ray kuva pätkii

Sony BDP-S470 Blu-ray kuva pätkii: RATKAISTU kytke PCM päälle

Hei,

Ongelma:
    Digibox toimii ok, mutta blu-ray asemaa katsoessa (sekä levy, että muu sisältö) kuva pysyy muutaman sekunnin ja katoaa ja tulee teksti "HDMI 1, ei signaalia", hetken kuluttua tulee "HDMI 1 1080p 60Hz" ja kuva palaa taas takaisin. Tätä vaihtelu jatkuu sitten loputtomiin...

HDMI-kaapeli on vaihdettu 2 kertaa, joten siinä ei ole ongelmaa.

Laitteisto:
    - Onkyo 608 viritinvahvistin
    - Optoma HD20LV -videotykki
    - Sony BDP-S470 blu-ray soitin
    - Elisa Viidhe digibox
    Kaikki laitteet uusia, paitsi digiboxi.
    Viestiä muokkasi viimeksi plazanewbi; 18.04.2011 kello 17:35.

Mä olen nyt kokeillut kaikenlaista taivaan ja maan välillä, sekä soittanut Onkyan ja Sony huoltoihin. Missä laitteessa vika on?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: plazanewbi View Post
    Mä olen nyt kokeillut kaikenlaista taivaan ja maan välillä, sekä soittanut Onkyan ja Sony huoltoihin. Missä laitteessa vika on?
    Jos kuva pätkii vain blu-ray soittimella niin ilmeisesti siinä se vika silloin on.
    Kokeile toisella soittimella vaikka. Onko muuten soittimen ohjelmisto päivitykset tehty?

Itse varmaan lähtisin liikkeelle sillä että kytkisin blu-rayn suoraan kuvanlähteeseen hdmi johdolla jonka toimivuus on testattu jollakin toisella laitteella. Mikäli tässä esiintyy edelleen kuvaamaasi ongelmaa niin vika on varmastikin blu-ray soittimessa.

Tosin olet varmaan tätäkin jo yrittänyt.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Aguel View Post
    Jos kuva pätkii vain blu-ray soittimella niin ilmeisesti siinä se vika silloin on.
    Kokeile toisella soittimella vaikka. Onko muuten soittimen ohjelmisto päivitykset tehty?
    Kuva vilkkuu myös viritinvahvistimen setup-valikoissa.
    Jostain syystä kuva pysyy kuitenkin koossa Elisa Viihteen digiboxin kanssa.

kytke s470 suoraan optomaan, pätkiikö silloin ? jos ei pätki niin vika on onkyossa.

Usealla on ollut hdmi handshake ongelmaa Sony BDP S370, S470 malleissa vahvistimien kanssa.
    http://www.avforums.com/forums/blu-r...g-problem.html

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: pinkeliviinica View Post
    kytke s470 suoraan optomaan, pätkiikö silloin ? jos ei pätki niin vika on onkyossa.
    Tätähän asiaa tuossa juuri ehdotettiin muutama viesti ylöspäin.

Blu-ray -soitin ilmoitti gateway ongelmaa kun yritin päivittää sitä suoraan valikosta. Kävin lataamassa netistä uusimman päivityksen, poltin DVD:lle ja latasin sitä kautta. Ohjelmisto päivitetty, mutta ongelma pysyy.

Koitin HDMI-kaapelia suoraan Blu-rayn ja videotykin välille
    -> toimii -> vika siis Onkyon ja Sony handshake niinkuin ennakoitua

Soitin Onkyon huolto-päivystykseen. Sain vastaukseksi, että tietävät todennäköisesti ongelmalle ratkaisun, mutta eivät ole juuri tietokoneen äärellä joten katso itse ohjekirjasta.

Onko jollakin ehdotuksia mikä Onkyon säätö voisi auttaa?

Sain Onkyosta lisäinfoa, tällä kertaa se oli todella suureksi avuksi!

Sony Blu-ray valikosta setup/audio settings/DTS -> Downmix PCM

Nyt pelittää. Tämä ratkaisu on yleistettävissä muillekin Blu-ray asemille.

Kiitos kaikille auttaneille.