Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 20 / 29

Aihe: Kotiteatterini säätöä

Säikeet

Rekisteröitynyt
    maalis 2007
    Blogi-viestejä
    1

Kotiteatterini säätöä

Eli minulla on pieni 3,2x2,8(kyprokkiseinät) leffahuone puisessa omakotitalossa jossa seuraava laitteisto:

46" Samsung a756 fullhd
    Onkyo 607
    3x Monitor Audio br2
    2x Monitor Audio br1
    bk xls200 df

Sohva on siis takaseinässä kiinni ja noi takakaiuttimet on asennettu vogelseilla sivulle sillain, että ne on pään kohdalla ja aika korkealla, mittasin että etäisyys olisi sama kun pääkaiuttimiin. Subbariin ja etukaiuttimen toistoon olen suhteellisen tyytyväinen, mutta takakaiuttimissa varsinkin tietyt äänet kuulostavat häiritsevän erilaiselta ja jotenki ontoilta. Vaikea kuvailla, mutta hyvältä ne ei kuulosta. Mikähän mahtaa olla ongelma? Saisiko toisella sijoittelulla paremman äänen vai onko jotku säädöt perseellään? Oon miettinyt niitä seinälle asennettavia surround kaiuttimia tilalle. Lattialle sohvan viereen kauittimia ei voi laittaa, kun toisella puolella on pöytä ja toiselle puolelle tulee iso subi jossain vaiheessa.
    Viestiä muokkasi viimeksi Jokke79; 08.12.2010 kello 02:27.