Mulla asuu naapurissa 18 kesäinen tyttö joka aina keksii jotain valittamista vartalostaan . Pienen johdattelun tuloksena pääsin selville , että nyt hän murehtii nännipihojaan . Nännipihat ovat liian laajat eikä keskeltä löydy kunnon "nöpöttävää" nänniä .Minä yritin lohduttaa , että eihän tuollaisella seikalla ole mitään merkitystä . Pääasia , että on isot
Kysymys kuuluu , että jättäisitkö tyttöystäväsi , jos hänen nänninsä ei vastaisi odotuksiasi ?
toisaalta onko sinulla mitään odotuksia naisen nännien suhteen ?
Olisipa minullakin tuollaisia naapureita! Eli teepä kuten Villepoh ehdotti: Kerro olevasi nännipihojen asiantuntija ja sano että sinun täytyy tehdä perinpohjaisia tutkimuksia...
Originally posted by Jorse Hometheater Formus - Kotiteatteri & DVD. Tai siis noin tuola ylhäällä lukee. No, onhan täällä oudompiakin (vai onko?) ketjuja ollut
Lukeekos Jorse tossa alempana Tarinatupa...eikös se vähän meinaa, jotta aihe vapaa
Mutta eipä taida olla "nipplegarden"-threadin voittanutta...Nännipihat, jösses!
toi vasen alakulma on kyllä aika örkki, mut entäs tällänen, et kummat on paremmat. Sellaset pienen mansikan kokoset "herkkumutterit" vai sellaset miehekkäämmät, eli pikkiriikkiset? Siis nyt oli jo kysymys nänneistä itsestään, eikä niinkään pihoista, mutta voidaan tietty kysästä, et kummat on niistä paremmat. Isot vaiko miltei olemattomat pihat?
vi**u mikä threadi taas kerran. eikä oo ees mun laittama
Nännit on aika kaksipiipuinen miekka .. Tämän hetkiset käsiteltävät nännit, jotka tyttöystävällä sijaitsevat, ovat kyllä erittäin mieluiset. Sellaiset ei liian isot ja kivan nöpöttävät.
Men Behaving Badlyssä oli jokin heitto nänneistä, pitänee katsoa käsikirjoituksista ja laittaa tänne.
Ehdota sille naapurin likalle, että niitä nännejä pitää imeskellä että ne nöpötukset tulee ulos. Jos se tuottaa likalle ongelmia, niin kerro olevasi hyvä imemään, mutta jos et itse kehtaa niin pirauta mut paikalle, mulla on sellainen kätevä pöytä imuri.
Ei helvetti mikä threadi! Traba on kyllä asiamiesten paikka, kyllä te äijät ootte ykkösiä. Iso käsi kaikille nännipihaeksperteille Kyllä nännin pitää sevästi erottua ainakin kovana noin sentin verran, nännipihat eivät saa olla liian suuret, ts. ei koko rinnan halkaisijan kokoiset vaan halkaisijaltaan n. 4 senttiä.
( kyllä taas huomaa että kello lähenee puoltayötä)
Originally posted by WhiteQueen No huhhuh..ei jeez.
Pitäisköhän olla pelästynyt ja jättää tämä paikka kokonaan?
Älä pelästy .. me miehet olemme välillä tämmöisiä hormoni-pakkauksia, jotka sylkevät suustaan mitä oudoimpia aiheita. Pian tämäkin threadi väsähtää ja kuolee pikku hiljaa pois ja maailma on taas hetken aikaa järkevämpi paikka.